آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه بازاریابی شبکه‌ای براساس فتاوای مراجع تقلید جایز نیست، گفت: بحث اقتصاد مقاومتی تاکنون بر روی کاغذ مانده است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه طبق استناد آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت باید تمام اخلاق و رفتارهای پسندیده را از خداوند متعال درخواست کنیم افزود: ایمان، توکل، اخلاص در عمل و رسیدن به مقام رضا و یقین از صفات پسندیده است.

وی گفت: عبادتی که برای ترس و نجات از جهنم انجام می‌شود، نازل‌ترین مرتبه عبادت است که غالب مردم هم این عبادت را انجام می‌دهند، باید نیت خود را درست کنیم تا از رتبه‌های پایین و نازل، به مقام های بالا دست پیدا کنیم.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با استجابت دعا گفت: بر اساس روایت، انقطاع از غیر خداوند و تنها به خداوند امید داشتن دو عامل مهم استجابت دعا است که اگر در درون انسان قرار نداشته باشند، دعای او مستجاب نمی‌شود.

موسوی افزود: مقام معظم رهبری با تمام مشغله‌هایی که دارند، اهمیت ویژه‌ای به مساله معیشت مردم دارند و مکرر بحث اقتصاد مقاومتی را بیان می‌کنند اما متاسفانه از سوی مسؤولان این مهم از کاغذ خارج نشده است.

وی گفت: اگر اقتصاد کشور مقاوم و وابسته به دیگر کشورها نباشد، هزاران تحریم هرگز توان به لرزه انداختن آن را ندارند و باید از ظرفیت‌های درون کشور استفاده شود.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: بعضی‌ها معتقد هستند که برای احیای اقتصاد باید سیاست خارجه ما تغییر کند و با مستکبران ارتباط برقرار کنیم، در حالی که امروزه خیلی از کشورهای پیشرفته در مسائل اقتصادی بر اقتصاد درون‌زا تکیه کرده بودند.

موسوی افزود: فروشگاه‌ها و تمام مراکز فروش باید کالاهای ایرانی را در اولویت و آن را در معرض خرید قرار دهند و از سوی دیگر تمام مردم هم باید در وهله اول از کالاهای ایرانی استفاده کنند و در وهله دوم مروج کالای داخلی باشند.

وی گفت: مدیران ما باید پویا و پاک دست باشند تا در مقابل وسوسه‌های شیاطین تکانی در بدنشان نمایان نشود، چون از مدیرانی که با حقوق‌های نجومی تعامل دارند، انتظار کار نمی‌رود.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با شهید رجب محمد‌زاده اظهار کرد: این شهید در 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشت و پس از آن به مدت 29 سال با حالت جانبازی مطرود ماند، اما هیچ‌گاه حرف از داشتن سهمی از انقلاب نزد اما بعضی از مسؤولان دریافت حقوق های نجومی را سهم خود از انقلاب می‌دانند.

منبع باشگاه خبرنگاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.