آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان


تیزر مستند التهاب
شرکت های هرمی-قسمت اول

پخش مستند التهاب-شرکت های هرمی قسمت اول
چهارشنبه 95/1/25ساعت 23:30 از شبکه دو سیما
تکرار جمعه7
95/1/2ساعت 15:00 از شبکه دو سیما

کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما

حتما دانلود کنید و حتما حتما مستند کاملش را تماشا کنید

دریافت
حجم: 11.1 مگابایت

نظرات  (۳۳)

سلام دوستان

نظرات همه محترم هست

تنها چیزی که میخوام بگم تجربیات و تحقیقات و مشاهدات شخصی خودم و گروهم هست

این رو باید در نظر بگیریم که صنعت بی نظیر بازاریابی شبکه ای صحیح و قانونی در کشور عزیزمون ایران نوپاست.

متاسفانه برخوردها و نگرش های غلط برخی از این شبه لیدرها یا راهنماها که به روش های غلط و فقط به سبک شرکتهای غلط مانند جوگیر مارکتینگ دستفروشی خرید اجباری و......و مهم تر از همه عدم وجود اموزش های مرحله ای و درست و درک صحیح دادن به مخاطبان باعث شده که چهره این صنعت بی نظیر تخریب بشه..

اما هستند گروه ها و تیم های بی نظیری (نمیگم شرکت چون هر شرکت بازاریابی بنا به گستردگی و زیرساختش ممکن هست چندین گروه و شاخه داشته باشه که هر کدام مجزا هستند و از نظر نوع و روش کارکرد و نگرش باهم متفاوتند) که دارن به اصولی ترین روش و صحیح ترین نگرش همراه با اموزش های مرحله ای جامع و کامل و منطقی این صنعت رو به عموم میشناسانند و در اینده ای نه چندان دور شاهد ماهیت واقعی این صنعت از طریق بزرگ شدن این تیم پرنگرش خواهیم بود به حمدلله و شعار ما این است که یا همه تیم های نتورک باید با ما کار کنند یا به روش ما کار کنند وگرنه بلاخره ماهیتشان به بنبست منتهی میشود.

دوستان نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای یک راه یک شبه پولدار شدن نیست تنها یک راه مطمعن و بدون ریسک با سرمایه اولیه کم برای اهداف مالی خوب است.

این یک صنعت دو تا چهار ساله است و به میزان درک و تلاشی که شما در این سیستم انجام میدهید میزان این زمان میتواند جابجا شود ولی اگر اموزشهای صحیحی که میبینید را کامل صحیح و بموقع انجام دهید قطعا ظرف مدت 1 سال نتیجه های خوبی میگیرید(به این نکته دقت کنید) نتورک را چه انجام ندهید و چه درست انجام ندهید نتیجه ای نمیگیرید. دقت کتید نتیجه ای نمیگیرید ولی شکست نمیخورید چون در این تجارت شکست معنا ندارد.اموزش های صحیح نتورک واقعا زندگی ادم را حتی خارج از نتورک عوض میکند و انسان میتواند در هر کاری به موقیت برسد با این اموزشها چه برسد به خود نتورک.

بنده مدت 8 ماه است در یکی از شرکتها و با یک گروه فوق العاده پرنگرش که واقعا معنای واقعی نتورک را دارد اجرا میکند کار میکنم و واقعا راضی هستم و لذت میبرم از اینکه اونجا هستم قبلا از این هم برادرم و هم خودم در شرکت های دیگر مشغول بوده ایم و تفاوت این نوع کارکرد و نگرش سازمانی را بخوبی درک میکنم...من برای وارد شدن به این گروه دوماه تحقیق کردم و شکر خداوند متعال درست بود همچی...توی این گروه هیچ ادم ناراضی در هیچ سطحی از سازمان وجود نداره اینو شرط میبندم..بچه ها نتورک واقعا بی نظیره بشرطی که بصورت درست برات بازش کنن و بهت اموزش بدن.....اسم گروم ما کروه پرنگرش آس ها یا ACE TEAM هست.

من حیدری هستم و خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی حاضرم از طریق تلگرام شماره خودم به عزیزانی که در مورد بازاریابی شبه ای دارن پاسخگو باشم چون واقعا دوست دارم مردم از این صنعت بینظیر نهایت استفاده رو ببرن....شاد و پیروز و سربلند باشید.

ارتباط از طریق تلگرام :09356377660

ی بنده خدا. بعید میدونم بنده خدا باشی و بخوای از بقیه بعنوان اهرم استفاده کنی تا بخوای به اون هدف که درآمد بالاست برسی!
البته به درآمد هم نمیرسی!
بنده ی نتورکید شما.بنده ی لیدرای تاپ. لیدرپرستی!
که هر چی میگن عینه طوطی انتقال میدید پایین.
نتورکر تنها موجودیه که بغیر DNA همه چیشون یکیه!
  • ی بنده خدا
  • عزیز این برنامه در مورد شرکت کیو نت هست.ربطی ب شرکت های بازاریابی شیکه ای نداره ک مجوز فعالیت دارن.
    چرا عوام فریبی میکنی.از خدا نمیترسی از اهل بیت شرم کن.شما ک دم از دیانت میزنی.
    مردم ،ما نت ورکرا خودمونم شرکت هایی مثل کیو نت ،کوعست ،گامارا قبول نداریم
    کلاه بردارین
    بازاریابی شبکه ای سالم با اینا فرق داره

  • حامد حمزه ئی
  • خیلی مثال جالبی زدی. الان دارم به جای شام ورقای کتابی که جلومه میجوم!
    اهای کسانی که نمیگذارند ما پیشرفت کنیم گوش کنین.کار کردن در نتورک مارکتینگ شرعا و عرفا حلال است چون خدا این مغز رو به انسان ها داده که ازش استفاده کنیم ن اینکه برای دکور.دیگه مرد که میگن ز نیرو بود.....زمان قدیم در جنگ از انسانهای قوی بازو استفاده میکردن الان برعکس شده وقتی جنگ جهانیه سوم رخ بده یه کسی که یه وجب قد و هیکل نداره پشت یه دستگاه نشته و با زدن یه کلید یه کشور رو نابود میکنه
    سلام هموطنان شهرستانی ،منهم شهرستانی هستم خیلی اتفاقی دوستم یه نفروترمینال میبینه اون نفربه دوستم میگه شرکت صادرات واردات کارمیکنم فلان بهمان،به دوستم میگه دنبال یه لیسانس هستیم اون دوستم هم فورابهم میگه چون خودش دیپلم بودمن رفتم عزیزان همون روزاول شک کردم چون گف صب راه بیفت شب برس اینجا منهم بیکاربودم رفتم روزاول شک نکردم روزدوم مطمئن شدم کارشون هرم 2روزکلابیرون نرفتیم دربه اصطلاح دفترشون که خوابگاه بودمیبستن همه چی مشکوک شده بودبخدا،روزسوم صبح بیدارشدم وسایلموآماده کردم خواستم فرارکنم ولی دربسته بود ازهمون صبح گفتم من کارنمیکنم من میرم اوناهم بایه بهانه ای نمیزاشتن برم به هرحال ساعت شد1 گفتن میریم یه جایی برمیگردیم بعدمیری خیلی ترسیده بودم ولی گفتم بیرون بریم فرارمیکنم آماده بودم خواستم کیفاموبردارم گفتن برمیگردی ازاینجامیری رفتیم بیرون یه خرده رفته بودیم فرارکردم خیلی رفتم تارسیدم به یه خیابون سوارماشین شدم رفتم به حضرت ابوالفضل همش واقعیت بود کیونت همون هرمی هستن من3روزبعدفرارکردم بعضیاگرفتارمیشن10میلیون میدن وحتی سالم هم برنمیگردن.آگاه باشید
    هدف سایت تا اونجایی که مطالبشو خوندم جهت آگاه سازی افراد از مضرات بازاریابی شبکه ای هست تا وقت خودتونو تلف نکنید.
    وگر نه یکی میخواد خودشو بندازه تو چاه که نمیشه جلوشو گرفت.
    از ادمین سایت تشکر میکنم که چنین وبلاگی را جهت آگاه سازی مردم عزیزمان راه اندازی کرده.
    پس از مطالعه فراوان بهترین سایتیه که دیدم چهره واقعی نتورک مارکتینگ رو نمایان بکنه
    کسایی که میگن نتورک یا بازاریابی شبکه ای غیر قانونیه و حلال نیست برن لطفا حضوری پیش مراجع تقلید فیلم بگیرن. برن پیش قانون گذارها فیلم بگیرن بزارن که من بیام بیرون از نتورک پاک
    پاسخ:
    مدرک اصلی وکامل موجود است داخل وبلاگ صحبت های آیت الله مکارم شیرازی و یک نامه هم موجود اون ها رو مطالعه کنید
    شما اول تحقیق کامل کنید از جاهایی که مورد تایید هست بعد حرف بزنید لطفا
    زند باد کیو نت  جانم اقارسول مولایی 
    با سلام ...
    نظرات دوستان رو مطالعه کردم و میخوام نتیجه سه ماه فعالیت و مطالعه خودم در این زمینه رو در اختیار دوستان قرار بدم ...
    اول این که گرفتن مالیات از یک در آمدی دلیل بر حلال بودن اون نمیشه چه بسا بازاری و یا کارمندی که قسمتی از در آمدش حرامه و مالیات میده ، در این صورت سال ها پیش مال حرام قاطی اموال دولت و مردم شده که این حرف مسخره است.
    پس نمیشه به این مسئله استناد کرد چون قسمتی از در آمد های این شرکت ها حلال و قسمتی حرامه و مالیات به قسمت حلال تعلق میگیره  مثلا در شرکت بادران فقط قسمتی از پلن در آمد زایی که مرتبط با کسب در آمد از زیر مجموعه میشه به نوعی ((اکل مال بالباطل)) بوده و شرعا اشکال داره .
    طبق تحقیقات بنده ۹مرجع تقلید از جمله آیات الله سیستانی ، مکارم شیرازی ، خامنه‌ای و ... مستقیما حرام اعلام کردن و استفتاء ها به صورت اسکرین شات از سایت های خودشون دست من موجوده .
    دو مرجع تقلید دیگه هم مشروط کردن و سه مرجع تقلید هم حلال .
    برسیم به وزارت صنعت معدن و تجارت ، آیین نامه ای که برای فعالیت های این شرکت ها در این وزارت خانه تصویب شده صرفا در حد یه اساس نامه داخلی بوده و به عنوان قانون مصوب مجلس نمیتونیم به اون استناد کنیم، در صورتی که یک استعلام کوچیک از سایت مجلس یا شورای نگهبان و یا وزارت بازرگانی بکنیم هیچ تأییدیه و یا قانون مصوبی در این باره پیدا نمیکنیم .
    بزارین بیشتر توضیح بدم مثلا صنعت معدن و تجارت یک مجوز فعالیت به یک لوازم التحریری میده ، این مجوز صرفا برای فروش لوازم التحریر داده شده اما اگه فروشنده تخلف کرده و پشت مغازه مشروبات الکلی بفروشه به ایم شازمان هیچ ربطی نداره چون مسئولیت نظارتی نداره و باید طبق قوانین مصوب، سازمان نظارتی مربوطه با متخلف برخورد کنه حال اگه قانونی تصویب نشده باشه چه طوری باید با این متخلف برخورد بشه !؟؟ 
    مسئله بعدی عدم تناسب قیمت با کیفیت در این شرکت ها است که باعث میشه مه نتونی جنس ها رو به راحتی بفروشی و نهایتا مجبور میشی خرید شخصی بزنی و یا به خانواده و آشنا ها جنس ها رو بفروشی و اونارو هم وارد شرکت بکنی و به همین ترتیب ادامه میدی و با ۱۸۰ نفر زیر مجموعه (بر اساس تجربه) نهایتا یک میلیون و هشت صد تومان درآمدت میشه که در مقابل زمان و هزینه هایی که کردی رقمی به حساب نمیاد .
    امیدوارم مفید واقع شده باشه 
    و من الله توفیق ...
    با سلام و عرض ادب
    دوستانی که میگن نتورک مارکتینگ قانونیه و هرمی نیست ! باید خدمتشون عرض کنم من نمیخوام بزنم تو ذوق کسی من طرف هیچ کس نیستم ولی لطفا برید توی این سایت هایی که میگم و بررسی کنید تا متوجه بشید بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) هم غیر قانونیه و از لحاظ شرعی حرامه !! 
    سایت مجلس که میتونید قانون های تصویب شده توی هر زمینه ای رو بررسی کنید :
    rc.majlis.ir/fa/law

    و این سایت که می تونید از لحاظ شرعی قضیه رو بررسی کنید :
    http://hadana.ir/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%A2%D9%8A%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D9%8A/

    توی این سایت هم یه سری از هم وطن هایی که از همین راه گول خوردن و پولشونو دزدیدن و رفتن کامنت گذاشتن برید خودتون بخونید و قضاوت کنید :
    http://www.irinn.ir/news/44572/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF

    چرا همش فکر میکنید «اتفاق مال دیگرانه» ؟؟؟ چرا فکر می کنید شرکتی که الان توش هستید با بقیه فرق داره ؟!!! دلیلش غیر از اینه که با حرف روی مختون کار کردن ؟! به خودتون بیایید و با عقلتون فکر کنید نه احساستون
    امیدوارم توی همه مراحل زندگی موفق باشید
    برید تحقیق کنید
    لطف کنید ادرس ایمیل به بنده بدهید تا ارسال کنم یا شماره ای چیزی
    پاسخ:
    ali_rahmani26@yahoo.com
    بنده عکس قوانینی مجلس تصویب و امضا کردن رو دارم و قابل ارائه است 

    بعد لطف کنید رجوع کنید به برنامه پایش بازاریابی شبکه ای یا شرکت های هرمی
     در تمام دنیا نتورک مارکتینگ باعث رشد اقتصادی می شه بعد تو ایران باعث کلاه برداریه 

    اول دو تا کتاب نتورک بخونین بعد حرف بزنید 
    یاحق
    پاسخ:
    لطفأ ارسال کنید
    خواهشن کسایی که از تنورک چیزی نمیدونن نظر ندن
  • پدر فریب خورده
  • پسر من محمود جمشیدی هفت ماهه گرفتار این شرکت هرمی در تهران شده. اگر کسی او را میشناسد با این شماره تماس بگیرد                                                 09307335618
    سلام دوست عزیز کسی دکترای نتفرک ندارنتفرک یعنی دروغ های پست هم کمپانی ودا که که یکی دیکه از این دسته های نتفرک هست همه چیزش به دروغ چی نترفرک دوست داری بدونی هروز باهات حرف زدن یا جو دادن بهت یا یارو میره هی ماشین عوض میکنه که بهت جو بده چی دوست دارید بدونید بیاد تو ایمل هر اطلاعاتی دوست دارید بدونید بهتون بگم
    با سلام و تشکر از مستند به موقعی که درست کردید.  ولی باید بگم که این کافی نیست تا کسانی که در اون شرکت ها هستن دست از کلاه برداذی بکشن و فالو هایی رو پیدا میکنن که اثر اون کلیپ ها رو هم روی انسانهای دلپاک خنثی کنه 
    من قسم میخورم که بدون اطلاعات حرف نمیزنم و تنها هدفم کمک به انسانهایی است که بدنبال حقیقت هستند.  بایید بگم که این مستند و این شکستهای ویرانگر مربوط به شرکتهای ایرانی نیست چرا که اونها حالا هرکدام در حد توان خود نتورک را گسترش میدهند که آرزوی موفقیت برای همه آنها دارم بلکه راجب شرکت کیونت است که همان گلد کوئست سابق است و بارها تغییر نام داده است و باز هم مشکل ساز شده است.  و یک سری آموزش های قوی دارد که مربوط به لیدر بزرگ آقای جوفابر گاس است که بدلیل اینکه مدتها پیش به دلیل نامشخص از کوئست یا همان کیونت است جدا شده و اکنون توسط پتمن بازسازی شده استفاده میشود.  همچنین تیم های ایرانی نیز  یک سری آموزشهای برنامه ریزی شده برای ورودی کردن جوانان ایرانی گذاشته اند که آن هم خیلی قوی و حساب شده است زیرا در غیر این صورت حتی یک نفر را هم نمیتوانند با گفتن واقعیت وارد کنند.  من خودم در تیمی بودم که افرادی مانند جمشید احمدی.  فردین ایامی.  رسول مولایی.  توفیق عباسی و...  غیره هستند که فقط توجیه میکنن و حاضرم قسم بخورم که خودشان هم میدانند که در چه بلایی افتاده اند ولی به هر قیمت میخواهند آبرو ریزیشان را جبران کنن و تنها دلیل ماندنشان خود فالویی است.  و جزو بی انصاف ترین و بی وجدان ترین انسانها هستند که هیچ سابقه مشخصی ندارن و از هیچ چیز نمیگذرند . البته همه زیر مجموعه ایوب هستند که الان گیر افتاده و توی مستند میبینیم که به همه چیز اعتراف میکنهههرچند که افراد مذکور با بی شرمی تمام حتی با آن هم فالو میکنند و میگویند که جزئی از آموزشات است.  هر چند من خبر دار شدم که میخواهند از یک استراتژی دیگر کار کنند و آن هم تغیر اسم و رد گم کنی و...  استفاده کنند.  خلی چیزا هست که از حوصله این مطلب خارج است و بعدا به آن میپردازیم تنها یک چیز دیگر میگویم که در سیستم کوئست میتوان گفت برای عده ی محدودی در بالا پول وجود دارد ولی آن پول به هیچ عنوان موفقیت محسوب نمیشود چون خیلی به قیمت گرانی تمام میشود و موی خیلی از مادرها را بدنبال فرزندانشان سفید میکند و..... 
    من هدفم کمک است و و هیچ هدف دیگری ندارم اگر اطلاعات بیشتری خواستد بپرسید تا جواب بدهم و این را بدانید که افراد فوق مانند ویروس ایدز عمل میکنند و به سرعت خود را همرنگ شرایط جدید میکنن پس باید خیلی هشیار باشید

    با سلام و تشکر از مستند به موقعی که درست کردید.  ولی باید بگم که این کافی نیست تا کسانی که در اون شرکت ها هستن دست از کلاه برداذی بکشن و فالو هایی رو پیدا میکنن که اثر اون کلیپ ها رو هم روی انسانهای دلپاک خنثی کنه 
    من قسم میخورم که بدون اطلاعات حرف نمیزنم و تنها هدفم کمک به انسانهایی است که بدنبال حقیقت هستند.  بایید بگم که این مستند و این شکستهای ویرانگر مربوط به شرکتهای ایرانی نیست چرا که اونها حالا هرکدام در حد توان خود نتورک را گسترش میدهند که آرزوی موفقیت برای همه آنها دارم بلکه راجب شرکت کیونت است که همان گلد کوئست سابق است و بارها تغییر نام داده است و باز هم مشکل ساز شده است.  و یک سری آموزش های قوی دارد که مربوط به لیدر بزرگ آقای جوفابر گاس است که بدلیل اینکه مدتها پیش به دلیل نامشخص از کوئست یا همان کیونت است جدا شده و اکنون توسط پتمن بازسازی شده استفاده میشود.  همچنین تیم های ایرانی نیز  یک سری آموزشهای برنامه ریزی شده برای ورودی کردن جوانان ایرانی گذاشته اند که آن هم خیلی قوی و حساب شده است زیرا در غیر این صورت حتی یک نفر را هم نمیتوانند با گفتن واقعیت وارد کنند.  من خودم در تیمی بودم که افرادی مانند جمشید احمدی.  فردین ایامی.  رسول مولایی.  توفیق عباسی و...  غیره هستند که فقط توجیه میکنن و حاضرم قسم بخورم که خودشان هم میدانند که در چه بلایی افتاده اند ولی به هر قیمت میخواهند آبرو ریزیشان را جبران کنن و تنها دلیل ماندنشان خود فالویی است.  و جزو بی انصاف ترین و بی وجدان ترین انسانها هستند که هیچ سابقه مشخصی ندارن و از هیچ چیز نمیگذرند . البته همه زیر مجموعه ایوب هستند که الان گیر افتاده و توی مستند میبینیم که به همه چیز اعتراف میکنهههرچند که افراد مذکور با بی شرمی تمام حتی با آن هم فالو میکنند و میگویند که جزئی از آموزشات است.  هر چند من خبر دار شدم که میخواهند از یک استراتژی دیگر کار کنند و آن هم تغیر اسم و رد گم کنی و...  استفاده کنند.  خلی چیزا هست که از حوصله این مطلب خارج است و بعدا به آن میپردازیم تنها یک چیز دیگر میگویم که در سیستم کوئست میتوان گفت برای عده ی محدودی در بالا پول وجود دارد ولی آن پول به هیچ عنوان موفقیت محسوب نمیشود چون خیلی به قیمت گرانی تمام میشود و موی خیلی از مادرها را بدنبال فرزندانشان سفید میکند و..... 
    من هدفم کمک است و و هیچ هدف دیگری ندارم اگر اطلاعات بیشتری خواستد بپرسید تا جواب بدهم و این را بدانید که افراد فوق مانند ویروس ایدز عمل میکنند و به سرعت خود را همرنگ شرایط جدید میکنن پس باید خیلی هشیار باشید

    لطفا کسانی که در مورد نتوورک اطلاعی ندارن صحبت نکنن
    سلام 
    متاسفانه سیستم آموزش در نتورک حالت دهان به دهان دارد و تنها جزواتی که در تدریسها استفاده می شوند محتوایی ثابت دارند.
    این جزوات بروزرسانی نمی شوند و مسایل قانونی با صراحت به کنکاش کشیده نشده است بنابراین افراد خود با استفاده از برداشت خود دست به توجیه مشکلات قانونی و آبجکشنها می زنند.
    من خودم با ۲۵ زیر مجموعه پس از سه ماه فعالیت مستمر و زمانی که دیدم بالاسری ها تنها مشکلات را توجیه می کنند و هر کدام از قوانین تفسیر به رای شخصی می نمایند و همچنین با دیدن سبک فالو کردن هایشان. تصمیم به لغو قرارداد گرفتم.من نتوانستم بخاطر پول به حقوق افرادی که وارد کرده بودم بی توجه باشم و ایشان را بخاطر خودم و بالاسری ها اهرم ناعادلانه کنم. شرافت اولین اصل در زندگی است.
    توهم,مغزشویی و وارونه نشان دادن حقایق از کارهای یک انسان با شرافت نمی تواند باشد.
    پروردگار تمامی ما را هدایت فرماید انشاا..
    واقعا خدا کنه همه این شرکتای بازاریابی شبکه ای جمع بشه.چون تو این شرکتا فقط 1 درصدی که تو راس هستن سود میکنن و بقیه یا ضرر میکنن یا سود نمیکنن.من خودم 7 ماه تو یکی از شرکتای بازاریابی کار کردم و کاملا با این شرکتا اشنام و میدونم که فقط با دلیلای بی پایه و دروغ هایی که از راس هرم لیدر به لیدر به هم یاد میدن و در اخر در کل هرم پخش میشه و وقتی همه اطرافیان یک بازاریاب شروع به گفتن اون مطلب میکنن اون فرد هم قاعدتا کاملا باور میکنه و اینجور یه مشت دروغ رو به خورد بازاریابا میدن و شرکت سود میکنه.من بهترین رفیقم زندگیمو وارد کار کردم و هر چی هم تلاش کردم اونو از این بازی کثیف و یه طرفه که فقط به نفع شرکته در بیارم نتونستم.واقعا اعصابم بهم ریخته چون خودم واردش کردم و الان کاری از دستم بر نمیاد.امیدوارم این برنامه های تلویزیونی راجع به این موضوع انقدر زیاد بشه که همه مردم بفهمن این شرکتا همش سرکاریه.تازه تو بهترین حالتشم قضیه اشباع وجود داره که با اشباع بازار هرم از هم میپاشه.پس کلا بازاریابی شبکه میشه گفت دزدی از جیب مردمه و ریختن اون پول به جیب رییسای شرکت و یک درصد بالای هرمه.تازه اگه بری به لیدرت بگی بازار اشباع بشه قضیه کارخونه یخچال و افرادی که هر سال به سن 18 سالگی میرسن رو میزنه که این مثال اصلا از پایه غلطه چون رشد مجموعه بعد چند شطح به مبلغی میرسه که اصلا ما به اون اندازه جوون نداریم.به هر حال امیدوارم دست این ادمای زالو صفت رو بشه
    دمت گرم داداش که اطلاع رسانی میکنی من خودم تو وبسایتم در مورد این موضوع چنتا پست گذاشتم که اافاقا جزؤ پر بازدیدترین مطلب ها بوده که اکثرا از این موضوع ابراز بیزاری کردن و طردش کردن با تشکر
    عزیزان، به سایت وزارت صنعت و معدن مراجعه کنید و لیست شرکتهای دارای مجوز رو ببینید:

    http://networkmarketing.mimt.gov.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#1
    واقعن متاسفم برای کشورهای جهان  سوم
    متاسفانه درایران هممه دکترند و تجویز میکنند.
    سرانه مطالعه هرایرانی دو دقیقه است اما ساعت چک کردن تلگرامشون شش ساعت درروزه
    بهتر بجای بجای این بحث های مسخره و نظر های پوچ و بی اساس اطلاعاتی راجع به نتورک بدست بیارین و مثله نسل های قبلتون تیشه به ریشه  خودتون نزنید...
    پاسخ:
    باسلام دوست عزیز شما معلوم است که نتورکر تعصبی هستی خواهشأ به هیچکس بی احترامی نکنیدبعدشم مگر نسل های قبلی ما چه طور بودند اتفاقأ اون ها درست عمل میکردند وشمایی که با چهار تا فالو زدن گول میخورید پس انتظاری ازتون نیست که درست تصمیم بگیرید.
    جو نده مدیر...
    ب تصویب مجلس رسیده.
    تو سایت رهبری هم هست حکمش ک مشکلی نداره
    تو سایت وزارت صنعت و معدنم هست
    این مستند هم دقت کنی ب نفع نتورکه و ب ضرر شرکت های هرمی...
    اول تفاوت اینارو بفهم بعد بحرف
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز چرا عصبانی هستی میتونم اون مدرکی که مجلس به تصویب رسونده را به مردم نشون بدی ؟؟؟
    هرموقع مدرک آوردی که مجلس تصویب کرده حرف شما کاملا منطقی و قابل قبول است وگرنه خیر
    ضمن سلام خواستم بگم چطور شرکتی که در سال 1390 موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت ، معدن وتجارت گردید ودر نهایت در سال 1394 بعد از تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب موضوع تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی، شرکت تکسو موفق به اخذ پروانه کسب فعالیت بازاریابی شبکه ای شد وکارش هم فروش اکثرا تولیدات داخلی با پرداخت مالیات هست البته با قطع دست دلالان وواسطه ها چطور میتونه غیر مجاز یا حتی از لحاظ شرعی حرام باشه با این حساب که شما میگید همه قوای اجرایی نظام رو زیر سوال میبرید که چرا چهار ساله که یک شرکت در حال فعالیت هست در ملع عام اما هیچکسی جلوش رو نمیگیره (با عقل جور درمیاد؟)  لطفا افکار عمومی رو نسبت به چیزی که در رابطه با اون اطلاع درستی ندارین خراب نکنید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز کسی انکار نمیکنه که شرکت تکسو مجوز داره ولی قانونی مصوب بر بازاریابی شبکه ای وجود ندارد (یعنی این قانون در مجلس تصویب نشده است)
    واز لحاظ شرعی هم که میتوانید مراجعه کنید وبپرسید به حرف بنده هم اکتفا نکنید از چهار تا کارشناس باتجربه اقتصادی و مذهبی سوال کنید که یه وقت نگید بنده بدون مدرک صحبت میکنم
    در کل بازاریابی شبکه ای خوب است ولی به شرطی این که درست کار کنند حالا هم اگر تکسو درست کار میکنه که خیلی خوبه جای پیشرفته داره ولی  خداکنه که درست کار کنه بنده اطلاع دقیقی از این شرکت یا اون شرکت ندارم میگم اصول کلی این طوری است

    سلام
    به هیچ عنوان از نظر درامد شغل بازاریابی شبکه ای مساله ای ندارد.ریزا شش نفر حقوق دان و شش نفر فقیه و عادل (شورا) این صنعت رو مورد تایید قرار دادند و این روند داره انجام میشه.کسانی که توانایی انجام این کار رو ندارند و همچنین اطلاعاتی ندارند نظر هایی رو منتشر میکنند که این کار اینطوری هست و فلان.یعنی یک صنعتی که 75+ هست داره در دنیا انجام میشه رو یا نظر کارشناسی خودشون که در عرض 10 دقیقه تفکر به دست اوردن به بقیه ابلاغ میکنند و مورد ابهام قرار میدهند.
    پاسخ:
    باسلام دوست عزیز اون شش نفر حقوق دان و شش نفر فقیه عادل که میگی اگر منظورت شورای نگهبان است که به عرضت برسونم که اصلا این شرکت ها به مجلس مطرح نشده اند که در آنجا رای گیری شود تا به نتیجه برسند چه برسد که شورای نگعبان تصویب کرده باشد .
    اصلا شورای نگهبان ومجلس چنین قانونی را تصویب نکرده است
    سلام بازاریابی شبکه ای تکسو کاملا قانونی است و اگر دوست  دارید کاری انجام دهید که در آن به بازنشستگی زود موعد و به دور از زیر آب زنی  که در سایر شغل ها وجود دارد و همچنین تغیر دادن زندگی دیگران به بهترین نحو باشد شک نکنید که بهترین اقدام 
    پاسخ:
    قانونی است ولی فکر نکنم چیزی که شما میگید درست باشد.بعد از 4سال بازنشستگی فکرنکنم درست باشه ومنطقی نیست
    سلام و عرض ادب آیا کار کردن در شرکت تکسو قانونی است یا خیر جواب خیلی برام مهمه خواهشمندم زود تر جواب بدهید؟ 
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز قانونی بودن مبتنی براین است که مجلس تصویب کنه ولی فقط یک مصوبه از سوی وزارت صنعت ومعدن دارند که شروع به فعالیت کرده اند.ومجلس تا حالا این طور قانونی را تصویب نکرده است. که این موضوع خودش شامل کلی بحث است.
    شرکت تکسو اگر به شیوه هایی که شرکت های هرمی کارمیکنند کار کند غیر قانونی است وبنده نمیتوانم مستقیم بگویم که آیا این شرکت غیر قانونی است ویاخیر ولی تا آنجا که اطلاع دارم میدانم از نظر شرعی تمام این شرکت ها مشکل دارند و جایز نیست درآمد این شرکت ها که بدست می آید.
    از لحاظ مجوز داشتن تکسو مجوز دارد ولی شاید شیوه ی فعالیتش هرمی باشد شاید هم درست باشد.
    شما اگر به لحاظ بحث حلال وحرامی مقید هستید ومیدونید که نباید زندگی به پول حروم آلوده بشه بهتر است که کار نکنید.
    ولی بازم میگم از چهارنفر بزرگتر واقتصاد دان بپرسید که خیالتان راحت شود.
    درود بر شما  چرا نام شرکت های متخلف رو نمیگین  و یا اونهایی که قانونی هستند
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام و عرض ادب.
    ضمن خسته نباشید و تشکر بابت این کلیپ و اطلاعات.
    <<کمک به جامعه بشریت یکی از انسانی ترین و زیباترین رسالت انسانهاست ,تبریک که همچنین رسالتی دارید>>
    خدمت شما مسئولین عرض شود که من این کلاهبردار  یعنی لیدر اصلی (ایوب ***** ***) که بالاسری مستقیم کلاهبرداران(نژاد ******* و محمد ******) و زیر مجموعه شخص کلاهبردار(محسن ***** *** ک برادر همین شخص است)را نسبتا میشناسم و اطلاعاتی بابت نحوه فعالیتشان دارم چون سال90 به دامشون افتادم.بابت این برنامه واقعا ممنون ولی یه درخواست دارم در راستای انسانیت اگر شما یک اسم از این شخص یا یک تصویر از رخ کامل این شخص در برنامه تکرا 5.27 جمعه یا برنامه های آتی در التهاب به تصویر بکشید خیلی کمک به خیلی از مادرها و خونوادها و افراد قربانی کرده اید.به شخصه من حدود 20خونواده و مادرهای دل شکسته را میشناسم که از افراد خونوادشون در حاله حاضر درگیر همین فعالیت به دلیل عدم آگاهی هستند و با این لطف شما یعنی به تصویر کشیدن نام یا رخ کامل این شخص مطمعنا کاملا متوجه اشتباهشون میشن. یعنی راس کلاهبردار ها همین افرادی ک نام بردم هستن و از این افراد به پایین فقط کلاه رفته سرشون به خاطر شسته شوی مغزی و سادگیشون.همونطور که خود شخص لیدر اصلی یعنی ایوب میگه که افرادی از شهرستان ک ساده هستن عضو گیری میکنن. و در نهایت به قربانی کمک و لطف بزرگی میشه.
    با تشکر 

    زمان رو اشتباه نوشتی عزیز دل.
    تکرار چند شنبه هست ؟ چندم؟
    پاسخ:
    باسلام دوست عزیز جمعه 95/1/27 ساعت 15
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.