آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان
بله منم قبول دارم که باید از تجربه ی دیگران استفاده کرد و آزمون و خطا انجام نداد.اما طبعا روی فرد مدیریتی میشه که به تبعیت بی چون وچرا میکشه.دوستانی که مدیریت رسانه میدونن میفهمن چی میگم.همون شب گفتن اگه میخوای بقیه اموزشاتو ببینی باید سیصد هزار تومان خرید بزنی وقتی دلیلشو پرسیدم بهم گفتن چون قراره افرادی رو جذب کنی باید خودت خرید زده باشی تا اونا بهونه ای برای خرید نداشته باشن.همون شب که تقریبا تا نیمه های شب اونجا بودم اومدم خونه جوری ذهن منو پر کرده بودن که وقتی پدرم ازم خواست که دور اینکارو خط بکشم بدترین برخوردی که تاحالا باهاش داشتم رو کردم(خدا منو ببخشه).خلاصه همین جور دودل بودم که وقتی تو اینترنت سرچ میکردم به سایت شما رسیدم و دیدم مرجعم و رهبری اینجور فعالیتها رو غیرشرعی دونستن.بنابراین به بالاسریم جریانو گفتم اونم گفت که این نظرات قدیمی هستن و نظر جدیدشون فرق کرده. ثانیا میگفت که مراجع چیزی از اقتصاد نمیدونن.گفتم مگه میشه کسی که شصت سال مطالعه داشته روی ابعاد مختلف دینی که بالطبع اقتصادم جزئشونه.شاید باور نکنید جوری شده بودم که حاضر بودم بگردم دنبال مرجعی که حکم به حلال بودن داده بود و مرجعمو عوض کنم.
خلاصه به دوستم گفتم من دیگه نمیخوام تو این کار باشم.دوستان تورو یه خورده فکر کنید تو این کلاسا جوری به انسان آموزش میدن که از لیدرها و بالاسری هاشون بت میسازن.و بلا استثناء میگن که بالا سریمون بهترین الگومونه.دوست مسلمون من عزیزم مگر نداریم تو قرآن که رسول الله و حضرت ابراهیم صلوات الله علیهما اسوه ی حسنه هستن؟به خدا قسم اگه هرکدوم از این دوستان وقتی که برای جزوه هاشون میزارن برای قرآن و یا حتی درسشون میگذاشتن الان هرکدوم یا عالم دینی بودن یا نخبه ی بهترین دانشگاه های دنیا.یه لحظه فکر کنید جوری که توسط لیدرها مدیریت میشید و به تبعیت کشیده میشید همون جوری که به من گفتن مرجع تقلیدم چیزی از اقتصاد نمیدونه دو روز دیگه اگه بگن امام زمانی نیست همش ساخته ی ذهن علمای دینیه آیا اون موقع قدرت تصمیم گیری دارید؟ یا نه اگه بگن به فلان فرد رای بده که باب میل دشمنه آیا قدرت انتخاب دارید؟
قانون تصاعدی دوستان ازش صحبت میکنن اگه هرکسی پنج تا محور داشته باشه بزار ببینیم تو سطح دهم چه اتفاقی براش میفته
1-اولین نفر مساوی با پنج به توان صفر که میشه 1
2-پنج نفر بعدی برابر پنج به توان یک
3-بعدیها برابر پنج به توان دو برابر بیست وپنج نفر
4-نفرات بعدی برابر پنج به توان سه مساوی با 125 نفر
5-بعدیها پنج به توان چهار برابر 625 نفر
6-بعدیها پنج به توان پنج برابر 3125
7-بعدیها پنج به توان شیش برابر 15625 نفر
8-بعدیها پنج به توان هفت برابر 78125 نفر
9-بعدیها پنج به توان هشت برابر 390625 نفر
10-بعدیها پنج به توان نه برابر 1953125 نفر
11-و بالاخره در سطح دهم فرد اول برابرپنج به توان ده مساوی با 9765625 نفر
خوب علاوه بر تصاعد هندسی که که مثل عملکرد مولکولی هست تصاعد حسابی هم اینجا نقش داره که برابره با مجموع تمام جملات یعنی:
1+5+25+125+625+3125+15625+78125+390625+1953125+9765625
برابر با دوازده میلیون و دویست و هفت هزارو سی و یک نفر 
میتونید جمع و تفریق کنید
حالا اگه سطح دهم بخواد زیر مجموعه بیاره عددی بالغ بر شصت میلیون نفر میشه
یعنی اگه این افراد رو بخواهیم بیاریم باید شیرخواره هارو هم بیاریم اگه دوازده میلیون نفر مشغول بازاریابی باشن پس چه جوری دکتر پرورش بدیم چه جوری صنعت رو رشد بدیم چه جوری شهر تمیزی داشته باشیم؟ چه جوری کشاورزی کنیم؟
دوستان تو رو به خدا یه خورده روش فکر کنید هیچ سود و زیانی از پیوستن شما به این کار نصیب من نمیشه ولی خواهش میکنم گرفتار آرزوهای دور و دراز نشید.
 

نظرات  (۶)

رشد جمعیت ایران 1.03 میباشد(یه سرچ توی گوگل)
رشد جمعیت نتورک مارکتینگ اگر هر نفر 2 نفر(اضافه نمیگم) وارد مجموعه کند(در هرماه) برابر 2 میباشد.
بعد از 26 ماه دو به توان 26 نفر خواهیم داشت که چیزی حدود 67 میلیون نفر میشه!
با احتساب نفرات قبلی میزان نفرات میشه : 100663295 نفر
*پس چرا به این مقدار نرسیده؟
**جواب: هر نفری که وارد این سیستم میشود بعد از چند ماه یا سال از سیستم fail میشود و ادامه نمیدهد(شاید هم در ابتدا). چون درآمد تصاعدی میلیونی که در جلسات گفته اند نمیرسد و فقط به چند میلیون رسیده،پس در واقع بایک چرخه انسانی روبرو هستیم که در شاخه های زیرین ریزش زیاد اتفاق افتاده(با یک ضرب و تقسیم ساده میتوان اثبات کرد فقط 2% در سیستم باقی می مانند)
*چه کسی از این ریزش نفرات پایین منفعت میبرد؟
**نفرات تاپ لیدر که هیچ وقت از چرخه کنار نمیکشند و همیشه از چرخه ای که در پایین شکل میگیرد منفعت میبرند!
*بطور میانگین چند نفر تاپ لیدر میشوند و منفعت کامل از سیستم میبرند و چند نفر بدون کامل شدن مجموعه باقی میمانند؟
**اگر فرض شود هر لیدر6 سطح داشته باشد(بستگی به نتورکی دارد که با ان کار میکنید) در این صورت 2 به توان 20 نفر از سطح 20 به علاوه نفرات بالاحداکثر تاپ لیدر میشوند که میشود 1572863 نفر و بقیه به این سطح نمیرسند(99090432نفر!) پس چیزی حدود 1.58 درصد لیدر میشوند.پس نفرات بالا به احتمال قوی موفق تر هستند.
من این سیستم را دودویی درنظر گرفتم.برای نتورک شما 4 تایی درنظر بگیرید یعنی هر نفر 4 نفر وارد سیستم کند(هرماه) در اینصورت برای 89478485 نفر ( که تقریبا جمعیت ایران است!) در عرض 13 ماه این اتفاق می افتد.
تعداد افراد سطح 13:
4^13=67108864
تعداد افراد سطح 12 و بالا
4^12+4^11+...+4+1=22369621
total=4^13+4^12-1=89478485
حال اگر هر لیدر 6 سطح داشته باشد در کل چقدر لیدر خواهیم داشت؟؟
4^(13-6)=16384
4^(13-6-1)+4^(13-6-2)+...+4+1=5461
leaders=21845
جواب: 21845 نفر از 89478485 نفر یعنی چیزی حدود 0.024 درصد!
اری فقط نتورک نه!!!! ببخشید پس چه غلطی! باز این کاریه که من یکی تونستم بدون پول و پارتی شروعش کنم تو ایران......
من دانشجوی  دکترای زیست شناسی دوره روزانه دانشگاه شهید بهشتی هستم!!! و تو خوابگاهمون بالغ بر 300 نفر هستیم همه بیییییییکاااااار.میفهمی بیییییییکار.....خیلی ها پولو دارن و میرن از ایران ....باز دم نتورک گرم......
دست مریزاد به هر کی پشت نتورکه!
من  از سال 1387 تو دانشگاه هاز دولتی ایران دارم حق التدریس درس میدم بدون حتی یک ساعت بیمه ماهی 150 هزار!!!!حالا شما هی بگو اشباع میشه .....بده از بروش خودم حداقل ماهی 200 هزار تومان درامد ماهانه دارم.به درک که بیشتر نشه.....برو بابا شما هم دلت خوشه....مگه جامعه بقیه مشاغل رو نمیخواد.....بله میخواد اما نه بردگی...صد رحمت به کارگر افغانی باز اون بیمه داره.....
زنده باد نت ورک
سلام خدمت شما
برادر من از روی تعصب صحبت نمی کنم با دلیل صحبت می کنم

آقای رادمرد اگه همچین حرفی زده باشه اشتباه گفته چون همین الآن 700 هزار نفر نت ورک کار می کنند.
قانونی وجود داره به اسم 1990
وقتی پدیده جدیدی وارد جامعه میشه یک درصد با تحقیق به سرعت آن را انجام می دهند 
سپس
9 درصد برای این که فکر می کنند حکمتی بوده دنبال اون یک درصد می روند
و 90 درصد مردم تا مجبور نشوند آن کار را انجام نمی دهند.

مثل زمانی که دستگاه پوز و ای تی ام آمد مردم می ترسیدند که پولشون از بین بره موقع پرداخت قبض ولی الآن همه دارن استفاده میکنند چون مجبورند و بانک ها قبض قبول نمی کنند.

اون نفر آخر رفته تو اون 90 درصد میخواست زودتر انتخاب کنه
حاج آقا علا الدین اولین واردکننده تلفن همراه اول بود تو وارد و تجارت تلفن همراه و چون اول بود تو این زمینه سود زیادی کرد و الآن پنمجمین مرد ثروتمند ایرانه حالا الآن کسی بیاد تو زمینه وارد موبایل میتونه علاء الدین بشه؟؟؟؟ نه البته که نه

حالا تو نت ورک ایران هم همینه اگر کسی تا شش ماه آینده اومد تا 4 سال آینده بازنشست میشه چون عضو نفرات اوله و اون یک درصد

حتی اگه وارد 9 درصد هم بشوند باز راه رسیدن به درآمد بالا هست ولی خب چون دیر تر اومده مثل اون یه درصد سود نمی بره تکلیف بقیه هم همینه

سیستم عادل هستش هر کی زودتر قبولش و کنه و درکش کنه بیشتر سود می بره و هر کسی که درست انتخاب نکنه بهش نمی ده

مثالی که برای اشباع می زنین اصلا درست نیست و من مثال دقیق براتون اثبات کردم اشباعی وجود ندارد. حالا میخواین قبول کنین یا نکنین

طبق پیش بینی موسسه WFDSA نت ورک ایران تا 10 سال آینده به این وضعیت که 20 ملیون شاغل در نت ورک داشته باشه میرسه

 
پاسخ:
سلام عزیز
خودت الان با زبان گویا  گفتی که میبایست زودتر بیان وزودتر به پول برسن وسود کنن پس خودت قبول داری نفرات آخر ضرر میکنن (حرف خودت است)
راستی به نظرت فکر نمیکنی همون بالاسری های خودتم در مورد شما و بقیه زیر مجموعه هاشون همین فکرو میکنن ومیگن می بایست زودتر می اومدن
عزیز اگر شما به سی که میخواد بیاد میگی آقای رادمرد مجوز داده چه جوری حالا حرفشو رد میکنی اون که موجوز داده فهمیده که چی میگه ولی فکر نمیکنی الان این کار که از حد انتظارات برخی ها بالاتر رفته است یه جای کار می لنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کن می لنگه
راستی تا یادم نرفته این سیستم مگر برد -برد نیست پس برای نفرات آخر باخت است وهیچ سودی به جزء برای نفرات بالایی نداره
سلام
داداش من 9 ماهه نت ورک کار می کنم 
تصاعد رو بلدم مثال هم تا بخوای برات میزنم
شما اصلا نظر رو کامل مطالعه نکردی
گفتم رشد جمعیت نت ورک نسبت به رشد جمعیتیه جامعه یک سوم هستش

حالا تو این شرایط تصاعد باید بسنجی 
اولا که همیشه شرایط ایده آل نیست که شما ظرف 4 ماه از 2 نفر 16 نفر برسی بعدشم الآن 4 ساله نت ورک داره صورت میگیره طبق این تصاعد شما تاپ لیدر قدرتمند بیز آقای محمد عامری با دو نفر شروع کرد الآن دو ساله داره نت ورک میکنه با دو نفر شروع کرده
خب هر سال 12 ماه و دو سال 24 ماه
طبق تصاعد دو نفر یعنی 2 به توان 24 که مقدارش میشه 16777216
شونزده ملیونو هفتصدو هفتادو هفت هزارو دویست و شونزده
درسته؟
پس چرا مجموعه این آقا صد هزار نفره؟

لیدر قدرتمند بیز آقای محمد علی بهرامی بعد دو سال نت ورک با سه نفر شروع کردن و با تصاعد شما یعنی 3 به توان 24 یعنی هر ماه هر نفر 3 نفر رو معرفی کنه
که میشه 282429536481 
ولی این آقا 140 هزار نفر مجموعه دارند؟!!!!

حالا الآن میخواین بپرسین پس تصاعدی که ازش حرف می زنید دروغه دیگه
نه دروغ نیست
بسته به شرایط نت ورک و روحیات متفاوت انسان ها با هم شرایط این که هر انسان میتونه نت ورک کار کنه نه این تصاعد ممکنه به تاخیر بیفته

تصاعد نت ورک تابعی وضعیت جامعه است
که در آینده محدودیت های بیشتری قرار داده میشود که تصاعد نت ورک از تصاعد رشد جمعیتی جلوتر نزنه مثل کل دنیا
تو ایران پیشبینی میشه 20 ملیون نفر نت ورک کار کنند 
ولی تا همه اینا بخوان بیان همشون به یک صورت میان خیر اینگونه نیست
پاسخ:
ابتدا بگم که جناب عالی باورود به سایت خبر می بینی  که با آقای رادمرد مصاحبه شده وایشون گفتن این کار قرار است برای 50تا 70هزار نفر شغل ایجاد کنه ونه20 میلیون
راستی اون نفر آخر که وارد میشه باید چه کار کنه فکر نمیکنی دیر به دیر می تونه نفر وارد کنه و به قول خودتون نمی تونه بعد از 4 سال بازنشسته بشه ومدت های طولانی طول میکشه
عزیز دلم یکی از علت هایی که ابر تجارت را بستن به خاط راین بود که داشت به ناحیه ی اشباع می رسید چون عید پارسال 124000نفر بود بنابراین امسال حداقل 300000نفر میشد
عزیزم بازم میگم شما تعصبی داری فکر میکنی ومن مثل اون بالاسری هات نیستم که بخوام به زور بهت حرفی را بقبولونم من میگم برو تحقیق کن به بالاسری ها چشم ندوز
هیچ گربه ای تو این دوره وزمونه محض رضای خدا موش نمیگیرد.عزیز هرموقع تونستی تعصب را بزاری کنار بیا با هم صحبت کنیم بنده وضع شما را درک میکنم و کاملا وضعیتی مثل شما داشتم برو مشورت بگیر
با سلام خدمت شما

دوست عزیز من کاری به نحوه دعوت دوست شما ندارم دوست شما خودش هم ایمان نداشته که میتونه موفق بشه و واسه همین با دروغ کشونده شمارو.

حالا رفتید و اونجا براتون صحبت کردن و گفتن برای شروع باید 300 تومن خرید بزنید.

داداش برای این که بتونم این موضوع رو بهت ثابت کنم یه سوال ازت می پرسم آیا می دونی تکثیر یغنی چی ؟

ببین برای انجام این کارگروهی وقتی شما قراره رهبریه یه مجموعه رو به عهده بگیری باید خودت کامل باشی چرا بهت گفتن خرید بزن چون قرار بود یه تیم فروشنده محصول تشکیل بدی که حجم فروش تشکیل بدی در اون لحظه گه شما لیدر  شدی  بچه های تیم فروش شما دقیقا همان کار شما را تقلید می کنن که ما بهش میگیم تکثیر این موضوع وقتی تیم فروش به رهبری شما بزرگ بشه اهمیت پیدا میکنه چون شما با نفرات پایین تر دسترسی کمتری داری و جون رهبر مجموعه و الگو هستی از شما تقلید می کنن مثل بچه ای که می بینه پدرش نماز میخونه چون به پدرش اعتماد داره اون هم تقلید میکنه و تکثیر میخوره و اون هم اینطوری به بچه اش یاد میده
این روند تو تشکیل تیم فروش هم به همین شکل است.

در مورد تصاعد هم باید بگم رشد نت ورک در هر جامعه اگر مقاله نت ورک خونده باشید یک سوم رشد جمعیت جامعه است و هیچ وقت اشباع نمیشه 
رشد تصاعدی افراد در نت ورک تابعی از مجموعه بزرگتری به نام جامعه است.

در آمریکا با جمعیت 300 ملیوت نفر و بیش از 70 سال سابقه نت ورک فقط 15 ملیون نفر نت ورکر  وجود دارد. البته در آمریکا قوانینی وجود داره که این رشد نفرات نت ورگ رو گمتر کرده که مثلا پزشکان نمی توانند نت ورک کار کنن چون جامعه پزشک میخواهد.

نت ورکر بزرگ شاهرخ خان که بازیگر بزرگ سینمای بالیوود هم هست می گوید ما نت ورک ها باید به دیگر شغل ها احترام بذاریم.

ممنون
پاسخ:
در پاسخ شما همین بس که شما نمیدونی تصاعد اصلا چی هست نمیدونی تصاعد 2 4 8 16 32 64 و....بالا میره ونه یک سوم یک سوم
وبعدشم عزیز دلم روزی که میری مشاوره می بینی که بهت میگن تصاعد تو پیش میری و اگر ماه اول دونفر باشی ماه دوم میشی 4 وماه سوم 8 و....عقلانی عزیز نمیشه آخرش اشباع است.برو یک بار باخودت دو دوتا چهار تا کن ببینم جوابت چی میشه
شما طبق تصاعد پیش برو اگه رسیدی به شصت میلیون نفر و مجموعت عضو جدید نتونست بگیره بنده شخصا بهت راهکار میدم.
پاسخ:
سلام خدمت دوست عزیزم عزیزم چه راهکاری میخوای بگی ول زیر مجموعه و...
عزیزم اگر منطقی وعقلانی حساب کنیم این روش ها اخرش اشباع میشه تعصب رو بزار کناروفکر کن وباخودت دودو تا چهار تا کن ببین واقعا شدنی است آخرش زیرمجموعه هایی که دیر اومده اند ضرر میکنن ونهایت کسانی که سود کنن10درصد بالایی هستن عزیزم حرف من  هم گوش نکن برو پیش چهارتا بزرگتر کارشناس اقتصادی و...ببین چی میگن شاید من اشتباه میکنم وشاید هم شما هرموقع تونستی خودتو راضی کنی که بری پیش یک اقتصاددان وتعصب رو گذاشتی کنار اون موقع است مطمئن باش نظراتت درست است ولی الان ....
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.