آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

سیستم شرکت گلد کوئست از 6 سیکل تشکیل یافته است. در اولین تعادل 5/5 شما، یک رسید اینترنتی (Voucher) برای سکه طلا صادر می شود و در 5 تعادل 5/5 دیگر، در ازای هر تعادل...

ایران هشدار-در زیر شما متن نامه ای از سوی شخصی به نام Dave Nickels را مشاهده می کنید که در آن نظر راد کوک درباره شرکت گلد کوئست اینترنشنال را جویا شده است. این نامه در 28 دسامبر 2002 ارسال شده است و متن آن به قرار زیر می باشد.

سوال:

راد عزیز، من یکی از مشارکت کنندگان برنامه ماه ژوئن هستم که به شما در رابطه با سازمان گلد کوئست نامه ای ارسال کرد.
ما به دنبال فرصتی برای کسب درآمد هستیم و قصد داریم که اطلاعات بیشتری در رابطه با این شرکت و شرکت هایی از این قبیل از لحاظ ساختار قانونی در آمریکای شمالی بدست آوریم.
خواهشمندیم نگاهی به ساختار این شرکت داشته باشید و آنرا مورد بررسی قرار دهید ما همچنین قصد داریم شرکت گلد کوئست را متقاعد کنیم که از خدمات شما استفاده نماید قبل از آنکه ما بخواهیم به طور حرفه ای در این شرکت مشغول به فعالیت شویم.

من توضیحات شما را مطالعه کرده ام و فکر می کنم چند نکته ای که بعد از بازنگری ما از وب سایت شرکت و جلساتی که با اعضای شرکت داشتیم، نیاز به توضیحات و بررسی بیشتر دارد.
سیستم شرکت گلد کوئست از 6 سیکل تشکیل یافته است. در اولین تعادل 5/5 شما، یک رسید اینترنتی (Voucher) برای سکه طلا صادر می شود و در 5 تعادل 5/5 دیگر ، در ازای هر تعادل، 400 دلار چک بانک منهتن نیویورک به عنوان کمیسیون به شما پرداخت می شود. بعد از 6 سیکل این روند دوباره تکرار می شود با یک رسید اینترنتی و 5 چک 400 دلاری. حداکثر زمانی که در طول یک روز این موارد می تواند صورت پذیرد 24 ساعت می باشد. بدان معنا که حداکثر درآمد شما در یک روز 2000 دلار در ازای هر جایگاه تجاری (TC) می تواند باشد.
در مورد محصولات این شرکت که من شخصاً اطلاعات و تخصصی ندارم اما می دانم به طور کل برخی محصولات در حالت کلکسیونی ارزش پیدا می کنند. اما در شرکت گلد کوئست به نظر من مجموعه سکه های المپیک سیدنی به نظر با ارزش می آید و به ما گفته شده است که در این مجموعه یک سکه با 1/2 انس طلا و دو سکه هر کدام با 1 انس نقره وجود دارد که در ابتدا به قیمت 800 دلار فروخته می شوند اما در بازار تا 2400 دلار قیمت گذاری می شوند. البته این موضوع تایید نشده است.
در شرکت گلد کوئست سکه هایی نظیر المپیک آتن نیز وجود دارد. من هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه که سکه های دیگر نظیر جان کندی، پاپ جان پل دوم، مادر ترزا، ماهاتما گاندی و جام جهانی فوتبال به عنوان جواهرات طلا ارزش واقعی دارند یا خیر، ندارم. البته شما قبلا به موارد مشابه اشاره کرده بودید که مثلاً محصولات ضرابخانه فرانکلین ، کلکسیون زیبایی ایجاد می کند ولی به عنوان یک سرمایه گذاری نیست و از این لحاظ نمی توان آن را مورد توجه قرار داد.
ما وب سایت شما را برای دیدن نظرات دیگر مورد بررسی قرار می دهیم و نظرات و پیشنهادات شما را تماماً برای بررسی این شرکت بکار می بندیم.
با احترام

پاسخ راد کوک به نامه Dave Nickels:

«داو،
من همیشه تحقیقات گسترده ای در رابطه با شرکت ها انجام می دهم..... رسید های اینترنتی (voucher) مورد هدف هستند.....آنها یک محصول نیستند یک تکه کاغذ هستند که فروخته می شود..... طلا همیشه نقطه حساسی برای قانون گذاران در سرتاسر دنیا بوده است. من رسید های اینترنتی و محصولات را بررسی کرده ام و هیچ گونه محصولی با ارزش کلکسیونی نیافتم. دلیل اصلی که کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا شرکتIHI راتعطیل کرد همین بود. طلا و سکه های طلا همیشه مورد توجه هیئت بازرگانی فدرال آمریکا قرار گرفته است و اگر در آرشیو سایت هم جستجو کنی می بینی که بعد از فرار دیوید و مارتا کرو دادگاه فدرال اعلام کرد که آنها بعد از 3 سال پیگیری در نهایت بازداشت و زندانی شدند.
به عنوان مثال در تایوان طرح های باینری که رسید اینترنتی صادر می کنند غیر قانونی هستند و به شدت با آنها برخورد می شود. در ایسلند در فاصله 98- 1997 قبل از آنکه FTC تایوان شروع به بازداشت افراد کند همین مساله به شدت وجود داشت.
ایالتهای آمریکا نیز با برنامه هایی که رسید اینترنتی صادر می کنند برخورد می کنند و عوامل آن دستگیر و روانه زندان می شوند مانند شرکت هایAquest – Gold Unlimited – International metal و این اصلاً سناریو خوبی نیست. من همیشه طرح های متزلزل دیگر را به طرح هایی که در آن سکه های طلا بکار رفته ترجیح می دهم!! اگر تو یک توزیع کننده نصیحت پذیر هستی بدان که اینگونه طرح ها به خصوص سکه های طلا مورد توجه قانون گذاران قرار می گیرند و کاری نکن که سنجاق قانون گذاران بر روی تو قفل کند!
به هر حال هدف من این است که افراد را به سمت یک MLM پایدار و همیشگی سوق دهم و فکر می کنم گلد کوئست عمر چندانی در آمریکا نخواهد داشت و قبل از آنکه خیلی بزرگ شود مورد توجه قرار می گیرد.

نکات اصلی:

رسید های صادر شده ارزشی ندارد = به صورت خودکار توسط SEC و AG’s به عنوان یک دسیسه تشخیص داده می شود.
محصولات کلکسیونی قیمتی در بازار ندارند = مشکوک و مورد توجه مامورین قرار می گیرد.
شرکت هایی که محصولاتشان بر پایه طلا می باشد = هیچ کدام از 80 – 70 شرکتی که محصولات این چنینی داشته اند از سال 1990 در آمریکا باقی نمانده اند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.