آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

محصولات با قیمت غیر معقول به فروش می رسند. در بعضی موارد افرادی که فعالیت هرمی انجام می دهند، با فروش محصول تلاش می کنند که سر پوشی بر فعالیت خود بگذارند. در اکثر موارد محصولات با قیمت بسیار گران به فروش می رسند و فعالیت خرده فروشی کاذبی را ایجاد می نمایند و می توان نتیجه گرفت جنس واقعی که به فروش می رسد، همان فرصت تجاری می باشد.

طرح هایی که برای ورود نیاز به خرید فهرست مشخصی از کالا دارند. در طرح فروش مستقیم شما برای شروع کار خود نیاز به خرید فهرست مشخصی از اقلام کالا ندارید.

طرح هایی که برای شروع نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه ای نیاز دارند. از دیدگاه بابنر طرح هایی که نیاز به سرمایه گذاری در حدود 500 دلار و بیشتر دارند، مشکوک هستند و مورد توجه مسئولین قرار می گیرند.
طرح های که اجبار در خرید وسایل ثانوی و محصولات جانبی دارند. برخی از طرح های هرمی برای آن که چهره واقعی خود را پنهان نمایند، قیمت بسیار پایینی برای محصولات و شروع کار در نظر می گیرند اما در ادامه سرمایه گذاران را مجبور به خرید اقلام گران خواهند کرد. به عنوان مثال پرداخت پول در ازای آموزش یا ابزار هایی برای نمایش کارشان.
شرکت هایی که سیاست "بازخرید" ندارند. بر طبق نظر بابنر هر طرحی که با باز پس گیری مقدار منطقی از اقلام فروخته نشده در یک زمان مشخص موافقت ننماید، باید از آن اجتناب کرد.

طرح هایی که در ازای جذب دیگران حق الزحمه پرداخت می کنند. یک طرح فروش مستقیم در ازای فروش محصولات پول پرداخت می کند نه در ازای جذب افراد. اگر پول پرداختی در ازای جذب افراد می باشد تا فروش محصولات، طرح یک دسیسه هرمی می باشد.
سوء استفاده از نمایش پتانسیل کسب درآمد برای جذب افراد. از طرح هایی که تحت عنوان " کسب سریع ثروت" نام برده می شوند، اجتناب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.