آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

با سلام. من یک نتورکر با سابقه یک سال و چهار ماه فعالیت شبانه روزی در شرکت ابرتجارت کهکشان که به قول افراد با سابقه بالا (لیدر) بزرگ ترین شرکت بازاریابی شبکه در ابران بود هستم. که هشت ماه و 12 روز پاکی دارم.

بعد از ضررها و آسیب های جبران ناپذیری که در این مدت به من وارد شد تصمیم به اگاه کردن افرادی گرفتم که با  فکر این که راه 30 ساله را 2 ساله می توانند طی کنند وارد بازاریابی شبکه می شوند و از عواقب آن بی خبرند.

ضررهایی که ممکن است هرفردی در این شرکت ها متحمل شود که جبران ناپذیر است مثل:

1)از دست دادن اعتماد خانواده واحترامی که بین شما با آنها بوده است(مثل خود بنده که روزها بود که پدر و مادر هرروز مرا نصیحت میکردند ومن بااین دید که آگاهی ندارند به حرف هایشان اعتنایی نمیکردم)

2)بی اعتبار شدن بین دوستان وآشنایانتان(شاید باور نکنید که بهترین دوستم دبگر بامن حرف نمیزند به خاطر این کار لعنتی)

3)تلف شدن عمر خود با چیزهای پوچ وبی ارزشی که برای ما به آرمان وهدف تبدیل میشوند(منظور ازبدست آوردن پول وثروت بی ارزش در مقابل آرامش وعزتی که برگشت ناپذیر است که کاش لااقل به همان پول میرسیدیم)

4)عقب ماندن از درس که شاید ازنظر کسانی که در نتورک کار میکنند بی اهمیت باشند(خود بنده به خاطر این کار دوترم از دانشگاه خود عقب افتادم به خاطر خریتی که کردم)

5).........

نظرات  (۱۵)

فقط می‌خوام بدونم از اون موقع تا الان هنوز داری منفی میزنی یا خودتم دوباره نتورک شروع کردی ، چون گفتی تو کامنتا که بیز جمع میشه 

۴ ساله بیز بزرگترین شرکت کارآفرین ایرانه و در مورد شرعی نبودنش گفتی 😂😂خندم گرفت خدایی 😂

خداروشکر اون زمان تموم شد که میگفتن شرکت هرمی ، الان فعلا میگن که نه کسی پولدار نمیشه ، خداروشکر تا چند سال دیگه هم دوره این آدما تموم میشه و پتانسیل بازاریابی شبکه ای رو درک میکنید 

اگه خواستی بیا هنوز دیر نشده 😉

سلام دوستان

نظرات همه محترم هست

تنها چیزی که میخوام بگم تجربیات و تحقیقات و مشاهدات شخصی خودم و گروهم هست

این رو باید در نظر بگیریم که صنعت بی نظیر بازاریابی شبکه ای صحیح و قانونی در کشور عزیزمون ایران نوپاست.

متاسفانه برخوردها و نگرش های غلط برخی از این شبه لیدرها یا راهنماها که به روش های غلط و فقط به سبک شرکتهای غلط مانند جوگیر مارکتینگ دستفروشی خرید اجباری و......و مهم تر از همه عدم وجود اموزش های مرحله ای و درست و درک صحیح دادن به مخاطبان باعث شده که چهره این صنعت بی نظیر تخریب بشه..

اما هستند گروه ها و تیم های بی نظیری (نمیگم شرکت چون هر شرکت بازاریابی بنا به گستردگی و زیرساختش ممکن هست چندین گروه و شاخه داشته باشه که هر کدام مجزا هستند و از نظر نوع و روش کارکرد و نگرش باهم متفاوتند) که دارن به اصولی ترین روش و صحیح ترین نگرش همراه با اموزش های مرحله ای جامع و کامل و منطقی این صنعت رو به عموم میشناسانند و در اینده ای نه چندان دور شاهد ماهیت واقعی این صنعت از طریق بزرگ شدن این تیم پرنگرش خواهیم بود به حمدلله و شعار ما این است که یا همه تیم های نتورک باید با ما کار کنند یا به روش ما کار کنند وگرنه بلاخره ماهیتشان به بنبست منتهی میشود.

دوستان نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای یک راه یک شبه پولدار شدن نیست تنها یک راه مطمعن و بدون ریسک با سرمایه اولیه کم برای اهداف مالی خوب است.

این یک صنعت دو تا چهار ساله است و به میزان درک و تلاشی که شما در این سیستم انجام میدهید میزان این زمان میتواند جابجا شود ولی اگر اموزشهای صحیحی که میبینید را کامل صحیح و بموقع انجام دهید قطعا ظرف مدت 1 سال نتیجه های خوبی میگیرید(به این نکته دقت کنید) نتورک را چه انجام ندهید و چه درست انجام ندهید نتیجه ای نمیگیرید. دقت کتید نتیجه ای نمیگیرید ولی شکست نمیخورید چون در این تجارت شکست معنا ندارد.اموزش های صحیح نتورک واقعا زندگی ادم را حتی خارج از نتورک عوض میکند و انسان میتواند در هر کاری به موقیت برسد با این اموزشها چه برسد به خود نتورک.

بنده مدت 8 ماه است در یکی از شرکتها و با یک گروه فوق العاده پرنگرش که واقعا معنای واقعی نتورک را دارد اجرا میکند کار میکنم و واقعا راضی هستم و لذت میبرم از اینکه اونجا هستم قبلا از این هم برادرم و هم خودم در شرکت های دیگر مشغول بوده ایم و تفاوت این نوع کارکرد و نگرش سازمانی را بخوبی درک میکنم...من برای وارد شدن به این گروه دوماه تحقیق کردم و شکر خداوند متعال درست بود همچی...توی این گروه هیچ ادم ناراضی در هیچ سطحی از سازمان وجود نداره اینو شرط میبندم..بچه ها نتورک واقعا بی نظیره بشرطی که بصورت درست برات بازش کنن و بهت اموزش بدن.....اسم گروم ما کروه پرنگرش آس ها یا ACE TEAM هست.

من حیدری هستم و خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی حاضرم از طریق تلگرام شماره خودم به عزیزانی که در مورد بازاریابی شبه ای دارن پاسخگو باشم چون واقعا دوست دارم مردم از این صنعت بینظیر نهایت استفاده رو ببرن....شاد و پیروز و سربلند باشید.

ارتباط از طریق تلگرام :09356377660

سلام عزیزم
در مرد مسائل شرعی که من خودم شخصا تماس گرفتم دفتر رهبری و ok رو گرفتم.
پس تمومه.
در مورد کار هم بگم من الان دارم توی بادران کار میکنم
محصولاتش فوق العاده است و واقعا قیمتش ارزش داره
اینو میگم چون خودم مصرف کننده محصولات بادران هستم.
اگر شما از کار اومدی بیرون شاید به این خاطر بوده که شرکت خوب نبوده یا بالاسری های شما خوب نبودن
مهم این نیس که شما روزی 13 ساعت کار کنی
مهم اینه که شما روزی 13 کار مفید رو انجام بدی که شامل پرزنت گذاشتن و فالو کردن بچه هاته...
آیا شما واقعا روزی 13 ساعت پرزنت میذاشتی؟؟؟؟
صد در صد نه...
شما الان بیا بادران ببین لیدر ها نسبت به بچه هاشون چه تعهدی دارن؟؟؟
آیا اونا نسبت به شما تعهد واقعی داشتن؟؟؟
نتورک اصل صداقته پس بیاین صادق باشیم و واقعیت ها رو بگیم
اگه مسئله ای هست و یا پاسخی برام ایمیل کنین و یا روی همین جا منتشر کنین
  • مهدی سجادی
  • دوست عزیز سلام.
    من هم در زمینه نتورک مارکتینگ در وبلاگم مینویسم و مطالبم سعی بر اینه که علمی باشه.
    اگر موافق بودی لینک کنیم هم دیگه رو.
    آقای محمدو خط اول گفتی توی این شرکت ها نه لیدری نه پورسانت بگیر و خط 4 گفتی مشتریهات دنبال محصولاتتن و...
    اول پارادوکس حرفات رو اصلاح کن بعد نظر بده.
    من نه لیدرم تواین شرکتا نه پورسانت بگیر فقط تجربه و اطلاعات بالایی دارم شمایی ک میگی قبل هرکاری باید مشورت کرد حاضرم مستند درمورد همههههه جوانب این کار در مورد قانونی بودن یانبودن قیمت کیفیت و ضرروزیان و سودو... ب هرکسی ک دوس داره اطلاعات بدم_ شمام ضررهایی ک دیدی اولا از دید من چیزی نبوده دوما فقط دلیلش اصولی کار نکردن شمابوده وگرنه من خیلی باعزت دارم کارمیکنم مشتری هامم دنبال منن واسه محصولاتم _ شمایی ک بخاطر یه کنایه رفیقت از کازدی بیرون و ب شخصیتت برخورده مطمین باش اونقد شخصیتت لطیفه ک اینطوری توهیچ کاری نمیتونی وارد بشی و همیشه باید اونطوری ک مردم میخان زندگی کنی ک حرف مردم نرنجونتت
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نویسنده وبلاگ سلام _ من نمیدونم شما چقد تو نتورک کار کردی ک اینقد گنده حرف میزنی اما هرچقدر ک بودی نصف منم نبودی من از همون سال اولی ک اومد تو کشور سال 90 شروع ب کارکردم خیلیاروهم وارد کار کردم بعدش خودم بخاطر ترس،کنار کشیدم پارسال دیدم همه کسایی ک وارد کردم ب جایی رسیدن و دوباره شروع کردم_ سودشم کاملا شرعیه اون سایت هایی،هم ک معرفی کردی من باهمشون مکاتبه داشتم و چه بسا بیشتر_ سایت هدانا ک ی سایت شخصیه و طرف کاملا از رو غرض توضیحاتش رو منتشر میکنه و سایت رهبری هم ک فتواشون واضحه و همه جا قابل مشاهده س و هیچ کجای،فتواهم نیومده ک حرامه بلکه ب قانون واگذار کرده_ اینو بدون ک هر پدیده جدیدی ک مراجع باهاش،روبرو میشن مث نتورک ک کارش یکم پیچیده س هیچوقت در مورد این موارد نه حکم صددرصد حرام و نه صددرصد حرام میدن چون اطلاعات کافی ندارن نمیخوان خودشون یا کسی،رو مدیون کنن شما اگه سایت خود مراجع سر،بزنید باتوجه ب هر سوالی یه جوابی دادن ک در اکثر موارد هرچه سوال و توضیحاتش کامل تر بوده جواب روشنتر و رو ب حلال بوده پس صرف دیدن یه سوال و جواب اونم تو سایت غیر معتبری مثل هدانا مثل من برو سایت تمام مراجعو نگاه کن_ نکنه تو اون دنیا میخوای ب خدا بگی سایت هدانا گفته بود نتورک حلاله یاحرام _ ضمنا کتاب فقه و بازاریابی چند سطحی انتشارات آستان قدس،رو بخون تا ببینی ک تمام اصول تجارت اسلامی داره رعایت میشه _ بازم اگه کسی مشورت خواست این شماره منه ***********
    پاسخ:
    سخنرانی ایت الله مکارم شیرازی درمشهد ونامه رسمی در وبلاگ مال یک ماه پیش موجود است مشاهده فرمایید
    باعرض سلام وتشکر از راه اندازی این وبلاگ
    مدتی هست عده ای میخوان منوتو شهرستانمون به شرکت بیز بکشونن حتی سه جلسه پیش مشاورانشون رفتم . اماچون خیلی آدم حساسی هستم درحال تحقیق صادقانه روی این موضوعم تا ضرر نکنم به این خاطر هم تابه حال هم از مراجعی که بیز روتایید میکردن شنیدم و هم از ضد این شرکت ها .     الان دیگه دارم به جمع بندی کلی میرسم که این شرکت آخر وعاقبت نداره البته گام آخر من تواین جمع بندی گرفتن استعلام مجوز این شرکت از آگاهی شهرستان وبررسی کیفیت مواد شرکت خواهد بود.
    از مدیر وبلاگ درخواست دارم که لطف کنن هرمطلبی در مورد کیفیت پایین اجناس میدونن در پاسخ این نظر برام بفرستن ویا به ایمیلم ارسال کنن.
    بازم ممنون از به اشتراک گذاری تجربیاتتون.
    پاسخ:
    باسلام خدمت شما دوست عزیز
    نمیخوام بگم همه جنس هاشون کیفیت پایین هستن ولی ارزش وااقعی اون پول رو نداره (معمولا گرون تر از حد معمول هست)
    شما اگر به محصولات دسترسی دارید به این لینک ها مراجعه کتید ومحصولات را چک کنید که همه چیزدستگیرتان میشود از لحاظ این که خیلی از این محصولات با واسطه به دست بیز میرسه که خودش خلا ف حرف بازاریابان را نشان میدهد خیلی از این محصولات اون اطمینان کامل رو نمیشه بهش کنیم و...(استفاده از بارکدوکدشبنم یادتون باشه باید محصول قیمت تاریخ انقضا تاریخ تولید بارکد استاندارد و.. داشت باشه)
    http://antinetwork.blog.ir/1395/01/23/%D8%A8%D9%87-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%AC%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%A9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

    سلام 1کلمه میخام بگم ایکاش وجودشو داشته باشی و بزاری
    تونتورک انسانها 2 دسته اند
    1- انسان های فس که کار نمیکنن و انتظار دارن پول بدست بیارن نمونه خیلی هست
    2- انسان هایی که غیرتی کار کردن و غیرتی پول میکشن
    اگه دقت کنین نکته اول پارادایم اینه به این تجارت به دید شغل اول نگاه کنین
    این خود ما هستیم که ببنیم چیکار میکنیم


    پس

    مزد ان گرفت که جان برادر کار کرد

    کار نکردی مردمو بدبین نکن

    پاسخ:
    سلام دوست گرامی وعزیزم شما حرف کسایی رو میزنی که من خودم یک مدت به بقیه می گفتم موقعی که بنده کار میکردم جناب عالی نمیدونستی نتورک اصلا چی است عزیزم این حرفت کاملا صحیح است ولی فقط برای نفرات اول صدق میکنه نه برای شما وبقیه که جزو نفرات آخر هستین
    عزیز اگر شما کاری به حلال وحرام بودن پول نداشته باشی و اگر جزو 50نفر اول بودین میگفتم کار کن سود خوبی داره وگرنه در هر صورت منجر به شکست است بازم میدونم به حرفام میخندی چون اون بالاسری هات نمیذارن یه سری حقایق رو بفهمی
    سلام بر نویسنده محترم وبلاگ 

    از اینکه برای روشن گری و بیان نظراتت این روش رو انتخاب کردی بسیار خوشحال شدم و از مطالب وبلاگ استفاده کردم.


    بازاریابی شبکه ای فی نفسه کار اقتصادی زیان بار و یا غیر شرعی نیست، بلکه نحوه کار شرکت های ایرانی هست که این مدل کاری رو با مشکلات جدی مواجه کرده.

    اکثر کسانی که از نتورک خارج شدن بزرگترین ضرر خودشون رو مسائل اجتماعی و نابود شدن احترام شون پیش دوستان و اعضا خانواده میدونن، و ضرر اجتماعی بسیار معلک تر از ضرر اقتصادی و از دست دادن چند میلیون پول هست.

    لذا برای جلوگیری از ادامه راه شرکت ها به روش ناصحیح و تلاش برای اصلاح این مسیر بایستی روشنگری صورت بگیره و تنها راه این کار فعالیت رسانه ای هست که این وبلاگ هم داره انجام میده.

    به صاحب وبلاگ و سایر مخاطبین پیشنهاد میکنم اگر با این نظرات موافق هستید به رونق وبلاگ با نوشتن نظرات و تجارب تون کمک کنید.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از لطفتون
    برادر من نگاه کردی فقه ام ال ام رو؟
    دفتر مراجع هر جا شما بخوای من بیام از اون جا بپرسیم
    بله شرکت های دیگه نفرات داخلشون شاید کثیف کار کنند 
    شما تشریف بیار لیدر های بیز رو ببین چطوری برای بچه های مجموعشون دل می سوزونند
    شما خیلی بنده را به عصبی بودن متهم می کنید ولی برادر من شما ه اینگونه رفتار می کنید چون حالا ابر کهکشان یه جوری بوده یا بالا سریتون آدم بیشعوری بوده این رو به همه نسبت می دهید
    پاسخ:
    ابتدا بگم عزیزم خیلی از همین لیدرهای که میگی لیدرهای خود بنده بودن وچون مرتبه ات بالاتر می رسد از همه ی این دروغ هاشون پرده برداشته میشود
    چه دلسوزوندنی هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره
    راستی بنده چند تا منبع بهت معرفی کردم رسمی
    وفیلمی هم که از دکتر عباسی است خود بنده گرفتم و می تونی ببینی بعد بگویید که حلال است یانه و حتما دکتر عباسی هم که میشناسی یک انسان معمولی نیست
    سلام خدمت شما
    برادر من شما می توانی با مراجعه به سایتhttp://www.feghh-mlm.ir/ نظر تمام مراجع تقلید رو راجب نت ورک بدونید.

    داداش میگم لیدر نداشتی شرکتم درست نبوده همینه
    سایت ابر تجارت 12 بار اومد پایین خب معلومه مشکل داره
    خب لیدر هات براچی رفتن بیز 
    مگه نسبت به تو تعهد نداشتن ؟

    از 124000 تا چند نفر فعال بودن چند نفر درست کار می کردن؟

    تو نت ورک مثلث موفقیت از سه چیز تشکیل می شود

    1.خود من
    2.شرکت 
    3.تیم

    داداش نه شرکت اوکی بوده نه تیم اوکی بوده خب معلومه رشد نمی کنی.

    من بیز کار میکنم تا حالا چند بار سایت پایین اومده؟ هیچی
    بادران هم یک دفعه بود چون لیدر های کوئست اونجا بودن و درست کار نمی کردن سایت اومد پایین
    راجب محصول من حاضرم تمام محصولات این دو شرکت رو بشینیم بررسی کنیم قیمت ها و کیفیت رو مقایسه کنیم

    ببخشیدا و لیدر های شما غلط کردن شما رو ول کردن رفتن تعهد نداشتن

    خود شما داداش من درست تحقیق نکردی و اولین شرکتی که بهت معرفی کردن رفتی
    هنوز نظر مراجع رو نمی دونی برادرم ان سایتی که گذاشتم نظر همه مراجع رو نوشته
    داداش من روزی 12 13 ساعت کار دقیقا چه میکردی؟ داداش من مطمئنم تو نت ورک شکستی وجود نداره ولی اگه مثلث تشکیل نشه به جایی نمی رسه آدم 



    داداش من رو نت ورک کاملا غیرتی هستم و سعی کردم تمام حرفام با سند و مدرک باشه
    مممنون
    پاسخ:
    سلام عزیزم خیلی ممنونم که توجه میکنی
    ولی جناب عالی سرت رو کردی تو برف برو از دفاتر مراجع بپرس
    بعد جناب عالی میگی از 124000نفر همونا الان یا تو بیز هستن ویا تو سیمرغ البته کسایی که سر زیر مجموعه ها را کلاه گذاشتن عزیزم تو کاملا مشخص است تعصبی عمل میکنی
    طبق احادیث موقعی که تعصب داری عقل کنار می رود.پس الان اصلا شما عقلانی کار نمیکنی
    http://www.leader.ir/fa/istifta#followup

    http://hadana.ir/%D8%AD%D9%83%D9%85-%D8%B4%D8%B1%D8%B9%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B1%DB%8C/

    http://hadana.ir/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%A2%D9%8A%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%83%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C/

    این هم مدرک بنده که معتبر تر ازشما است برای حرام بودن این کار عزیز دلم
    سلام 
    داداش ابر کهکشان کار می کردی؟ ههه داداش شرکت ندیدی یه نگاه بر رنکینگ جهانی شرکت های نت ورک می کردی می دیدی که ابر اصن نیست و تو این رنکینگ بیز و بادران رتبه دارند .

    به مولا قسم میخورم که داداش لیدر نداشتی شرکتتم درست حسابی نبوده خودتم اوکی نبودی 
    با مطالبی که از شما خوندم شما هیچی از نت ورک نمی دونی و بدون تحقیق از مراجع قانونی نظارت کننده رفتی ابر تجارت 

    یه تحقیق ساده میخواست تا بفهمی تو ایران فقط بادران و بیز خوبن. 


    داداش شک ندارم تو روز حتی 5 ساعت هم وقت گذاشنه باشی.

    از مثلث موفقیت تو نت ورک نه شرکتت اوکی بوده چون نه پلن درست حسابی داره نه محصول به درد بخور

    نه تیم خوبی بالاسرت بوده که یکسال در جا زدی

    نه خودت اوکی بودی داداشم به مولا اگه کار شبانه روزی به خودت دیده باشی
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خیلی ممنونم که نظر میگذاری وهمین طوری صحبت میکنی
    عزیز من شما میدونی ابر تجارت تو 3سال فعالیت خودش به 124000نفر رسید
    میدونی به قول خودتون این شرکت خیلی خوب است چون این همه آدم و...
    عزیزم نگاه کن موقعی که بنده روزانه 10 تا 13 ساعت کار میکردم توخبر داشتی
    موقعی که بالاسری های خودم اومدن تو بیز ویکی از بهترین لیدرهای شیراز هستن (بگم که اونا الان کاملا باهدف خاصی وارد شدن ونه هدف دوست  داشتن )اون موقع تو میگی لیدر نداشتی موقعی که مخ ماهارو مثل خودت شست وشو میدادن تو کجا بودی عزیزم زودی قضاوت نکن برو تحقیق کن نه ازمن از هزاران نفر دیگر که بزرگتر هستن وسرشون میشه
    همون بیز وبادرانی که داری ازشون صحبت میکنی شک نکن مثل همون ابر تجارت تا یه مدتی دیگه گندش بالا میاد مطمئن باش چون محصولات گرون بی کیفیت و... نگو نه که بنده در همه ی این قضایا بودم وهستم
    عزیز چه رنکیک جهانی موقعی که مراجع میگن حرام تو میگی رنکیک جهانی موقعی که تو نون حروم میبری سر سفره رنکیک جهانی برات مهمه نه جنابعالی کلا زودی قضاوت میکنی عزیز دل هرموقع تونستی مدرکی بیاری دال بر اینکه این شرکت ها درست کار میکنن اون موقع بیا واز بادران وبیز صحبت کن گلم به این سرعت گول نخور بنده قسم نمیخورم ولی برو تحقیق کن تا ضرر بیشتری نکردی
    موفق باشی ولی موقعی که بنده کار میکردم شما نمی دونستی بازاریابی شبکه ای یعنی چه همین حالاشم نمیدونی چون با تعصب برخورد میکنی برو تحقیق کن به منم نمی خواد اطمینان کنی از چهار نفر باتجربه بپرس
    خود کرده راتدبیر نیست کی گفته بود درس وزندگی رو کنار بزارید کی گفته ب ملت تضمین الکی بدید
    من خودمم تو سیمرغ بودم وهستم اما نه تضمین 100در100 ب کسی دادم ک حتمن همه چی خوب پیش خواهدرفت  ن ازکارودرس زدم......
    پاسخ:
    باسلام خدمت شما انشاءالله که حالتان خوب است بنده انقدر به کار اطمینان داشتم که حد نداشت اینو نوشتم تا بگم که ای رفقا شما دیگه گول نخورید تعجب میکنم از شما که میگید ا%100 تضمین نمیدهم .کار میکنید در حالی که همه چیز الان  برعلیه این شرکت ها است انشاءالله راهتو پیدا کنی وراه درست رو تو زندگی بگیر
    راستی گفتی خود کرده را تدبیر نیست شماه چی مشورت گرفتی از کسی یا نه یا بهت گفتن اطرافیانت سرشون نمیشه
    با عرض سلام و خسته خسته نباشی
    تشکر میکنم از اینکه این وبلاگ رو از راه انداختید.من قبلا داخل همچین شرکتایی بودم، متوجه شدم که کاراشون درست و حسابی نیست. خدا رو شکر که این زود متوجه شدم و بیرون اومدم از این شرکت. چندین بار درب دفتر مون تو شهرستان رو پلمب کردن که نشان از کار غیر قانونی داشت، اما ما رو هم خام میکردن که اینطور نیست و میگفتن اینا نمیخان در بزارن چندتا جوون. پیشرفت کنند و....  که این نشان از این داره که ما میتونیم موفق بشیم فقط شرطش اینه که بخایم و پا فشاری کنیم 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.