آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

یه چیز مسخره دیگه این بود که می گفتن حذف واسطه ها برای اینکه کالا مستقیم به دست مصرف کننده برسه و جالب اینجا بود که بازاریاب ها برای فروش محصولات باز نیاز به واسطه داشتن چرا که مگر یک شخص چند تا دخترخاله چند تا خاله چند تا عمو داره پس برای فروش گسترده مجبور بود که با یه سوپر مارکت کافی شاپ یه فروشگاه قرارداد ببنده اینم از سیستم فروش مستقیم خنده داری که به گوش من خورد..
چیز دیگه ای که هست اینه که بازاریاب ها رو خیلی موزیانه تابع یک سری احساسات تعصب گرایانه کردن و به اونا یاد دادن که مثلا شرکت ابر تجارت شاخه و ما تکیم.  جوری بعضی تابع این تعصب شدن که حتی حاضر نیستن به حرفای منطقی یک شخص دیگه گوش بدن بازم می دونید چرا اینم تکنیک داشته بله اینا زمینه سازی لازم رو انجام دادن که آی بازاریابای ساده ما حواستون باشه منفی زیاد می شنوید … من نمی دونم کجای عاقلانه فکر کردن منفیه کجای مشورت کردن و گوش دادن به حرفای آدمهایی که با زحمت به درآمد رسیدن منفیه جز اینکه می خوان فقط رابطه بین افراد رو تیره کنن جوری که بازاریاب تحت تاثیر تصمیم می گیره با پدر خودش دیگه حرف نزنه و دو ماه بیرون از خونه زندگی کنه، جل الخالق
از طرفی جلسات به اصطلاح آموزشی و قانونی چرا یک باید در منازل شخصی کسانی برگزار بشه که هیچ شناختی ازشون نداریم این یعنی اعتماد بی جا و راحت اعتماد کردن به افراد غریبه که در جای خودش درست نیست چون اعتماد کردن به دیگران یک سری اصول داره و نمی شه راحت به همه اعتماد کرد این بحث جای صحبت داره اما خیلی طولانی میشه. بگذریم داشتم می گفتم جلسات شبانه چرا باید کاری که این همه ادعا میشه خارج از ساعت اداری که نه تا نصف شب جلسه و میزگرد بذاره اصلا عاقلانه نیست گذشته از این که دختر پسرای ما یاد می گیرن تو خونه غریبه ها تا یک شب اتراق کنن و نگرانی پدر و مادر بیچاره و شخصیت خودشون که داره بد عادت میشه هم هوتوتو .
موضوع جالب دیگه بکارگیری آدمهایی که سطح سواد کمی دارن و ستایش اینها حتی کار قشنگ دیگه ای که کردن این بوده که با الگو قراردادن آدم باسوادی مثل استیو جابز جوونا رو تشویق به ترک تحصیل می کنن. دوست من ترک تحصیل کرد که نشون بده یا استیو جابز دیگه هم انصراف داد در حالی که آن ترک تحصیل کجا و این کجا و ایران آینده هم در قرن بیست و یکم با تشویق افرادی که می خواهند به هر طریق به درآمد برسند، بی سواد خواهد داشت.
بازاریاب شبکه ای ساده محصولات ما رو با قیمتی که به نفع ماست بخر گرچه واسطه ها حذف شدن ولی برای فروش بیشتر با سوپر مارکت ها و … قرارداد ببند. با کسی هم مشورت نکن مشورت کردن از اساس غلطه چون منفی بهت میدن و هیشکی هیچی نمی فهمه جز کسی که این شرکت ها رو راه میندازه و باید به در آمد برسه …
امان از سادگی جوونای ما که بجای زحمت کشیدن گول حرف این تاجران شبکه ای رو خوردن.
ممنون از سایت خوبتون . امیدوارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.