آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

گلدکوئست

کلام عصای معجزه گر توست و قدرت این معجزه زمانی بر تو آشکار می شود که آن را بر لوحی بنویسی.
توضیح فرم تعهد:
سخت ترین نوع مدیریت و برنامه ریزی از نظر بسیاری از اندیشمندان مدیریت بر قابلیت های خویشتن است. اغلب مدیران در بکارگیری قابلیت ها و توانمندی زیردستان خود تبحر و تخصص ویژه ای دارند به طوری که می توانند آنها را به بروز حداکثر انرژی خود برسانند اما اغلب از بکارگیری این مهارت برای خود عاجزند.
در مورد انسان های توانمند با خصوصیت های منحصر بفرد زیاد شنیده اید. مرتاضان هندی با ریاضت کشیدن مقدار زیادی از انرژی های نهفته خود را تحت کنترل در می آورند و با آن می توانند از طریق نگاه کردن مانع حرکت قطار سریع السیر شوند.
اینگونه موارد شاهدی است بر این مدعا که انسان مملو از نیروهای ناشناخته است؛ تنها راه برای تحت کنترل درآوردن این نیروها و استفاده هدفمند از آنها ریاضت کشیدن نیست بلکه می توان با تمرین های ساده ای بخش قابل توجهی از آن را لمس کرده و از آن استفاده کرد. ضمیر ناخودآگاه شما مرکز کنترل این انرژی هاست که با فرمول های ناشناخته و پیچیده ای عمل می کنند، و اما چگونه می توانیم آنها را تحت کنترل خویش در آوریم؟
بسیار ساده است؛ کافی است ضمیر ناخودآگاه خود را خطاب قرار داده و از او بخواهید در حقیقت خویشتن خود را متعهد به انجام عملی کنید و سپس در سمت تحقق آن عمل گام بردارید و شاهد معجزاتی باشید که ضمیر ناخودآگاه برایتان رقم خواهد زد. (اتفاقات غیر منتظره، ملاقات های تاثیرگذار، فراهم شدن مقدمات به طور معجزه آسا و…) همه و همه از معجزاتی است که به کمک آن محقق خواهد شد.
قانون اول:
«بیایید به خود متعهد شویم»
تیم ورک کانون تجمع انرژی های درون انسان هاست. برای تقویت آن، تعهد را به یکدیگر انتقال دهید تا انرژی هایتان چند برابر شود.
قانون دوم:
«در نت ورک مارکتینگ شما تنها نیستید»
پاندول تقویت انرژی های درونی شما با انرژی های لیدرتان نوسان خواهد داشت. پس به او نیز متعهد شوید و از او هم انرژی بگیرید.
قانون سوم:
«تعهد را ممنوعیت و محدودیت نپندارید»
چرا که ریاضت کشیدن گام اول رهایی از محدودیت است و تعهد پایه اول ریاضت است. با سنگ وزین تعهد خویشتن خویش را صیقل دهید تا بر مشکلات خود به سادگی فایق آیید.
Be Commitment to your Vision & Your Business
Commitment

گلدکوئست

گلدکوئست

من به خود متعهد می شوم:
۱- در تمامی مراحل فعالیت، اصل صداقت و وفاداری را سرلوحه کار خود قرار دهم.
۲- از در اختیار گذاشتن کوچکترین اطلاعات این کمپانی و این مجموعه به افراد غیر، خودداری کنم و بیشترین محافظت و مراقبت را از اطلاعات مکتوب و غیر مکتوب و همچنین اطلاعات سازمانی این مجموعه انجام دهم و در غیر این صورت تمامی تبعات آن را بر عهده بگیرم.
۳- کلیه متون آموزشی را مطالعه کرده و روش های اعلام شده را به دقت به کار گیرم.
۴- ابتدا زمان تحصیل و سپس زمان نتیجه است، پس به خودم زمان می دهم تا بیاموزم.
۵- تنها یک جایگاه را ثبت و با تمام تلاش و انرژی و با استفاده از تجربه اطلاعات و حمایت های لیدر خود این جایگاه را به حداکثر درآمد برسانم.
۶- طبق مقررات مجموعه بعد از اتمام دوره آموزشی تنها ۳ نفر را در عرض ۲ الی ۳ هفته به سیستم معرفی و تا شکل گیری لایه سوم شخص دیگری را به مجموعه معرفی نکنم.
۷- طبق این اصل کلی که همیشه افراد باید Paid (پرداخت حق عضویت ۲۰ دلار) باشند، همواره تعهد به پرداخت حق عضویت خود می دهم چه به صورت اتوماتیک و از طرف سایت و یا به صورت دستی.
* تبصره: افرادی که ار روز ۲۵ الی آخر ماه میلادی وارد مجموعه می شوند تنها در ماه بعد میلادی حق عضویت خود را می توانند پرداخت نکنند.
۸- همواره در تمامی مراحل و زمان کاری خود در این مجموعه ۲۰ دلار به صورت باقی مانده حساب خود در شرکت، برای پرداخت حق عضویت به صورت اتوماتیک نگاه می دارم و از برداشت و صفر کردن موجودی خود، خودداری می کنم.
* تبصره: به صورت استثنا، پورسانت معرفی ۲ نفر اول یعنی مبلغ ۴۰ دلار نیز شامل ماده مذکور می شود که غیر قابل برداشت است.
۹- تا شکل گیری کامل لایه خودم و معرفی ۳ نفر، جلسه پرزنت برای هیچ کدام از این افراد نگذارم.
۱۰- در صورت عدم رعایت موارد فوق و انجام هر یک از اعمال ذیل لیدرهای من حق قطع برگزاری جلسات تذکر و در نهایت قطع ساپورت از من و مجموعه من را دارند.
۱۰-۱) عدم پرداخت حق عضویت
۱۰-۲) عدم رعایت آموزش های انجام شده و انجام اعمال مخالف با عرف مجموعه.
۱۰-۲-۱) انجام پرزنت غیر اصولی بدون هماهنگی با لیدر
۱۰-۲-۲) دعوت غیر اصولی و مخالف با شرایط دعوت صحیح
۱۰-۲-۳) ثبت نام برای افرادی که جلسه معرفی برای آنها برگزار نشده
۱۰-۲-۴) ثبت بیش از یک جایگاه برای یک نفر با هر اسم و مشخصاتی
۱۰-۳) جا به جایی نادرست و غیر مسئولانه هزینه ثبت نام، که تمامی مسئولیت این هزینه با معرف می باشد.
۱۰-۴) شرکت نکردن غیر موجه در جلساتی که از طرف لیدر هماهنگ شده.
۱۰-۵) خارج کردن اطلاعات و در اختیار گذاشتن اطلاعات مجموعه به افراد غیر
۱۱) در صورت عدم رعایت قواعد و مقررات نت ورک Empowerism ایران، تذکرات و تصمیمات لیدر خود را می پذیرم و سعی به اصلاح رفتار خود منطبق با این قواعد می کنم، و خود مسئول نتایج حاصله می باشم.
من وظیفه موفقیت خود را به عهده می گیرم و همانند سازی می کنم تا دوستانم هم موفق باشند.
نام و نام خانوادگی:
نام معرف:

امضا:

امضاء معرف:
تاریخ ورود:

 

گلدکوئست

گلدکوئست

گلدکوئست

گلدکوئست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.