آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس اداره نظارت و بازرسی همدان:

شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بیز» در همدان پلمب شد

خبرگزاری فارس: شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بیز» در همدان پلمب شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بیز» در همدان مهر و موم شده است.

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه موضوع بازرسی شرکت‎های بازاریابی شبکه ای مربوط به ماست، اظهار کرد: هفته پیش یک بار همه شرکت‎های بازاریابی شبکه‎ای در همدان بازرسی شدند.

وی با بیان اینکه شبکه‎های بازاریابی شرایط خاصی دارند و بازرسی آنها معمولی نیستند، افزود: این شرکت‏‎ها یک نوع واسطه انتقال جنس و کالا هستند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه شرکت‎های بازاریابی شبکه‎ای انبار ندارند و کالا تحویل نمی‎گیرند، ادامه داد: در این شرکت‌ها یک عده بازاریاب تقاضای خرید می‎دهند، تقاضاها به دفتر مرکزی رفته و ثبت می‎شود و سپس کالا انتقال داده می‎شود و بازاریاب کالای خود را تحویل می‎گیرد.

وی با بیان اینکه بازاریابی شبکه‎ای بیشتر نقش واسطه‎ای دارد، ادامه داد: در حال حاضر شرکت بازاریابی شبکه‌ای «بیز» در همدان مهر و موم شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه مهر و موم این شرکت‎ها به دستور دادستان انجام می‎شود، بیان کرد: قرار بود شرکت بازاریابی شبکه‎ای «بادران» نیز مهر و موم شود.

وی با بیان اینکه دادستان دیدگاه‎ها و اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد، گفت: به طور قطع مراحل قانونی گذارنده شده و دستور مهر و موم آن نیز صادر شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در جریان علت مهر و موم این دو شرکت نیستم، افزود: در مورد عدم ارائه نرخ کالا در این شرکت‎ها نیز بحث وجود دارد.

لینک خبر:فارس نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.