آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و اینترنتی به صورت فیزیکی و برگزاری جلسات و نشست‌های حضوری غیر مجاز است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ"حبیب‌الله رجبلی" در خصوص اقدامات برخی از مجموعه‌هایی که به صورت بازاریابی شبکه‌ای و اینترنتی در استان فعالیت دارند، اظهار داشت: فعالیت فیزیکی و برگزاری مراسم‌ها و کلاس‌های حضوری این مجموعه‌ها غیرقانونی است.
وی ادامه داد: متاسفانه این شرکت‌ها که از طریق مقررات قانونی خودشان در حال فعالیت هستند،‌در حال انجام تخلفاتی هستند که ما مستندات را جمع‌آوری کردیم و به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم. 
رئیس پلیس فتا گلستان خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها هیچگونه نمایندگی در استان گلستان ندارند و متاسفانه در حال حاضر در حال اجرای جلساتی هستند که جذب هم دارند و در حال فعالیت پوششی هستند.
رجبلی با تایید اینکه یکی از این شرکت‌ها بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر عضو دارد، یادآور شد: فعالیت این شرکت‌ها (Marketing Network ) همانند شرکت‌های هرمی است و چون نمایندگی این شرکت در استان وجود ندارد و اگر مشکلی پیش بیاید، ‌پیگیری موضوع برای دریافت مطالبات بسیار سخت است.
این مقام انتظامی همچنین افزود: مکاتبه‌ای با فتا ناجا و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد و اقدامات و تذکرات شدید قانونی به آن شرکت داده شد و تا زمانی که شکایتی ارائه نشود، ما تنها می‌توانیم به مردم اطلاع رسانی کنیم که مردم دچار مشکل نشوند.
رئیس پلیس فتا گلستان در پایان ابراز داشت:‌ تاکنون معترضان و منتقدان به این امر، محل جلسات این افراد را گزارش نکردند و این خود بیانگر این مطلب است که این شرکت‌ها بسیار پوشیده کار می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.