آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

 

  • حذف واسطه ها
  • حمایت از تولید ملی
  • اشتغال زایی برای جوانان
  • . . .

که در ذیل به بررسی این اهداف می پردازیم.

نگاهی به تاریخچه این شرکتها:

بازاریابی شبکه ای، به گفته دکتر فریدون قاسم زاده استاد دانشگاه شریف, در ایران ظرف چند سال گذشته مطرح شده در حالی که در دنیا قریب ۷۰ سال سابقه دارد. از حوالی سال ۱۹۳۰ مفهومی به نام بازاریابی شبکه ای از کشور آمریکا آغاز شد، این مفهوم در برخی از موارد معادل بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) استفاده می شد. در این روشتولیدکننده به جای اینکه کالاهای خود را از طریق عوامل پخش با درصد کمیسیون بالا به فروش برساند, از طریق خود مردم و مشتریان این کار را انجام می دهد. بدین طریق شبکه ای از مشتریانی که تمایل دارند در کار فروش به تولیدکننده کمک کرده و منفعتی نیز برای خود کسب نمایند, امر بازاریابی و فروش کالا را بر عهده می گیرند. در برخی از موارد در ادبیات، از بازاریابی شبکه ای به عنوان بازاریابی چند لایه ای (Multi Level Marketing-MLM) نیز نام برده می شود که هر دو عنوان ناظر به یک مفهوم هستند.

حال با نگاهی به تاریخچه و تعریف سبک واقعی بازاریابی شبکه ای به اهداف این شرکتهای به ظاهر قانونی نگاهی می اندازیم:

1*- چنانچه هدف شرکتها حذف واسطه هست پس وجود خود این شرکتها نقض کننده این هدف می باشد . چون خود این شرکتها یک واسطه محسوب می شوند و هیچکدام تولید کننده محصول خاصی نیستند البته  برخی از آنها کالاهایی به نام خود شرکت دارند که عملاً برند (نام تجاری که روی یک کالا نوشته می شود) آن شاید متعلق به این شرکتها باشد و این دلیل بر تولید آن کالا توسط آن شرکت نیست.

2*- بحث حمایت از تولید داخلی رو مطرح می کنند که عملاً 80 تا 90 درصد از اجناسی که این شرکتها ارائه می دهند کالاهای خارجی است.

یک سوال اینجا مطرح است و آن اینکه چرا از اجناس خارجی یا اجناس داخلی بی نام و نشان و عجیب و غریب استفاده شده؟

پاسخ به این سوال خیلی ساده است. چون اجناس خارجی قیمت مصرف کننده ندارند و این شرکتها این اجناس را با قیمتهای بسیار پایین (به علت کیفیت پایین این محصولات) خریداری کرده و با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسانند تا اول سود خود را تضمین کنند بعد با ارقام بالا و درصد سود های عجیب و غریب سر من و شما را کلاه بگذارند که می توانی در شرکت آنها تا 40 % یا بیشتر هم سود ببری.

یک سوال مهم لطفاً به یک کارخانه تولیدی معروف بروید و از مدیر فروش کارخانه بپرسید که نمایندگان شما در سطح استان و کشور چند درصد سود می برند و آنها پاسخ خواهند داد در صورت خرید بالا و در بهترین شرایط حداکثر 15 تا 20 درصد پس چگونه است که این شرکتها که تولید کننده هم نیستند می توانند این سود ها را در صورت خرید جزء به شما بدهند؟ آیا غیر از این است که یک جنس با کیفیت پایین و با قیمت پایین می خرند و با قیمت بالا به مردم ارائه می کنند؟

نکته مهم: بدلیل ضعف در کیفیت مشتریان شاید فقط یکبار حاضر به خرید آن محصول باشند و نهایتاً متضرر اصلی نیروهای انسانی بی مزد داخل شرکت هستند که عمرشان را روی یک محصول بی کیفیت (شاید با ظاهر و بسته بندی آراسته) می گذارند.

3*- مسئله اشتغالزایی مطرح شده که چنانچه قرارداد مربوط به این شرکتها را مطالعه کنید متوجه می شوید که کاملاً یک طرفه بوده و از نیروی بازاریاب کلیه تعهدات گرفته شده ولی هیچ تضمینی برای کار و آینده نیرو در نظر گرفته نشده؟

مثال1: اگر جوانی عمر و جوانی خود را برای این شرکت بگذارد و با چوب خوری ابتدای کار کنار بیاید و با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارد تا به یک پورسانت برسد، حال اگر پس از گذشت یک مدت زمان، این کار به هر دلیل برای این شرکت مقرون به صرفه نبود و خواست کارش را جمع کند (همانطور که می دانید مجوز کار این شرکتها از 6 ماه تا 2 سال است) یا اعلام ورشکستگی کند، چه کسی جوابگوی عمر و زندگی تباه شده این جوان است؟

مثال 2: بیاییم خدمات یک شرکت را که مانند این شرکتها در سطح کشور کار می کند و بر خلاف این شرکتها خدمات حقیقی ارائه می دهد را با این شرکتها مقایسه کنیم

شرکت بیمه یکی از رایجترین سولات که از طرف خریدارن خدمات مختلف بیمه ای مطرح می شود اینست که اگر شرکت بیمه ای X ورشکست شد و ما از آن شرکت بیمه نامه تهیه کرده باشیم چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود؟

پاسخ: تمامی شرکتهای بیمه ای یک پشتیبان به نام شرکت بیمه مرکزی دارند که کلیه نقل و انتقالات مالی شرکتهای بیمه را زیر نظر دارد و چنانچه شرکت بیمه ای بخواهد خارج از عرف مشخص شده عمل کند به سرعت جلوی کار آن شرکت گرفته می شود و چنانچه این شرکت به ورشکستگی برسد بیمه مرکزی پاسخگوی تمامی تعهدات این شرکت می باشد.

در صورتی که این شرکتهای بازاریابی شبکه ای هیچ تعهدی نه به شما دارند نه به هیچ ارگانی که در صورت ورشکستگی پاسخگوی شما یا زیر مجموعه هایی که ایجاد کرده اید باشد.

نظرات  (۶۹)

  • کیومرث سعیدى
  • سلام عزیزان هموطن
    مطالب دوستان را مطالعه کردم و برام آموزنده و کاربردى خواهد بود. در موردبسیارى از صحبتهاى دوستان نظرم کاملا مثبت بوده و به اعتقاد بنده نباید بنام بازاریابى شبکه اى ویا نتورک مارکتینگ از عزیزانى که این رشته بازاریابى را دوست دارند دستفروش درست کنیم و نتورک را یک نوع دستفروشى معرفى کنیم. من سال ٨٠با نتوورک طلا آشنا شدم و براى ان موقع هاى ایران که سرعت اینترنت بسیار پایین و درک داشتن ایمیل براى خیلى ها سخت بود در این کار بسیار موفق عمل کردم. اما بدلیل منع قانون و خیلى چیزهاى دیگه از ادامه منصرف شدم و از سال ٨١ وارد نتورک جدیدى نشدم چون عملا ماهست این کار را نداشتند و بنوعى همه مشترکانشون را بعنوان یک واسطه که این خود نقض قانون حذف واسطه هاست معرفى و راهى بازار فروش میکردند.خوشبختانه جدیدا با شرکتى آشنا شدم که ماهست دستفروشى نداشته و با ارائه کالاى یونیک و ارزشمند قابلیت هاى نتوورک مارکتینگ صحیح را دوباره رونمایى کرده.  ممنونم از بابت فرصتى که این سایت در اختیارم قرار داد و همه کاربران گرامى.
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام دوست عزیز
    با افتخارلینک شدید.
    اطلاع رسانی به مخاطبان درباره هر پدیده جدید ، کاری است پسندیده و اصولی . که نتیجه وبهره آن شامل همه میشود.
    کامنتها رو مطالعه کردم. موافق و مخالف .
    من میگویم در هر فروش وتجارتی آنکس موفق است که خودرا در مقام مشتری بگذارد وببیند که خواست مشتری چیست؟  قطعا کیفیت خوب و قیمت مناسب در محصولات مصرفی خواست همه مشتریان است. حتی خود بازاریابها و لیدر ها هم دوست دارند کالاهای خود را با کیفیت وقیمت مناسب تهیه کنند. مثلا شما اگر از آنها بپرسید: آیا حاضرید برای یک کفش چرم 200 هزارتومانی ، یک واکس 300 هزار تومانی بخرید هرچند بگویند واکسشان بالاترین کیفیت را دارد؟!!! جواب مشخص است.
    کیفیت خوب وقیمت مناسب ، شدنی است.کافی است آنرا به خود تولیدکننده ها واگذار کنید.آنها در دنیای رقابت وجذب مشتری دارند این کاررا انجام میدهند و فقط در کار نتورک باید شبکه توزیع و جذب مشتری را متحول کرد نه اینکه مبلغی بالاتر از عرف را بزور تبلیغ به بهانه کیفیت فوق بالا به مشتری تحمیل کنیم.باید همه چیز با هم تناسب منطقی داشته باشد(مثال کفش و واکس که در بالا گفتیم)
    دوره ناآگاهی مطلق مشتری ، مدتی است سپری شده است. مردم سطح آگاهیشان نسبت به آنچه مصرف میکنند بیشتر شده وشیوه مدیریت تهیه کالا وهزینه هایشان را بهتر کرده اند و بیش از پیش نسبت به آنچه میخواهند بخرند تحقیق میکنند.
    باید همپای تولید کننده ها ، شرکتهای توزیع کننده ونتورک هم رقابت کنند تا محصولات با اصالت و کیفیت و کاهش قیمت را به مشتری ارایه کنند ، نه اینکه شبیه هم عمل کنند.
    فضای کشور ما محدودیتهای تعامل وتجارت زیادی دارد. مثلا الآن پای غولی مثل آمازون اگر به کشور ما باز شود و پرداخت ودریافت کالا تسهیل شود ، آنوقت معنی خرید مستقیم از تولید کننده با کیفیت و و قیمت رقابتی و گارانتی برگشت پول در صورت انصراف و دهها مزایای رقابتی دیگر  از جمله خرید سهام آمازون در بورس را خواهید فهمید. در آنصورت معنی نتورک مارکتینگ در ایران بدون اصلاح ساختاری و استاندارد جهانی رنگ میبازد.
     دو قانون اصلی در روابط تجاری پایدار با مشتری همیشه وجودداشته وتا ابد هم خواهد داشت:
     یک :   مشتری باید از خریدش سود ببرد ، چه کیفی چه ارزشی.
      دو :  شما در یک جا فروشنده ای ولی در هزار جای دیگر خودت مشتری و خریداری.

    موفق باشید
    سلام به همه دوستان عزیز
    نظرات همه دوستان رو خوندم ، مخصوصا نظرات کسانی که گارد شدیدی گرفته بودن در مورد اینکه نتورک خوبه و پیشرفت توشه
    من خودم 2 ماه نتورک کار کردم و مجموعه بزرگی داشتم تمام حرفهایی که لیدر ها میزدن رو به تمام دست هام میگفتم که شما پیشرفت میکنید آقا بالاسر توی کار ندارید رئیس خودتون هستید
    ولی حقیقت کار اینه که نت مخصوصا نت ایرانی یک دروغ  بیشتر نیست
    اول اینکه توی این کار زیر یک درصد هستن که به سود بالا میرسن و اون یک درصد چجوری به سود بالا میرسن ؟؟؟ با مجبور کردن هزار نفر به خرید زدن! اول با این حرف شروع میکنند که یک مقدار کم خرید بزن مجبور نیستی و روزی یک ساعت برای کار وقت بذار ولی به مررور لیدرهای بالا سر برای رسیدن به سود بیشتر مجبورت میکنن خرید میلیونی کنی و ساعت های زیادی از وقتتو بذاری برای این کار ؛ روش فروش کالا یا دعوت به کار یه جورایی اجباریه انقدر افراد رو مجبور میکنند تا برای نزدیکان یا دوستاشون پرزنت بذارن که طرف همون چند تا دوستی رو هم که داره از دست میده ؛ بماند که فروش کالاهایی با کیفیت کاملا پایین با قیمت بالا به افراد خیلی سخته مخصوصا که همه بعد خرید کالا به خاطر کیفیت بد شاکی میشن ؛ توی این کار بیشتر اصرار دارن با دوستان یا اعضای خانواده کار کنی چون اگه وسطش کم اوردی یا خواستی بیای بیرون به خاطر عزیزانت هم که شده بمونی ؛ جلساتشون واقعا مضحکه  ؛ طرف با پیژامه میاد سر قرار و میگه من تا یه سال دیگه BMW  میخرم ؛ هر لیدر قبل از لیدر شدن کلی اموزش روانشناسی میبینه اولش نقطه ضعف های طرف رو در میارن تا با همون وادار به کارت کنن؛ بماند که تو با اصرارهای بیش از حد به اطرافیانت برای پرزنت یا خرید کالا کلی پیش آشنایان  کوچیک میشی
    من تنها چیزی که توی این مدت نت فهمیدم اینه که خوشبخت شدن تو در ازای بدبخت شدن هزار نفر دیگه اس ؛ هزار نفری که باید به زور پول خرید کالاهای بی کیفیت رو جور کنن و بعد خرید روی دستشون بمونه و اخر سر هم مجبور شن برای فروششون کنار خیابون بساط کنن
    بارها شده از طرف دوستان دعوت به این کار شدم وقتی میبینن دیگه حاضر نیستی بیای جلساتشون با دروغ و زور میکشوننت که مجبورت کنن بیای تو کار
    حرف آخر اینکه توی هر کاری اگه همت داشته باشی به همه جا میرسی ؛ فریب حرفهای نتورک هم نخورید چون پول باد آورده هم باشه همون باد میبره !
    به نام خدا 
    دوستان یه خواهشی دارم از کسایی که اطلاعات خاصی ندارن و با نشون دادن وجه بد دارن فرست شغلی خیلی خوب رو از خیلی از دوستان میگیرند همه حرف ها درسته 
    کلا دو دسته ادم وجود داره :اونایی که میگن میشه و اونایی که میگن نمیشه هردوتا راس میگن چون واسشون همون اتفاق که میگن میوفته کسایی که توی نتورک هستند یه فرقی با بقیه دارن که درک ذهنی شون باز هست 
    مهم ترین چیز تو زندگی هدف کار به نتورک ندارم اگه ماها هدف نداشته باشیم چجوری زندگی میکنیم 
    کدوم کار هس که بهت بگن هدف هاتو بنویس...؟؟؟
    من حدودا ۶ماه دارم کار میکنم و خداروشکر همه چیز خوبه و همه چیز داره عالی پیش میره نمیگم پورسانتم nتومن ولی یه چیزی لمس کردم و حدودا یک ماه دیگه سربازم و مجموعه ای که ساختم میره جلو و در نبودم کار میکنه و پورسانتم بیشتر میره بخدا نتورک چیزی نداره یه کم اطلاعات خودتونو ببرید بالا
    تا دیروز بغالی بود الان یکی بهم نشون بدید!!!!همه جاشونو دادن به سوپرمارکت ها الان سوپر مارکت ها هم دارن جاشونو میدن به هایپر مارکت ها و فروشگاها و این ها هم جاشونو میدن به فروش مستقیم یاهمون نتورک یه کم واقع گرا باشید  اگه میخواید به این شعل خوب نه بگید حداقل با اطلاعات نه بگید 
    راستی یه دوستی گفت شرکت بیز از محصولات خارجی استفاده میکنه باید بگم که همه محصولات خارجی فرمولاسیون شون گرفته شده و تحت نطر شکرت های ایرانی وبا همون کیفیت تولید میشه مررررسی 
    یا علی
    سلام من محمدم یکی از جوونای ایران زمین من چند روزی میشه تو بادران گستر عضو شوم و دارم کار میکنم امروز بیست و دوم بهمن یه خواب عجیب دیدم درباره بازاریابی اومدم تحقیق تازه فهمیدم ای دل قافل عجب کار گندی بوده چرا ایرانیا اینقد بدبخت شدن خداااااااااااا اخه من جوون چیکار کنم که خونه و ماشین و زندگی داشته باشم منم زن میخام بچه میخام زندگی میخام با ماهی یه ملیون چیکار کنم تو رو خدا دعا کنید برا مابدبختا داریم تو این جامعه به لجن کشیده میشیم من نمیخام جزو اون ادمایی باشم که جهنمی میشن نمیتونم دیگه تایپ کنم بغضم داره میترکهبای همگی

    سلام درودبه تمام نتورکرای ایران دوستانی که نظرات مغرضانه قرارمیدندیااطلاعی ندارند وادعائ دونستن دارن وکارشناسی میکنن که عادت ماست راجب هرچی فقط سطحی نگرباشیم یا بی عرضگی خودشونوتقصیرکارمیدونندکه مهم نیست ماباقدرت کارمونوباعشق دنبال میکنیم پول اخرین چیزیه که مادنبالشیم مافرهنگ همونوع دوستی وبهم یاری رسوندنوروجامیندازیم 
    من خودم هم بسیجی فعالم و هم مسئول سابق اطلاعات بسیج،این رو گفتم تا بعدا نگید من محاربم یا عناد دارم یا از این حرفا.من هم خیلی ها میخواستن مخم رو بزنن تا بیام تو این کار اما موفق نشدن،همانطور که دوستان گفتن خیلی ایراد ها میشه به این سیستم گرفت از جمله بی کیفیتی،گرون بودن اجناس و مهم تر این که برای فروش جنس یا پرزنت کردن باید خودت رو خیلی کوچیک کنی.همین چند وقت پیش خانوم یکی از اقوام زنگ زد به مادرم که  بیا خونه ما کارت دارم و خلاصه مادر ما هم رفته بود،بعد از کلی حرف زدن در مورد محصولات،مادر من به خاطر رو دروایستی مجبور شد مقداری لوازم ارایشی و بهداشتی بگیره از شخص که هم گرونتر و هم بی کیفیت تر از بازار بود و الان هم هر چند روز یکبار زنگ میزنه که مادرم ارش محصول بخره و دیگه مارو کلافه کرده.اساس کار این شرکت ها سوء استفاده از تنبلی جوان ها و بیکار بودن اونهاس و لا غیر.
    با سلام.
    یکی از مشکلاتی که این شرکتا دارن کوتاه کردن دست مغازه دارا در فروش محصولاتشون هستش که شما فرض کنید یه سالمند یا یک شخص که توانایی کار کردن نداره و درآمدش صرف همین مغازه داریه وقتی محصولاتش خریداری نشه به چه روزی میفته.خدایی انصاف نیست آدم فقط فکر خودش باشه.من امروز از مشاور مربوطه تو شرکت پرسیدم در جواب سوالم که گفتم خب کسی که تنها راه کسب درآمدش از طریق مغازه داریه با این کار شما بدبخت میشه ایشون جواب دادن ما تو دنیای مدرن هستیم و از اقتصاد سنتی و صنعتی فراتر رفتیم و وارد دنیای تکنولوژی شدیم پس همه باید خودشونو وفق بدن با شرایط!!! ینی مغازه دار بیچاره هیچی دیگه کاری نمیتونه بکنه..نکته بعد اینه که سوفسطایی ها در زمان سقراط و این دوستان از فن سخنوری استفاده میکردن و حرفاشونو به کرسی میشوندن اما الان زمان سقراط و دوستاش نیست.اینکه یک ساعت مشاوره میده و حرفای خوشگل میزنه قشنگ با ذهن آدم داره بازی میکنه.دوستان پای حرفاشون بشینید تا متوجه تناقض حرفاشون بشید.در ضمن نتورک مختص کشورای پیشرفته ست و تو ایران فعلا جواب نمیده.
    سلام دوستان من تا اونجاییکه فهمیدم از این تجارت با روی خوش استقبالت میکنند و اگه کوچکترین حرفی بهشون بزنی انچنان جبهه میگیرند انگار قرون وسطایی این یعنی تعصب کورکورانه وبیخود که دیگه دورش تموم شده الان دیگه همه مردم عقل و شعور و فکر دارن تناقض توی حرفاشون موج میزنه مثلا میگن اره روزی 1 ساعت تا  ساعت وقت بزار موفق میش و اصلا نیازی به کار نیست بعد که میای کار کنی میگن تو میخوای موفق بشی؟باید وقت بزاری رو کارت . یا میگن کی دیدی بدون زحمت پول در بیاره و موفق بشه خب این یعنی ملتو دور از جون احمق فرض کردن بعد بعضی فیلمها وکلیپهای نگرشی نشونمون میدند میگن اینا نتورک کار کردنا در صورتی که اصلا هم اینجور نیست و انسانهای موفق توی هر زمینه ای داریم و ربطی به نتورک نداره شما توی  هر کاری اینقدر وقت وانرژی بزاری و مثبت باشی مطمعنا موفق میشی بخدا حتی برا کسی هم کار کنی و خدایی کار کنی و انرژی بزاری صاحب کار مگه مر داره بهت ترفیح و پاداش نده؟ خب حالا اینا میگن بیا برا شرکت فلان جنساشو بفروش یعنی برای عمه من کار میکنند؟خب حالا اون هیچی میگن تجارت الکترونیکه و موج سومه کجای این تجارت الکترونیکه من یه سایت فروشگاه اینترنتی بهتون معرفی میکنم peroje2020.mihanstor.net برید و راحت خرید کنید با قیمت عالی و تحویل درب منزل حالا نه نیازی به زیر مجموعه داری نه فالو نه خرید اجباری حتی میتونی فعالیتم کنی و هکاری در فروش انجام بدی خب اینم نه میخواد بری بازاریابی کنی بیرون نه چیزی فقط اینترنتی تبلیغ کن همین این تجارت الکترونیکه خدایا چرا دروغ میگن اینا ولی خدایی محصولاتشو من مصرف کردم عالین شرکت بیز 90 درصد محصولاتش عالین ولی خب قیمتشون بالست
    دوستان من اساسا نتورک رو دوست دارو ولی تا الان از کمپانی خوشم نیومده و واسم دل چسب نبوده ولی دوست دارم کار کنم قبل سال نود هم کار کردم خیلی هم راضی بودم
    اگه کسی میتونه متقاعدم کنه بازم خوشحال میشم نت کار کنم
    اینم جی میلم منتظر پیامتون هستم shahriyar.rostami@gmail.com
    دوستان من یه هفته ای هست ک وارد این کار شدم...به نظرتون ادامه بدم؟؟
    پاسخ:
    هرگز
    من از دوستی ک چندین سال در نتورک فعال بود پرسیدم  از چه روی چنین خار شدی؟بی مایه ترین متاع بازار شدی؟گفتا سر شب دزد زد خانه ما.....ما ساعت 8 صبح خبردار شدیم.....
    پاسخ:
    خیلی خیلی جالب بود عالی بود
    این کار ی کلاهبرداریه بزرگ چون افراد جوان خانوادها از بیکاری وارد این کار شده و خانواده ها مجبورن کالاهای بی کیفیت و گران رو استفاده کنن و برای فروششون مکافات زیادی میکشن من خودم ب شخصه حاضر نیستم از این کالاها با مارک بیز استفاده کنم چون مثل انداختن پول تو سطل اشغاله.ی کلاهبرداریه ک ب صورت تضمینی کالای بی کیفیت رو ب فروش میرسونن و زیر دستیا مجبو ب پرداخت سود بالا سری ها هستن
    اگه قیمت کارخونه جنس بفروشیم  پس پورسانت بازاریاب ها از  کجا میخواد بیاد؟؟  و بعدش تو  ماهی 50 میلیون شوخی نیست   باید خیلی کار کنی   اینجا  نون  بازوتو  نمیخوری نون  عقل تو میخوری      تلگرام من @mepoo
  • ارام فرجی
  • وباید بگم  اگه میتونی یه کاریو به من معرفی کنید که مدرک تحصیلی،  کارت پایان خدمت ،کارت(...)، پول زیاد وووووو...نخواد ..وتوی یه شرکت به اسم بیز ۱۲هزار نفر درامد ماهانه بالای دومیلیون تومان داشته باشند.....اونوخت توم برو دنبال استخدامی و نوکری رییست توی شرکت باش با اون حقوقی که میگیری... عزیز من تو که همه ی اجناست خارجیه میای بهونه ی تولید ملی میگری میای میگی واسه ی بالاسری کار میکنیم همون بینشیه که تو یه روز لیدر نمیشی واز کار کنارمیگیری.... ماها میریم دانشگاه ٦  ۷ سال درس میخونیم خرج میکنیم بعد افسرده میام بیرون وبعدم با پررویی بسیار به نتورک میگی کلاهبرداری وضرر...برو ببین که دانشگاهت مافیاست یا نتورکت....ببین دوست چه بخوای چه نخوای این موج وارد ایران شده یا باید سر جات بشینی یا وارد موج بشی که این موجم واقعا قدرتی داره که منو توم هنوز مونده درکش کنیم...وفقط اینو بدون که تو کار میکنی واسه ی زندگی اما من کارم زندگیمه
    سلام خدمت همه ی نتورکر های عزیز..
    واقعا اگه کسی قدرت اهرم و تصاعد و درک کرده  نتورک حالیش میشه من اگه حتی یه نفر مجموعه نداشته باشم بازم از محصولات و کلاسهای اموزشیش استفاده میکنم چون نتورک کار نیست بلکه زندگیه زندگی 
    به امید موفقیت همه ی نتورکر های عزیز
    س.شخصا تو بازار کار کردم.چندبار کارای مختلف راه اندازی کردم.با یه مقدار تجربه ای که به دست اوردم فهمیدم واقعا هیچ راهی برای پولدار شدن وجود نداره.خود من حتی دارم ادمای موفقی میبینم که با وجود پول دار بودن یا دارن نابود میشن، یا کارشون ضعیف شده، یا دارن تغییر شغل میدن.خیلی برای من خنده داره یکی میاد میگه بیا اینجا پولدار شو.تازه برا اینکه یه مقداری جو قانونی بدن میگن شما اول باید تاییدیه بگیری.در حال حاضر فقط سرمایه دار موفق هستش و دلال های حرفه ای.بقیه اجتماع هم آروم آروم دارن برای این قشر کار میکنن و خبر ندارن.هرم واقعی اون بالاهاست.بگذریم، برید با کاسبای حرفه ای حرف بزنید.هیچکدوم تایید نمی کنن.کار که به حرف زدن و امیدای الکی نیست.
    سلام خدمت همه دوستان
    بنده 4ماهه دارم بیز کار میکنم تو شهرستان کوچیک که هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فرهنگی ضعیف هستن..جنسا شرکت هم گرون هستن و نمیشه فروخت..تا الان ک فقط ضرر کردم...بگذریم از این قضیه ..میخوام بگم اون لیدرهای بالاسر ک میان جلسلت شبانه برگزار میکنن و اموزشها رو بهمون منتقل میکنن اینا همه از لحاظ روانشناسی کار شدن و تمام صحبت هاشون و دادزدناشون همه رو اصوله ک بیان با روح و روان ما بازی کنن..اگه بگیم جواب نمیده میگن تو نگرشت منفیه...خلاصه بهمون تلقین کردن ک فقط نگرشت مثبت باشه......نتورک خوبه ولی ن برا همه....خلاصه تو این کار خیلی از دوستامو از دست دادم تو کوچه و خیابون رد بشیم صدام میکنن دکتر بیز.....بخوام جنسی بفروشم میگن ما میدونیم تو بیز کار میکنی جنستو ب ما نفروش....
    میخوام بگم سراغ این شرکتا نرید....همش ضرره و فشار روانی زیادی بهت میارن....موفق باشید یا حق
  • محمد متین
  • دوستان تمام متن و کامنت ها رو خوندم کلشون در ۳ اعتراض خلاصه میشه

    1. بی کیفیتی و گرونی جنسا

    2. بهره برداری بالاسریا از زیردستیا

    3. مشکل اشباع

    خوشبختانه برای هر ۳ جواب و راه حل دارم: نیازی نمیبینم هیچکدومتون رو سم زدایی کنم چون وقتی ندارم برای بزرگ کردن دست جدید یا احیانا فالو شما
    دوستان نتورکی اگه دوست داشتن جواب ها رو بدونن ای دی تلگرامم خدمتتون MATIN_KP
    بنده 24 ساله و دانشجوی ارشد دانشگاه علم و صنعت هستم
    نود درصد حرفهاتو بدون دلیل و سند و در واقع خلاف واففعیته
    سلام به همه دوستای من،دوستان نتوورک مارکتینگ به طور قاونی و با مجوز در سال 92در ایران شروع به کار کردن ودر حال حاضر24شرکت این صنعت رو پیشه گرفتن،یعنی تا سال96تعداد اونها اینقدره.بذارید بریم سر اصل مطلب.پرزنتور هایی که میان کار رو برای شما توضیح بدن،یه سری اموزش ها و کلاسهایی رفتن توسط لیدرهای بزرگ خودشون که در جلسات پرزنت چی بگن و چطور صحبت کنن،دوستان این شرکتها اکثرا جنسهای بنجل و بی کیفیت خارجی رو خریداری میکنن و با قیمت بالا به دست مردم میدن توسط اعضای شرکت،که سود ببرن اول اینکه دوستی که میان توضیح میدن ک فلان ماشین و خونه و...رو بدست میاری،این شاید درست باشه ولی باور کنید که تنها نیم درصد از صد در صد نتورکر ها به این جایگاه میرسن.و برای رسیدن به این چیزها باید خیلی خیلی خیلی بدبختی و زحمت بکشی تا به این جاها برسی.
    من الان خودم این کار رو انجام میدم،که الان فهمیدم الکیه و پول و وقت خودم رو دارم از دست میدم.
    دوستان اگه بهتون پیشنهاد شده این کار،از همون اول دنبالش نرید چون نهایتا پشیمون میشید و این پشیمونی زمانش مختلفه،ممکنه یکی تو یک ماه پشیمون بشه،ممکنه کسی دیگ تو یک سال.در هر حال تجارت واقعی رو دنبال کنید.تجارت مجازی یا نتوورک اعتباری نداره.شما وارد این شرکتها که میشید افراد شکست خورده رو نمیبینید چون دیگ وجود ندارن و هرکس که باهاتون صحبت میکنه در این کار به نحوی در این حرفه مشغوله.
    ختم کلام اینکه این صنعت برای کشورهای جهان سوم مثل کشور ما نیست و خیلی زمان میخواد تا جا بیفته در کشورما و الان برای کشوری مثل امریکا خوبه.دوستان اگر هر سوال و چالشی راجع به نتوورک داشتید میتونید با آیدی تلگرام منmamali372در ارتباط باشید.پیروز باشید
    سلام به همه دوستان با اطلاع
    من توسط یکی از دوستانم دعوت به کار شدم تو یک شرکت بازاریابی شبکه ای به اسم تکسو.من خودم دانشجوی مکانیکم و ریاضی خوب حالیم میشه واسه همین حرفای لیدراشون روی کاغذ عملی به نظر میرسه ولی خوب توی دنیای امروزی هم زندگی کردم و با همین عقل ناقصم میدونم که همه واسه منفعت خودشون فقط قسمتای خوب داستانو میگن.چند تا نکته به من گفتن که با سایر شرکت هایی که دوستان در بالا اشاره کردن فرق داره.
    اول اینکه خودشون گفتن محصولاتشون از بقیه محصولات مشابه گرونتره و این موضوع رو اینگونه توجیه کردن که این به خاطر کیفیت خوب و طبیعی بودن محصوله و گفتن دارای نشان سلامت و استاندارد و سیب سبزه.
    دوما که گفتن این یه کار پاره وقته و درضمن گفتن که اصلا مجبور نیستم در اول کار تا حد معینی خرید کنم و میتونم حتی 5 هزار تومان خرید کنم تا کیفیت حصولات رو خودم تجربه کنم و بعد به دیگران پیشنهاد بدم.
    از همه دوستانی که درباره این شرکت اطلاعات موثقی دارند حالا چه مثبت و چه منفی میخام که با اطلاعات ارزنده شون به بنده در این که این کارو قبول کنم یا نه کمک کنند
    سلام دو روز پیش یکی از فامیلامون خعلی وقت بود ندیده بودمش زنگ زد گفت جعفر میخوام خوشبختت کنم فردا ساعت ٣ دور میدون آزادی باش بریم جایی منم گفتم اوکی .امروز رفتم منو برد تو یه ساختمون به اسم ساختمون رشد تو مسیر انقلاب بود رفتیم داخل طبقه بالا کلی دختر و پسر بودن میلولیدن تو هم دیگه گفتم تو قرار بود منو خوشبخت کنی این چیه گفت بشین رو صندلی الان میگم گفتم بگو گفت من نمیگم الان کارشناس میاد بهت میگه تا خوشبخت بشی یه پسر اومد درب داغون دس کردم تو جیبم یه چی بهش بدم بره یهو نشست گفت چی میخوای گفتم خوشبختی گفت با چقدر خوشبخت میشی گفتم حقوق وزارت کاری ام که باشه کفایت میکنه یکم نگام کرد انگار بهش برخورده بود گارد گرفت گفت تو اشرف مخلوقاتی اینه سقف آرزوهات؟؟منم دیدم ضایس اینجوری گفتم البته در ماه چن ساعت اضافه کاریم میخوام که بیشتر بگیرم یه نگا کرد به فامیلمون بعد رو کاغذ یه سری شکل کشید با خط بهم وصل میکرد تا پاییین برگه آچار که دیگه جا نبود توضیح میداد آخرم گفت حقوقت میشه ماهی ٤٠ میلیون تومن گفتم بیمه ام میکنین؟؟یهو جلو ملت داد زد گمشو بابا توام پا شد رفت منم زدم بیرون امروز به همون فامیلمون زنگ زدم گفتم چی شد میخوان نیرو؟گفت نه فهمیدن سرباز فراری هستی نمیخوان،قسمت نشد خوشبخت بشیم
    آها راستی اسم شرکتم بیز بود...
    قبل وارد شدن به نت وورک به کیفیت محصولات هم توجه کنید  گول حرفایی مثه کیفیت سه برابر در قبال حذف تبلیغات و واسطه ها رو نخورید . من خودم وارد بادران شدم و خرید کردم فقط برای این که مطمعن بشم محصولاتش خوبه و لی پول دادم  یه اشغال  گرون گرفتم .
    سلام سه سال به من پیشنهاد میدن ، از اینکه نرفتم خوشحالم ، اگر کار خوبی باشد مردم خودشان تصمیم میگیرند . 
    سلام خسته نباشیدمیگم به همه ی مخالفان وموافقان نتورک
    من براساس پیشنهادهای که بهم میدن تصمیم گرفتم وارداین شرکتهابشم.امامیخوام قبلش خیلی تحقیق کنم.چون دلم نمیخوادبرده ی ادمای باشم که من به صورت مقطعی جنسشونومیفروشم وبعدبخاطرنداشتن سودبکشم کنار.این یعنی نداشتن امنیت شغلی.من میخوام بی طرفانه قضاوت کنم.به نظرمن اصل نتورک قشنگه.امادرصورتی خوبه که درست واصولی باشه.اول ازهمه جنسهاکیفیت بالایی داشته باشه که من به عنوان یه نتورکر بتونم این امنیت خاطرروداشته باشم که مشتری من برمیگرده واسه خریدمجدد.دوم من بایدبتونم طوری فعالیت داشته باشم که درصورت پشیمون شدن بتونم حقموپس بگیرم.امامن تواین شرکتهااین چیزاروندیدم.به امیدروزی که اگاهانه انتخاب کنیم.
    عزیزم احتیاج نیست کسی مخ کسی رو بزنه همه خودشون عقل دارن هر کی بره تو سیستم بعد از یه مدت متوجه میشه وهمه چی دستش,می اد برا مثبت اندیشی و خوب بودن وموفق بودن نتورکر بودن لازم نیست.بعدم حرف خوب خوبه اما ببین چه هدفی پشتشه.این مهمه وبصیرت می خوا
    سلام دوستان من خودم تو نتورک کار کردم وادم موفقی ام هستم تو کارهام اما تعصب بیجا ویکسری حرفهایی که وحی منزله از اول می کنن تو مخ تون که همه نتورکرهام ازشون بپرسی یه جواب می دن.فقط یه سوال این همه کار وحرفه وفن که سالها احتیاج به تحصیل یاکسب مهارت یا باعث.کار افرینی وشکوفایی اقتصاد میشه کار نیست وعمر فروشیه اما فروش مختصر که هر کی قالب وتحمیل کنه به خودش وخانواده واطرافیانش شده بهترین کار دنیا نه عزیز اینا همه خیاله منشا ثروت فکر وکار تا زحمت نکشی نمیشه از دسترنج دیگران بخوری ما که ندیدم این کار برا کسی درامد قابل توجهی داشته باشه حالا بگذریم که تو این سیستم هیچکی درامد نمیگه که اونم یه سیاسته.تحلیل کنید فقط خودتون.این پلن ها بازی وریاضیه فقط.شما صد تومن بخری تا چهل لول بالا سریت بگیرن.اگه ام سودی باشه اینقدر نیست تو رو خدا فکرتونو به کار بیندازید الان تو پنجره طلایی جمعیتی تو ایرانیم نیرو وانرژی تونو بزارید برا شکوفایی اقتصاد وخودسازی روحی ببینید چقدر کشور تغییر می کنه. 

    دوستان عزیز

    من نمیدونم تجربه شماها چقدره و انایی که اومدن بیرون دلیلشون چی بوده.

    من تازه وارد این کار شدم.و تو شرکت بیز مشغول هستم.

    مادرم روزی 5-6 تا مسکن میخورد جهت درد پاش. خانمم مشکل ترک پا داشت. خودم مشکل معده دارم. خواهرم ریزش شدید مو داشت. خدا رو گواه میگیرم با مصرف محصولات شرکت بیز این مشکلات تا 70 درصد حل شده. من نه در مورد اینده این کار چیزی میدونم نه توصیه به عضویت. من تا به این تاریخ حدود 20 روزه کا وارد کار شدم. و این نتایج بعد از 10 روز از مصرف محصولات حاصل شد. تجربه ای که من کسب کردم و نه نقل قول. کیفیت محصولاتش فوق العاده خوب بوده. برای بقیه مردم چه محصولی رسیده نمیدونم. و شامپوی خارجی که مصرف میکنیم موها رو نرم و لطیف میکنه خودش عاملیه برای ریزش مو (به عنوان مثال). حالا چطور محصولات خوب نیست کار تو بیز خوب نیست دلیل قانع کننده بیارید. بنده کسی ام که تا به امروز یک زیر مجموعه هم ندارم. و کسی هم نگفته برو اخراجی.

    سلام.من 1سال از عمر و جوونیمو گذاشتم رو اینکار اخرشم هیچی.بخاطر اینکار از دانشگاه انصراف دادم.مغازمو بستم.فوتبالمو گذاشتم کناروالانم مثه سگ پشیمونم.نتورک خیلی خوبه ولی نه تو ایران.نتورک شغل کاملا حرفه ایه که تو ایران رعایت نمیشه.بخدا خریت محضه هرکی بره تو اینکار

    با سلام خدمت شما 
    میخواستم ببینم نظرتون در مورد وُدا یا (voda) چیه
    این شرکت برای نتورک مارکتینگش محصولی که ارائه میده جنس خاصی نیس بلکه بسته های سفر به کشورهای مختلف داره که متناسب با خدماتش قیمت هاش فرق داره و شما به جای چند خرید یکبار یکی از این پک ها رو خریداری میکنید که به ادعای خودشون قابل استفاده هم هست . 
    اگر کسی در مورد این شرکت چیزی میدونه لطفا تجربیات یا نظراتش رو در اختیار من بزاره....مرسی
    پاسخ:
    کاملا هرمی است
    نتورکرهایی که میان اینجا پست میذارن از دوحالت خارج نیستن:

    یا تو باغ نیستن
    یا لیدر میانی هستن، میترسن ریزش اتفاق بیفته نتونن با مخ زنی به درآمد برسن!

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    سلام به همه.
    علت اینکه تمام سوالاتتتون بی جواب و یا خیلی کم داده میشه .اینکه.
    نتورکرها وقت خودشونو نمیزارن تو اینجور سایتها..بجای این خزبعلات کتاب میخونن.نگرش مثبت اندیشی رو تمرین میکنن.میشن یه آدم حسابی بهتر بگم انسان کامل.
    نتورکرهای واقعی همشون پاک پاک هستن.برین نگرش و افکار و باورهای غلط ذهنی خودتونو  اصلاح کنین.انسانها کلا 2 دسته اند:انسانهای با پیش داوری.انسانهای بدون پیش داوری که اصطلاحا انسانهای ساده گفته میشود که اعم از محققان .دانشمندان و از این قبیل انسانها.انسانهای با پیش داوری خودشان 2 دسته اند.:1-دانا و 2-سوپر دانا که گروه اول با کمی اطلاعات و بحث و گفتگو نظر خود را تغییر میدهند و حرف درست را قبول میکنن ولی امان از دست گروه 2 که خودشان را خدای اطلاعات و مغز متفکر تمام مسائل میدانند و جز حرف خودشان حرف هیچ کسی را باور ندارن.در حالی که احمق ترین انسانهای روی زمین هستند.
    سعی کنیم از گروه انسانهای ساده باشیم.خیر پیش .یاعلی.با آرزوی افکار مثبت برای همه
  • نتورکر جهانی
  • سلام
    نتورکر فقط جسارت میخواد همین اگه مردش باشی مثل خیلی ها که موفق شدن موفق شو دوست من.
     پشت بهانه هایت خودتو توجیه نکن هرکه بامش بیش برفش بیش پس پول زیاد میخوای زحمت بیشتری بکش .
    تو که نمیتونی جنسی رو بفروشی پس زندگی نکن برو برای کسی دیگه ای کار کن .
    هم اون افرادی که میگن نمیشه درست فکر میکنن و همه اون افرادی که میگن میشه هم باز درست فکر میکنن در هر صورت درست فکر کردی دوست من.
    یک کاری توی دنیا به من ثابت کنید که کارش فروش نباشه؟!!..
    .
    .
    .
    .
    .
    شرکت نفت کارش فروش نفته
    ایران خودروی کارش فروش ماشینه
    دکتر کارش فروش خدمات پزشکیه
    محک کارش فروش احساس و مهبت و دلسوزی و نیاز و...
    اداره برق کارش فروش برق به من و شماست
    مغازه دار
    رستوران
    بیمه فروش خدمات بیمه به شماست
    پس اگه نمیتونی چیزی بفروشی شما جسارت داشتن یا مدیریت شرکتی یا کارخونه ای رو ندارید .
    برو کارمند شو و برای رئیست که بالاسری واقعیه تو هست کار کن آخرشم بگه کارت خوب نیست خدافظ دست از پا درازتر بیای سر خونه اولت !.
    مردی بیا تو نتورک جایگاه بزن ( شرکت تاسیس کن) کارمند یا نیرو بگیر بهشون روش کار نتورکو اصولی و سالم یاد بده آموزش به کارمندات یا سازمانت بده تا اجناستو بفروشن و تو و سازمانت موفق بشی . جسارت میخواد باسن مبارک میخواد
     
  • آسمان لاجوردی
  • حرف جالبی که یکی از کسانی که بنده رو در جلسات مربوط به شرکت بیز زد، این بود که صنعت نتورک مارکتینگ سومین صنعت پردرآمد دنیا در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی است. با صحبت کردن با 6 نفر از دوستانم که در آمریکا و کشورهای اروپایی بودند،‌کاملا این حرف دروغش مشخص شد. فروش بالای این شرکت‌ها دلیلی بر مرغوبیت جنس نیست. برای ورود به این مجموعه‌ها الزاماً باید افراد خرید اجباری داشته باشند پس تا خرید نکنید عملا اجازه ورود ندارید! حرف شما زمانی درست است که برای فعالیت در این مجموعه نیازی به خرید اجباری نداشته باشید. سوالی که بنده دارم اینه الان یک میلیون تومان خرید کردم و جنس‌ها بد از آب درآمد. چه کار کنم؟ به چه طریقی ثابت کنم که جنس ها بی‌کیفیت هستند یا گرون‌تر از قیمت معقول؟ به نظر من بهترین تعریفی که برای این کار میشه گذاشت قمار با ریسک بسیار بالا است. به گفته خود اون شخصی که بنده رو پرزنت کرد، بیش از 90 درصد افرادی که وارد این مجموعه می‌شوند شکست میخورند. شما یه شغل رو نام ببر که اینقدر ریسک موفق شدن داشته باشه. به نظر من یک درصد از افرادی که وارد این سیستم می‌شوند درآمد عالی دارند و موفق می‌شوند اما 99 درصد باقی شکست میخورند و پول و انرژی و وقت و اعتباری اون 99 درصد میره تو جیب اون یک درصد. دقیقا مثل قمار که فرضا 8 نفر پول میگذارند 7 نفر شسکت میخورند و پول اون 7 نفر میره تو جیب اون یک نفر! اگر بخواهیم راجع به اشتباه بودن این شرکت ها صحبت کنیم شاید بشه 10 تا کتاب نوشت و با دلایل و مستندات مختلف ثابت کرد که انتخاب این فعالیت‌ها از نظر عقلی ریسک بسیار بالایی دارد. و ضمناً هرچیزی که در این مملکت قانونی باشد، دلیلی بر درست بودنش نیست. فروش سیگار هم کاملا در کشور قانونی است پس میشه گفت چون قانونی است چیز خوبی است؟!!! و هزاران و هزاران سوال و جواب دیگه که با کمی فکر و تحقیق میشه بهش رسید. بزرگترین نقطه اتکا افرادی که سعی در جذب مردم به این سیستم ها دارند قانونی بودن این شرکت‌ها است که نمیدونم چرا همه فکر میکنن چون قانونی است در آن موفقیت هم هست...
    اگه رفتی تو نتورک مواظب چند.چیز باشید خرید بیش از حد نیاز ازرو فالو من خیلی دیدم جنسهای زیاد می خرن که یا زیر فروشی میشه یا میمونه رو دستشون.اخرم اعتبارت میره زیر سوال که جنس تقلبی وگرون فروختی.دوم اگه درس می خونی یا جایی کار می کنی اینقدر فالوت می کنن که درس یا کارتو کنار بزاری.من تو گروهی که بودم کلی دانشجوی انصرافی وکسایی که استعفا دادن از کارشون دیدم.اینا می خوان از مجموعه ها یه نیروی تمام وقت بسازن خوب مزایا هم داره که فکرت خیلی رشد می کنه.بزارید تو کفه ترازو ببینید مزایا ومعایبش براتون کدوم سنگینی داره.البته یه عده ام به درامد میرسن.هدفم از گفتن این حرفها دلسرد کردن تازه کارها نیست اما لازم دونستم تجربه خودمو بگم.برا همه جونهای ایرانی ارزوی موفقیت دارم.لیاقتشون خیلی بالاست.یاعلی
    سلام دوستان  منم مدتی تو نتورک کار کردم واصلا نمی گم کلا بده چون خیلی ادمورشد میده از نظر فکری.خوب این خوبه اما اونایی که رشدت  میدن دنبال نفع خودشونن.من اون مدت کلا زندگیم مختل شد وقت وبی  وقت جلسه بود چند نفر از دوستان نزدیکمم خونه شون شده بود پاتوق.رورودروایسی چیزی نمی گفتن.جنسام که بماندفقط یکبار می فروختی چون کیفیت نداشت وگرون بود خدا کنه همه به درامد وارزوهاشون برسن اما این کار تو ایران جواب نمیده.ممکنه یک شبه کل مجموعه ات بریزه.امیدوارم این کار دراینده بهتر جا بیفته.ومعایبش برطرف شه.یکم تحقیق بد نیست.همه حرفهارو باور نکنید.
    حرفهای نتورکرها وقتی منفی میدی:
    - تو یک شکست خورده ای!
    - مطالعه ات کمه!
    - اصلا چیزی در مورد نتورک میدونی!
    - مجوز داره و قانونیه!
    ...
    واقعیت نتورک مارکتینگ مخفی نمیمونه ؛ زیاد از این حرفای نتورکرها شنیدیم که برای تحریک مردم میگن تویک شکست خورده ای تا تحریکش کنن
    مخ یکی که اگاهه رو نمیشه زد؛
    خدا رو شکر میکنم تونستم از اینترنت و سایتها مثل همین سایت بفهمم که نتورک چه کلاهبرداری پس پرده داره؛
    آگاه سازی سایر هموطنانمو وظیفه انسانیم میدونم تمام تلاشمو خواهم کرد؛

    سلام
    با احترام به شما و متنتون و کسایی که مخالف این کارند باید بگم که مردم ایران فقط ادعا دارند شما وقتی رفتی تو یه کار و مطالعت کم بود و اراده موفق شدن رو نداشتی این مشکل کار نیست شما تخصص اون کار رو نداری براشم تلاش نمیکنی دوم اینایی که ادعای اجناس خارجی دارند میخوام بدونم چند درصدتون اجناس ایرانی استفاده می کنید چند درصدتون تلویزیون گوشی یخچال ایرانی مصرف می کنید ، اگه موفق نبودید تو این کار چون جنس خریدی یه گوشه خونت انداختی و هیچ تلاشی براش نکردی و بازار منطقت رو نمیشناسی خیلی از جنسای این شرکتا ایرانی هست و به تولید ملی کمک میکنه و براشون برند سازی میکنه . سعی کنید فقط مخالف نباشیم طبق عادت همیشگی کشورمون . 
    در ایران لیدرا مجموعه رو به گریه میندازن (هرمی)
    در ایران به جای ساختن مهارت فریاد میکشن(هرمی)
    در ایران میگویند باید پذیرش محض داشته باشید (بازم هرمی)

    کدام کتاب از زیگ زیگلار ، جردن ادلر ، یوها پارهالیا ، رندی گیج ، جان میلتون فاگ ، نیما طبری ، پت پترینی ، تیم سلز ، کاوی، هال الراد ، جنیفر گلاکن ، دکستر یاگر ، هابرد مونرو و ..... چاپ شده که این نگرشها رو قبو ل کرده باشه 
    نتورک ایران فعلا مریضی هرمی رو داره 
    که نتیجه ی مقطعی رو در بر داره حتی اگر عده ای میلیاردی پول به جیب بزنن

    با سلام خدمت تمامی هم وطن های عزیزتر از جانم 
    نمیخوام طفره برم سریع میرم سر اصل مطلب 
    اینجانب سابقه ی ۳ سال سابقه ی نت در شرکت های هرمی (گلدمایند) رو داشتم
    و تونستم درامد قابل توجهی رو کسب کنم 
    بگذریم چه اتفاقات تلخ و ناگواری برامون افتاد 
    و زندگیم از هم پاشید 
    اما تجارت نت خانه ی من است 
    من با این تجارت زندگی کردم 
    و زندگیمو واقعا تحت تاثیر قرار داد!!!!!
    صنعت mlm زیباترین و تلخ ترین صنعت دنیاست 
    اما هدفم اینه چند تا نکته رو بازگو کنم .
    شرکت امگا گولوبال (بیز) سال ۸۹ وارد ایران شد که بعضا اونم ی شرکت غیر قانونی محسوب میشد 
    لیدرهای تاپی مثل پویانفر و دکتر بامشاد دوباره سربلند کردند 
    اما من امیدی به قانونی بودنش نداشتم 
    یادمه در تاریخ ۶/۶/۹۰ بهم خبر دادند که بادران مجوز گرفته 
    و ما سر از پا نمیشناختیم
    اما دست نگه داشتیم تا ببینم اوضاع به چه صورته
    پلن و محصولات امگا تو ایران بود 
    با اسم امگا مخالفت شد و ناگزیر مجبور شدند که اسمشو از بین ۵ اسم تقریبا مشابه بالاخره بازاریابان ایرانیان زمین رو تایید کردند

    سال ۹۱ تو دست لیدر قدرتمند کوئستی مرتضی نصرالهی شروع کردیم
    و تو سه ماه فروش ۹۰ میلیون رو رقم زدیم
    بعد مدتی پلن شرکت بیز معکوس خورد 
    و آقای عطاران ۵۰۰ میلیون فروش داشت
    و باید ۷۰۰ میلیون پورسانت میداد

    ما بهت زده بودیم

    بیز اولین اخطار رو خورد

    غلامرضا عطاران از شرکت امگا شکایت کرد بخاطر پلنش اما تو دادگاه شکست خورد چون که پلن امگا مسئله ای نداشت 
    فقط بد ترجمه شد بود توسط کارشناسان .....

    نمیخوام نت ایران رو با ام وی و کویین وان مقایسه کنم 
    چون واقعا با اونا فاصله زیادی داریم

    اما ایرادات نتورک ایران 
    ۱) محصولات شرکت انحصاری نیست و تولیدی نداریم غیر چند کمپانی 
    ۲) درسته که اصناف تایید میکنه اما قیمت گذاری توسط شرکته برای مثال برید اشتهارد و ببینید هزینه ی ساخت شامپو چقدره ....
    ۳) محصولات تخصصی نیستن 
    ۴) محصولات خارجی توشون پیدا میشه 
    اینا برخلاف قوانین صنعت mlm تو FTC هستش

    در ایران موج سوم رافلر رو با انقاب صنعتی تلفیق کردن

    نگرشهای دیکتاتوریه هرمی در پهنای این صنعت وجود داره 
    و متاسفانه میشه در بازاریابی شبکه ای هرمی کار کرد 
    تلاش بروی سیستم همانند سازی هنوز بیداد میکنه در نتورک ایران
    هرمی(دسیسه) در نتورک آسیب پذیر ایران جای خودشو پیدا کرده

    بجای فالو کردن مجوعه و مردم خودمون رو فالو کنیم که آیا کار درست رو انجام دادیم و خودمون رو قوی تر کنیم

    امیدوارم این تجارت جای خودشو پیدا کنه در مردم ایران وگرنه .....

    خیلی ها باز نتونستن تجارت بازاریابی شبکه ای رو در ایران قبول کنن 
    و اشخاصی مثل پویانفر از کشور خارج شد و الان در استرالیا و دبی مشغول نتورک کار کردن شده بعضیام با مسیر غلط هرمی نتیجه گرفتن 
    اشخاصی مثل عابری و حسین زاده 
    و خسروی و جواد محمدی و رضا عشقی و جعفریان و قنبری

    کلاه قرمزی های بازاریابی شبکه ایه ایران رو مطالعه کنید 
    با مسیر اشتباه هم میشه نتیجه ی مقطعی گرفت
    کلا روش چند سطحی بازاریابی که با شبکه سازی تصاعدی کار میکنه در کل دنیا ممنوع شده.
    نمیدونم چرا تو ایران مجوز داده شده فعالیت کنن؟!
    در حالیکه پورسانت لول دو و بالاتر به گفته مجتهدا صورت شرعی ندارد  و اکل مال به باطل است.
    یعنی راهکاری بغیر بازاریابی شبکه ای پیدا نشد برای حمایت از تولیدات داخلی ؟!
    امیدوارم مجلس یه تصمیم قطعی بگیره.اون موقع بالای هرمیها دستگیر میشن یا فرار میکنن از کشور!!
    باسلام
    ببینید بنظرمن رفتن تواین شرکتا یه اشتباه محضه چرا؟
    اولابایدکلی جون بکنی تلاش کنی تابه پورسانت برسی همیشه درگیر استرسی چرا؟چون اولازیر ذره بین اطرافیانتی چون میخوان ببینن کی تو به اون درآمده میرسی دو اینکه همش درگیری که بایدکالاهای خریداری شده رو بفروشی تاپول دستت بیاد بلکه بزنی توجایگاهت دلیل سومش ومهمترین نگرانی اینه که چکارکنم به زیر مجموعم اضافه کنم.
    کاری به دلیل اولو ودوم ندارم.ولی خداوکیل خودتون فکرکنین چجوری میتونید مجموعتونو گسترش بدید وقتی که نزدیک به یک میلیون نفر بازاریاب وجود داره که همه اونا دنبال اینن که مجموعشونو اضافه کنن.جمعیت ایران مگه چقده؟اصلا مگه همه قراره بازار یاب بشن؟یاهمه باکار بازاریابی موافقن؟
    من ازخیلیا شنیدم که بعدازیکی2سال کار کردن منصرف شدن چون چیزی به دست نیووردن.من خودمم به اصرارو التماس دوستم رفتم فقط یک بار خرید زدم اونم بهش گفتم فقط بخاطر اصرار تو بود وگرنه من اینقدر ابله نیستم که خودمو درگیر یه همچین کارایی کنم.
    ازاون گذشته یه کارمسخرس که اون بالادستیا به سود میرسن بقیه محکوم به شکستن.من میگم این شرکتا علاوه بر اینکه طبق پلنایی که خودشون میگن پول نمیدن بلکه فقط جوونا رو به امید رسیدن به  رویاهاشون یه جورایی به بردگی میگیرن وازشون بیگاری میکشن.
    این خوبه که انسان امید داشته باشه ولی به شرط اینکه بتونه به هدفاشم برسه.نه اینکه مردمو امیدوار کنن دست آخرم دست از پا دراز تر برگردن وبه هیچیم نرسن.
    یاعلی
     
    فقط و فقط لیدرهای اصلی سود میکنن . یجورایی مثل شرکتهای حرمی گولد ک یست که جنس طلا ۲ عیار به ۱۸ عیار کلاه میزاشتن سر مردن. اینام هم جنساشون اشغاله و هم گرونتر بنده هیچ وقت گول این افرادو نمیخورم. البته جونیم بیکار خام و گرفتار روزگار و دلالی و سود جویی یه عده.
    برای رسیدن به این مبلغ باید تا سطح 6 و نیمی از سطح 7 رو پرکنی.
    اگر هر زیرمجموعه ات 4 تا هر کدوم بیارن که جمعا میشه حدود 12000 نفر!
    یعنی 12000 نفر زیر مجموعه تو رو به این مبلغ میرسونن.
    یه سوال دارم : مگه چند تا نتورکر تو ایران وجود دارن!!!؟
    چند تاش زیر مجموعه تو هستن!!!

    دیگه حرفی ندارم جز:
    احتمالا از بالاسری هات پورسانت بهت میاد !!!!
    عزیزان من کسیم ک قبلا تو وبسایت های مختلف ازشون بد گفتم ولی الان میگم ک من پول کشیدم بیرون تویی ک میگی کلاه برداریه چندتا صفر تا حالا  جلوی مبلغ حقوقت دیدی چندتا 6تا تا حالا 7 تا دیدی تو مغذت +65000000تومن داشتی در ماه
    اقا لطفا وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید تا این نتوزکیا اینقد وبلاگ وبلاگ نکنن که بگن اعتبار نداره
    بنظرم میتونید سایتتون رو هم رشد بدید
    همین الان بسته کره پسته وانیلی شرکت ،،،،،،، باز کردم دو قاشقشو خوردم ،،،،کی گفته اینا با کیفیته ؟؟؟؟ به نظر من به جای پسته سنگ ریزه توش ریختن ،،،،،یادمه.یکی از دوستان که تو اداره بازرگانی کار میکرد میگفت ،،،مردم و جوانان به ما گیر میدن میگن شما جلوی پیشرفت مارو میگیرید ،چرا جلوی کار بازاریابی شبکه ای رو میگیرید شما دوست ندارید ما پیشرفت کنیم ،،،،بعدش گفت حتی الان ما هم حریفشون نمیشیم ،حتی با این جنسهای آشغال ،!!!!!!! 
    اصلا خدا کنه من اشتباه کنم ،و این شرکتها کارشون درسته ،،،انشااله اونایی که تو این کار هستند (دوستان و آشنایان خودمو شما .... پیشرفت کنند و ما پیر مردا خوشحال بشیم ،،،
    سلام .
    بازاریابی ایرانیان ،بیز یا شرکتهای دیگه ،،سعی میکنند،راه ورود کالای خارجی  رو به کشور باز کنند از این طریق ،،، ،،درسته از طرفی پورسانت میده ،کیفیتش خوبه و ....بنده تقریبا از هر شرکتی یک تومنی خرید کردم بخاطر دوستان ،که مبادا فکر کنند من دشمنشون باشم ،،اما با این کار تیشه به ریشه خودمون میزنیم ،،الان جلوی قاچاق گرفته میشه حالا از این طریق ،،شاید در آینده جور دیگه ای که حتی خودمون متوجه نشیم ،،،اگثر این کالاها خارجی هست بعضی هاشون ایرانیه اونم شاید فقط برچسب باشه ،خوشحال نباشید که کشور ما مستعمره نیست ،،، از هر راهی که فکرشو بکنید میتونند مارو مصرف کننده کنند ،مثل عربستان و....... دوست دارم این دوستانی که بخاطرشون خرید کردم میلیاردر بشن ،اما این راهش نیست، 
    در جواب به پیمان باید بگم: درسته هیچ مغازه ای به شما پورسانت نمیده ولی تخفیفو میده. دوما کالاهای کدوم مغازه در نتورک موجوده؟
    یه نمونه ساده: خودکار بیک 500 تومنی رو 600 تومن میفروشه!
    صد در صد کالاهای نتورک که محدود هستند گران یا بی مصرف میباشند.هر کسی میتونه نقیض اینو ثابت کنه بیاد بالا!
    کاملا کلاه برداریند و قابل اشباهند. چه بسا در شهرستان ها و شهر های کوچک که به هیچ وجه جواب نخواهند داد
    کدام مغازه ای بابت خرید به شما تخفیف و پورسانت میده
    مرد میخاد پورسانت بکشه برادر من
    تو نتونستی میگی پیف پیف
    سلام به دوستان عزیزم من کاری با نتورک ایران ندارم هر شرکتی یه سری نقص هایی داره که نمیشه منکرش بشیم خیلی بی طرف میخوام بگم که اگر کسی بدونه نتورک چیه کار میکنه حالا من اگر رفتم باشگاه بدنسازی آرنولد نشدم دلیل نمیشه که بدن سازی جواب نمیده من نخواستم که پیشرفت کنم
    نتورک هم باید درست انجام داد خیلی ها دارن اشتباه کار میکنند و این رو بدونید نتورک ربطی به شرکت نداره

    سلام دوستان منم مدتیه نتورک کار میکنم و با گوش دادنن به حرفای بی اساس و مغرضانه ی وبلاگ نویسا خیلی وقت خودمو هدر دادم و عقب افتادم ولی فقط یه سوال دارم ازشون شما که بیرون گود وایسادین و هی موج منفی میدین نهایتا چند روز توی این شرکتا بودینو به خاطر نداشتن تاب و تحمل سختی هاش کنار کشیدین یا دیگه بدتر فقط شنیدین

    فقط جواب این سوالو بدین کجارو سراغ دارین که من جوون بتونم توش به هدفام برسم و اینطوری رشد کنم؟کجا؟

    پاسخ:
    عزیزم این راهی که شما میری خیلی ها ازجمله خود بنده سه سال پیش تر رفتم وهیچی توش نبوده وتجربه ای که بنده دارم از خیلی لیدرهای شما بالاتر بوده پس زیاد هم خوش بین نباش

    چن تا نکته رو با اجازه راجب نتورک بگم:
    اولا که در 80درصد مواقع شما فقط میتونی خانواده خودت و نهایتا چن تا از فامیلاتو جور کنی که محصولات رو بخرن ینی باید فوق العاده فروشنده قدری باشی که بخوایی به غیر از اینا بفروشی که اگه واقعا اینقد قدر باشی تو بزرگترین شرکت ها میتونی مدیر فروش شی و اینکه ی جورایب هدف این شرکتا اینه که هر ایرانی هر فرد بتونه به خانوادش و اطرافیانش اون جنس رو بفروشه، اینطوری تو تمام خانواده ها نفوذ کردن و حسابی شرکتشون مایه رو به جیب زده

    دوم اینکه وقتی میخوایی یکی رو به زیر مجموعت اضافه کنی و یا محصول بهش بفروشی اگه فن فروش و بازاریابیتم خوب نباشه، با پیگیری که ازش میکنی و از زیر شاخه هات میکنی همه ازت فراری میشن جواب تلفنتم نمیدن ی جورایی عزت نفس ادم هم میره زیر سوال و این بدترین و بدترین و بدترین ویژگی این کاره که اعتبار و شخصیتت هم میره زیره سوال،هی جوابتو ندن ملت، زنگ بزنی به رفیقات میگن اوه این باز زنگ زد میخواد جنس بفروشه بهمون احتمالا یا میخواد ببره کلاه سرمون بزاره
    برا زیرشاخه جذب کردنم باید فوق العاده خوش زبون و حرفه ایی باشی که اونم بنظر من اینقد زیاد شدن سر شاخه ها که زیرشاخه های کوچیک به در امد خوبی نخواهند رسید
    مسئله بعدی کیفیت و قیمته که دوستان اشاره کردن

  • نتورکیم افتخار می کنم
  • أحسنت به داداش مصطفی گل 
  • نتورکیم افتخار می کنم
  • دوست عزیز با این حرف های بی سر و ته لطفا به اقتصاد کشور و حمایت تولید داخلی و کارآفرینی در مملکت ضربه نزن دوستان برای هر چیزی اصلی هست برای هر علمی استادی هست  عوض این که از این اشخاص در مورد نتورک و بازار یابی شبکه ای اطلاعات کسب کنید، بهتره برید از نظارت کنندگان این صنف پرسوجو بشید از وزارت اطلاعات و وزارت صنعت و معدن و تجارت و... اطلاعات کسب کنید نه هر از جا برخواسته ای 
    سلام دوستان
    بازاریابی شبکه ای خیلی کار خوب و ارزشمندیه ولی اینی که اینا میگن و انجام میدن خیلی چیزه مسخره ایه.یه سری اون بالا نشستن فقط میخورنو میخوابن و پول میاد تو حسابشون بعد میان زر میزنن و دل این جوونارو الکی خوش میکنن.از اولم گفتم بازاریابی شغل خوبیه ولی دارن به مردم جنس آشغال میفروشن.اگه شما به فکر آینده جوونایین چرا اساس کارتون زوره؟.شما که ادعا میکنین هدفتون رشد عصر سوم و رسین به عصر چهارمه چرا نمایین تو بازار 5 تا شرکت کامپیوتری خوب بزنید و آموزش رشته های مختلف مثل برنام نویسی , آموزش ارائه خدمات الکترنیکی و خیلی کارای دیگرو بدین؟آخه اینم شد کار بیای جنس آشغال بخری و اولین کسایی که بهشون خیانت میکنی و سرشون کلاه میزاری خانواده خودتن. 


    دوست عزیز کل این محصولات و کار زیر نظر دولت راه اندازی شده و نظارت می شه..
    شما کلا نظام و حکومت رو بردی زیر سوال 
    این که یه تیم اشتباه کار کنه و از دید مخفی بمونه امکان داره! ولی این مسائل قیمت محصولات و کیفیت کاملا دست دولت و شرکت ها هیچ کاره هستند از لحاظ تاییدیه ها...
    منو که به هدفام رسوند کسیم تو تیم من شاکی نیست از چیزی .. کسیم ضرر نکرده
    خدا رو شکر به خاطره عقلی که خدا بهم داده .. 
    که هیچ وقت یه وبلاگ شخصی رو ملاک تصمیم گیری برای ایندم  نذارم..
    به سایت های رسمی و دولتی مثل www.networkmarketing.mimt.gov.ir مراجعه کنم
    اصلا گیریم ک حرفهای مخالفان نتورک درسته. یعنی هم اجناس ایرانی نیسن. هم بی کیفیتن و هم گرونه و هزار تا دلیل دیگه ک میارن.
    مخالفا جواب این سوال منو بدن ک کدوم شرکت یا سازمان یا ارگانی هست ک بدون اینکه مدرک تحصیلی یا سرمایه کلان و یا حمایت یا طرح و ایده خاص از متقاضی بخوان همچین حقوقی میدن.؟؟؟؟؟؟!؟
    اگه هست بگین منم برم.....
    نتورک جاییه واسه تغییر دادن زندگی. حالا ب هر قیمتی شده باشه من این اجناس گرون و بنجل( ک صد البته اینطور نیست) میفروشم و ب اون درامدای تصاعدی میرسم. تا الانشم خیلی از هدفام تو اینجا تیک خورده.
    سلام
    اخه دوستان چرا ندونسته نتورک رو زیر سوال میبرین؟؟؟
    اولا ک تضمین جمع نشدن این شرکت ها اینه ک صنف شدن. میتونین از وزارت صنعن بپرسین. یعنی تو ایران ابدی شدن
    بعدشم مجوزاشون 5 ساله شد البته بادرانو میگم ازون یکیا اطلاع ندارم
    بعدشم بادران 6 کارخونه واسه خودش داره و تو 7 شرکت دیگم سهام داره.
    محصولات رو خود من قبل از ورود ب سیستم استفاده کردم. بازاریابی شبکه ای یکی از قوانینش اینه اجناس بااااااید با کیفیت باشن وگرنه درشون تخته میشه. خواهشم اینه با این مطالب ذهن های کسایی ک نیاز مبرم ب این صنعت رو دارن دجار تشویش و اضطراب نکنید
    با سلام من خودم 3 ماه تو همین نتورک بودم و شرکت بیز و بخاطر عشقم رفتم و اخرش عشقم از من جدا شد حالا میخوام بگم که اولا صحبت سمینارهای بزرگشون که مثل پارتیه چرا نیرو انتظامی گیر نمیده؟؟؟اینا هیچی نتورک یعنی تبلیغات کلامی و حذف واسطه خب کدوم واسطه وقتی دالی گوزل و لاریکیت رو داری و ازشون جنس میخری یعنی خود شرکت واسطس چای گوزل ارزونتر تو بازار پیدا کردم و توجیه لیدرا این بود شرکت میخواد قرار داد ببنده و همچنین اسپره لاریکیت 
    حرف اخرم اینه این نتورک داره از بیکاری جوان ها سو استفاده میکنه داره از رویاهاشون سو استفاده میکنه من با دید باز و بخاطر یکی دیگه رفتم میدونید چرا ؟؟؟چون بهش گفته بودن کسی رو که اینویت میکنی اگه گفت نه دشمنته !بخدا نامردیه والا نامردیه
    من یک سالو نیم تو یکی از همین نتورک مارکتینگ ها کار کردم کالا از لحاظ قیمت سه برابر قیمت بود که تمتم زیر مجموعه ها حمال بالایی ها بودن بغدشم اصلا نمی زارن پیشرفت کنی البته اگه ببینن بازار گرمت که شامل نزدیکانت گرمه اضلا نمی زارن رشد کنی جون فامیل و نزدیکان به اعتبار شما جنسهارو می خرن در این میان شرکت جنس سه برابر قیمت را با اعتبار شما فروخت و از این دو برابر که اضافه قیمته یه درصد کمشو میده به شما وعاقبت حمالی و بی اعتباری فدا شدن روزها
    بحث با افرادی مثل شما که متعصبانه درباره نتورک صحبت میکنند بنظرم دلیلی نداره شما متخصص اقتصادین؟ یا چیزه دیگه ای ؟ ببینید مسئله ای که هم قانون تاییدش میکنه و هم شروع باید با دلایل قوی تر رد کنید شما یا خبر ندارید یا عناد دارید که امیدوارم از بی خبری باشه ولی بنظرم آدمهایی که این طور با نادانسته هاشون اذهان رو بهم میریزن باید پلیس فتا یک فکری به حالشون بکنه من شخصا کلی تحقیق کردم و با متخصصین حوزه اقتصاد مشورت کردم نمیدونم شما چنین حرفهایی رو چطور میفرمایید
    پاسخ:
    دقیقا اون مشاوران اقتصادی شما چه کسانی بودند.وبرچه مبنایی به شما مشاوره دادند
    سلام من حدود 20 روز تو شرکت بیز کارکردم
    ازکلیه دوستانی که الن تو شرکت بیز کار میکنن چند تا سوال دارم
    1-روغن فرابکری که شما تبلیغ میکنی و اطلاعات محصولی میدی یعنی چی؟ اصلا فرابکر یعنی چی؟ چرا میگی اون روغن کنجدی که بیرون میفروشن و جلو چشم خودت روغن کشی میشه و نصف قیمت روغن تو رو داره فرابکر نیست؟برو یه سرچ بزن روغن فرابکرو بعد بگو
    2- تبلیغ صحصح کالا خودش آیین نامه داره بدگفتن از یه محصول دیگه اسمش تبلیغ نیست و چون در مقام بازاریاب گفته میشه جرم هست.
    3-عسل تولیدشده در کشور باید میزان ساکاروز زیر 5 درصد داشته باشه تا تایید استاندارد بگیره بنابراین گفتن این که عسلی که من میدم فوق العاده است چون ساکاروز زیر 5 درصد داره افتخار نیست چون اگه ساکاروز بالای 5 درصد داشت اصلا حق فروشش رو نداشتی با این حساب عسل های مربوط به ‍پارس کندو...آذرکندو...یک ویک و سایر محصولات که دارای مهر استاندارد هستن مرغوبه به دلیل بالا و حداکثر قیمت کیلویی 28 هزار تومن دارن و مال تو 900 گرمش 45 تومن
    سایر موارد همچون چای گوزل و اون شامپوها مزخرف که جای خود دارد کدوم آدم عاقلی شامپوی با کیفیت تاژ و صحت و داروگر و نمونه های طبی فولیکا با حدکثر قیمت 7 هزار تومن واسه 300 گرم رو میذاره و شامپوی 11 تومنی شما رو میگیره مگر آدمی که تو خود شبکه مار میکنه.
    با سلام 
    من از اول دی ماه با پیگیری و فالو شدید بالاسریم وارد شرکت سیمرغ عصر تجارت شدم.
    اما بخاطر شیوه غیر انسانی برخورد بالاسری ها با افراد گروه,توهینها,گرفتن تمام وقت افراد برای تست دادن و جلسات تکراری و تکرار حرفهای شستشو کننده مغز, اجبار به خرید بیش از یک میلیون تومان, عدم اجازه برای اظهار نظر و توجه بیش از حد به شاخه سازی و از همه مهمتر دیدن نظر مقام معظم رهبری در استفتا درباره بازاریابی شبکه ای لغو قرارداد زده و بیرون آمدم. اما مرتبا از طرف سرگروه فالو شده و در امور زندگی شخصی اینجانب نیز سنگ اندازی می کنند. این شرکتها با تشکیل جلسات در منازلی که اجاره می کنند بدون مجوز و با ادعای اینکه تمامی جلسات ما با هماهنگی وزارت اطلاعات هست بدترین نوع از قانون شکنی را انجام می دهند. متاسفانه این سیستم به شما در استپهای بالاتر فقط بهره کشی از سازمانتان و دریافت پورسانت بیشتر را یاد می دهد و از اخلاقیات انسانی و حفظ ارزشهای انسان در آنها خبری نیست.
    کارشان به جایی رسیده است که نقل فتوای رهبری با مدرک را سمپاشی بر ضد خود می داننذ!
    بهر حال بسیار خوشحالم قبل از آنکه بیشتر در این کار غرق شوم خود را بیرون کشیدم و از شر آن رهایی یافتم.
    امیدوارم این سایت و سایتهای مشابه با روشنگری مانع از اغوا شدن جوانان و به دام افتادن ایشان شوند.برای شما آرزوی موفقیت روز افزون را از پروردگار خواستارم.
    داداش من به شخصه حاضرم هزینه سفر شما رو به تهران بدم بیای اینجا تک تک محصولات رو با هزینه خودم امتحان کنی 
    اگه محصولات بدرد نمی خورد فروش بالای 30 میلیارد بیز چیه
    بادرانو کار ندارم
    در ضمن عزیز دل بیز به دو شیوه محصول شارژ میکنه از طریق بیز شاپ و سایت 
    بیز شاپ یه فروشگاه خیلی بزرگه که non stop محصول شارژ میشه که فعلا تو تهرانه این قضیه
    دوم از طریق سایت که دو یا سه روز یه بار از سایت شارژ میشه

    محصولات دالی به صورت کاملا مستقیم و قرارداد دو طرفه بین بیز و دالی آلمان وارد میشه
    من واسطه رو به صورت کامل در کامنت های قبلیم توضیح دادم
    پاسخ:
    عزیز بنده همین چندروز پیش اکثر محصولاتی که بازاریابان بیز میخرن از نزدیک مشاهده کردم ودیدم وبارکد هاشون رو تست کردم وهر چیزی هم که شک داشتم مطمئن شدم که اصلا هم باکیفیت نیست وکیفیت خیلی هاشونم از بیرون کمتر است وخیلی قیمت ها گرون است حالا دیگه اگر اطمینان نداری این دیگه ..........
    سلام خدمت شما

    ببین برادرم هر محصولی قرار باشه به فروش برسه یه هزینه شامل تبلیغات و سود و واسطه شما اون میشه
    تو روش سنتی من خودم بازار کار کردم از این مغازه به اون مغازه جا به جا می شد قیمت می رفت روش شرکت های بزرگ هم که تبلیغات گسترده می کنند 

    فلسفه نت ورک اینه این همه هزینه رو کاهش میده و مقداری که می مونه رو بین خودش و بازاریاب تقسیم می کنه منتها دیگه این جا تبلیغات به صورت کلامیه
    بعد عزیز من حالا چنتا مورد گرون تر از بازاره کل نت میره زیره سوال؟
    بیز 480 مورد جنس میفروشه از اینا شاید 10 تا موردش گرون تر از بازار باشه مثل میوه خشک هاش
    کیفیت ها همه تست شدست توسط کمیته و قیمت و کیفیت همخوانی دارند

    اجناس که می فرمایید چینی هستن من راجب بادران اطلاعات خوبی دارم بله هیچیک از محصولات صد در صد ایرانی نیستن مثلاسرم مو شیشه های نگهداریش برای ما تکنولوژی تولید بالا شو نداریم خط تولیدش رو نداریم وارد می کنیم این که بدیهیه


    پاسخ:
    عزیزم همون بیز هم خیلی از محصولاتش بی کیفیت است وبادران هم همین طوری است وخیلی مسائل دیگه که همشون خلاف قانون است مثلا محصولات بیز اکثرا شرکت دیگر وارد میکند وخود بیز از اونا می خرد که این خودش برخلاف قانون اول نتورک یعنی حذف واسطه است.
    برات مدرک هم دارم مثلا دالی آلمان و....
    بعد اگر نتورکی که محصولاتش گرون تر باشه خوب من خیلی مخم تاب داره که برم از اینترنت بگیرم خوب میرم از سر کوچه میگیرم خیلی هم مطمئن تره
    همون بیزی که میگی 480محصول داره شما خیلی وقتا اکثر محصولاتش نیست وهرچی دلش بخواد به زور به شما میدهد
    http://gs1ir.org/?page_id=81

    http://www.ttac.ir/UidEsalatForm

    این لینک هارو برو وبارکد محصولات رو بزن ببین آیا معتبر است ویاخیر ومیبینی که وارد کننده کی است
    سلام
    اولین حرفی که زدین شبیه یه جوکه

    چرخه اقتصاد تشکیل شده از

    1.تولید

    2.واسطه

    3.مصرف

    شرکت های های بازاریابی شبکه ای دقیقا تو مرحله وسطه قرار دارند که شرکت های تولید کننده توانایی زدن بیلبورد و تلیغات ندارن به این شرکت ها مراجعه می کنند که نت ورکر ها براشون محصولات رو بفروشن
    حالا فکرشو بکونید هر شرکت بخواد آدم بگیره و بدون واسطه محصول ارائه بده 
    نه پلنی وجود داره نه محصول زیادی وجود داره که بازاریاب پول خاصی بدست بیاره
    اصن بی معنیه هر شرکت خودش بخواد بدون واسطه چنین کاری کنه نه پولش هست نه وقتش 

    پس شرکت های تولیدی به به این دست شرکت ها مراجعه می کنند تا محصول بدست مصرف کننده برسه و چرخه تکمیل بشه منظور از حذف واسطه واسطه های دلال و ببخود هستند نه اصل واسطه که تکمیل کننده نت ورک هستند
    شرکت های نت ورک مختصص در ارائه محصول هستند . خخخخخخخ

    در مورد نهاد های نظارتی که خودتون حفظید نیروی انتظامی دادستانی کل کشور و وزارت های اطلاعات و صنعت و معدن هر 15 روز یه بار جلسه نظارتی دارند و تمامی محصولاتی که قرار است اضافه شوند بررسی می کنند و محصولات در حال چرخه هم بازرسی می شوند.

    در آیین نامه مربوط به بازاریابی شبکه صریحا اشاره شده که محصولات باید داخلی باشن شرکت هایی نظیر بادران کلیه محصولاتشان ایرانی هست و اقلامی مثل چای هندی که مال هنده خارجی به حساب میاد که مردم اسفاده می کنند.

    بازاریابان به عشق دست یافتن به درآمد بالا حجم فروش سنگینی به وجود میاورند و چون محصولات ایرانی هستند و به دست گارگر ایرانی تولید میشه اون گارگر هم سر کاره و پول در میاره
    پس هم تولید کننده ایرانی سر کار هستش  و پول در میاره و هم بازاریاب هم پون چرخه اقتصاد رو تکمیل میکنه شاغل حساب میشه 
    لازم به ذکره نزدیک به 1 ملیون ایرانی به واسطه نت ورک چه تولید کننده چه بازاریاب شاغل هستند و از تولید ملی هم ایجاد شده


    در ضمن نت ورک صنف شده و مجوز های ان 5 ساله شده و همه ی شرکت های نت ورک طبق آیین نامه وثیقه ای به کمیته بازاریابی شبکه اهدا کرده اند.

    ممنون
    پاسخ:
    سلام دوست گلم
    عزیز حرف های قشنگی میزنی ولی خیلی از حرفای خودت با تعصب داری میگی
    همون بادرانی که داری ازش حرف میزنی بعضی از جنس هاش چینی است ومدرک هم موجود است اگر خواستی میتونی عضو کانال بشی و تموم این چیز ها را کامل تر بفهمی
    راستی این چه واسطه ای هستن که جنس هاشون یاگرون تر از بازار هستن ویا قیمتشون اندازه بازار است که خودش خلاف یک نتورک واقعی است موقعی که شرکت شما میشه نماینده مستقیم باید جنس مثل قیمت کارخونه باشه عزیزوم برو یه خورده تو بازاریابی سنتی کار کن وعرق بریز اون موقع میفهمی که همه ی این  حرف های به ظاهر خوب وزیبای این شرکت ها فقط بدرد رویا میخورد و در دنیای امروزی ما اصلا بدرد نیمخورد عزیز هرکاری که بخوای یک شبه پولدار بشی آخرش به بن بست میخوری عزیز بازم میگم برو تحقیق کن و همین جوری حرف همه رو گوش نکن شاید من هم اشتباه کنم هرموقع تونستی تعصب را بگذاری کنار اون موقع است که میگویم شما حرفت کاملا صحیح است در حالی که همین حرفاتونم قابل احترام است ونظر شخصی شما این است وبنده به نظرتون احترام میگذارم
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.