آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان
  • آره منم دیروز رفتم پرزنت شدم. اسمش چی بود؟ محصول سازان اعتبار پول گردانی خاص ایرانیان؟
  • تو چقدر آفر خواستی؟ نقد گرفتی؟ ایول! یعنی این قدر خر تشریف داره اینا؟ اینو باش...
  • من صداشونم ضبط کردم. چی؟ فیلم گرفتی؟ دمت گرم!
  • عصری برشون دار بریم سراغ دکتر...... ببینه کف می کنه که مجموعه اش رو دارن کپی می کنن.
  • الاغ یه جایگاه یه باله 1000 تایی (از یه شرکت تازه تاسیس!!!) بگیریم ازشون تمومه! مجموعه مهندس رو کپی می کنیم اون دست...
  • رو 500 تا گفتی چی میدن؟ کمه! بگو 2 میلیون. قبض موبایل همه مون مونده. همین امروز فردا قطع می شه.
  • نه بابا اونا که نمی دونن من کی هستم. اونا فکر می کنن من بالا سری محرابم. سوتی ندی.
  • فردا رفتی بگو من به شرطی میام که جوزف بیسمارک هم اینجا باشه.
  • خر نشی لگ بگیری. پامون گیر می شه دیگه نمی تونیم ازش بلند بشیم. بزار قلی خان بشینه لگ که عشق لگه.
  • مجموعه رضا رو که دست نزدی؟ خوبه صبر کن آخر این ماه نتورک قنبر هم داره می آد بالا. اونا رو نگه داشتم واسه اونجا.
  • باز خر شدی؟ نتورک میرزا قلی حالا حالاها استارت نمی خوره. بعدشم می خوان تریپ سالم کاری در بیارن.خودشون از اون هفت خط های روزگارن. آفر مافر تعطیله.
  • آخ خوب شد یادم اومد... آفیس و چی کار کردی؟ بگو ستارخان واسمون بگیرن که غروبا سرمون گرم باشه. کلیدشم دست خودم و خودت باشه. لازم می شه.
  • جزوه های قلی نت هم داره تموم می شه. جلد قبلی رو عوض کردم یه مقاله جدیدم از سایت ... گرفتم زدم تنگش. می خوام بگم یه ساله دارم روش کار می کنم.
  • فردا دیگه این تریپی نرو... کت شلوار کراوات کن که تریپمون به هم بخوره. باز کتونی نپوشی آبرومونو ببری...
  • فردا هم تو صداشونو ضبط کن می خوام یه خورده بخندیم.
  • اگه گفتن کی می خواین شروع کنید چی بگیم؟ من می گم بگیم یه جلسه فان 100.000 نفری داریم تو کیش که مسئولیتش با ماست. یا می گیم داریم پول از مجموعه جمع می کنیم.
  • به مظفر بگو یه خورده راجع به آموزش صحبت کنه که سوتی نشه. ببینم چی کار میکنی ها.
  • به من چه ... هر کی زنگ می زنه پاسش می دی به من؟ هفته پیش دهن این خانوم رو با 300 تومن من بستما. این یکی با خودت.
  • ای بابا خدا کنه مامانم فردا ماشینشو خونه بزاره که اینا فکر می کنن من بنز X3 دارم. هواست باشه اگه جور نشد از داداشت ماشینشو بگیری.
  • حالا برو یه رایت سی دی از حرفای این مردیکه واسم بگیر می خوام بزارم تو وبلاگ اونم دانلود آزاد. بعدشم میدم دست اراذل مجموعه که بلوتوس کنن واسه امت نتورک ایران. تا اون باشه که دیگه جایگاه منو لاک نکنه.
  • راستی شماره موبایل شعبون گوشتی رو هم بده بگم بیاد که تریپش بچه مایه داره.
  • آخ که چقدر بخندیم...........................!!!
  •  

     

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.