آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان
 
وی گفت: مجلس تا کنون در این حوزه هیچ مصوبه ای نداشته است (لااقل در مجلس نهم). ممکن است وزرات بازرگانی طبق آئین نامه و بخش نامه داخلی این مصوبه و مجوز را در دستگاه ها اجرا کرده باشد تا بتواند مشکل بعضی را حل کند ولی مجلس قانونی را در حوزه فعالیت بازیابی شبکه ای یا شرکت های هرمی مصوب نکرده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: برای مجلس واجب است که در این حوزه طرح قانونی داشته باشد، یا دولت اگر خواستار انجام کار قانونی این شرکت ها است باید لایحه ای را به مجلس بدهد تا مجلس آنها را مصوب کند، برای اینکه مردم بتوانند با فراغ بال و اطمینان خاطر فعالیت کنند هم چنین بدانند اهرم نظارتی وجود دارد که اگر در این حوزه کلاهبرداری صورت گرفتند از طریق مجلس پیگیر باشند. مردم باید اطمینانی داشته باشند که قانون از آنها حمایت  و دفاع می کند. اما به طور کل در این حوزه فعالیت در حال حاضر خلاء قانونی وجوددارد.
 
محمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با ایران خبر بیان داشت: قطعا مجلس چنین کاری نکرده است. صدورمجوز طبق فعالیت ها ضوابط موجود با وزارت بازرگانی است و ممکن است وزارت بازرگانی مجوز را صادر کند. اما اگر در قالب شرکت های هرمی تلقی شود و مصداق فعالیت آن شرکت ها را داشته باشد نمی توانند فعالیت کنند چون جرم است.
 
 
ابراهیم نکو دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسسیون اقتصادی مجلس تا کنون در این زمینه مجوزی صادر نکرده است و چون در کمیسیون اقتصادی چنین مسئله و طرحی ارائه  نشده است، اظهار بی اطلاعی نمود.
 
 
غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در گفتگو با ایران خبر اظهار داشت: مجلس تا کنون چنین مجوزی را صادر نکرده است زیرا فعالیت این شرکت ها غیرقانونی است. اکثر این شرکت ها ناشناس هستند و در شبکه های اجتماعی و فضای های مجازی هم بیشتر به چشم می خوردند و مشغول فعالیت هستند.

نظرات  (۲)

ادمین برای انتشار مطالب به نفع مردم سخن میگوید. حتی اگه شما بازاریابی شبکه ای کار میکنید مطمعن باشید جزو همون 90% هستید که در پایین مجموعه اید و تلاشتان نتیجه نمیدهد. (همون قانون 1990 اینجا هم صدق میکنه عزیز)
و همچنان انتشار یکسری متون بدون هیچ منبعی........               دوست عزیز اگرهم این افراد ک از بازاریابی شبکه ای بعنوان شرکت های هرمی یاد میکنند چنین حرفی زده باشند کاملا مشخص است ک باسیستم هیییییچ آشنایی ندارند_        ضمنا شرکت بادران سال گذشته در همایش کارافرینان و بنگاه های اقتصادی فعال تندیس شرکت نمونه گرفت ک این هم فیییییلمشششش موجوده در اخبار شبکه خبر
پاسخ:
منبع پایین صفحه موجود است.آنها اطلاع دارند ولطف کنید یک تاریخچه از شرکت های هرمی بخونید خودتون متوجه می شوید.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.