آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

گلدکوئست

بخش دوم: نکات اساسی در زمینه آموزش و تمرین (Leadership)
۱- اولین و بزرگترین اشتباه شما از این مرحله به بعد این می باشد که به دنبال افراد خاصی برای رشد مجموعه خود بگردید. همه افراد در این سیستم افراد خاص می باشند به این معنی که در صورتی که برای هر فرد در این سیستم وقت گذاشته شود و با پیگیری صحیح و مستمر کم کم و در طول زمان آموزش های لازم را ببینید حتما در این سیستم موفق خواهد شد.
در ابتدا به دوست خود بگویید در صورتی که او به سود برسد شما به سود خواهید رسید و در حقیقت با هم شریک هستید بنابر این هم تلاش و هدف شما سریعتر رساندن دوستتان به مرحله سود دهی می باشد و تمام روش ها و آموزش های شما تنها به این منظور می باشد.
۲- از زمان ورود به سیستم دوستان شما عجله زیادی برای دعوت و معرفی دوستانشان دارند و ممکن است بعضی از دوستانشان را حتی بدون پرزنت کردن به سیستم وارد کنند حتما با آنها صحبت کنید و این حرکت آنها را متوقف کنید و ابتدا آموزش های لازم را به آنها بدهید و نشان دهید که این سیستم سیستم سریعی برای پول دار شدن نمی باشد و با این کار در آینده فقط اعتبار خود را بین دوستانشان از دست خواهند داد زیرا اگر کسی با دید درست و اطلاعات کافی وارد این سیستم نشود مسلما نمی تواند پیشرفت کند و شکست خواهد خورد و دوست معرف خود را مقصر اصلی حساب خواهد نمود.

گلدکوئست

گلدکوئست
۳- اولین و مهمترین گام شما در امر آموزش اعضای گروهتان این است که برایشان توضیح دهید که روش ها و استراتژی های قبلی در این کار مفید نخواهند بود و نتیجه عکس می دهند. بسیار با دقت و حوصله این موارد را برای آنها توضیح دهید: ابتدا با مثال های گفته شده مانند استراتژی شنا و تنیس توضیح دهید که این کار روش های خاص خود را دارد که بسیار ساده و پر کاربرد می باشد.
۴- طبیعت انسان به این صورت است که در تمام کارها فقط به دنبال منافع شخصی خود می گردد. شما هیچ گاه حاضر نخواهید شد که بدون در نظر گرفتن منافع خود برای کسی کار انجام دهید. اما برای موفقیت در این تجارت باید یاد بگیرید که به فکر خود نباشید و به فکر منافع دوستان و زیر مجموعه های خود باشید. البته فراموش نکنید که در صورتی که آنها به سود برسند شما نیز به سود خواهید رسید پس خود را فراموش کنید و به فکر کمک و آموزش زیر مجموعه های خود باشید و این مساله را به آنها نیز آموزش دهید پس اعداد بزرگ را فراموش کنید و به فکر کمک به زیرمجموعه هایتان باشید.
بنابراین به دلیل استراتژی های خاص این تجارت، این تجارت یک روش سریع برای پولدار شدن نمی باشد زیرا پروسه آموزش تمرین و تکرار احتیاج به زمان دارد، اما یک روش مطمئن برای پولدار شدن می باشد زیرا هر کسی می تواند اصول این سیستم را یاد گرفته و آن را آموزش بدهد. بنابراین برای موفقیت در این سیستم دید کوتاه مدت جواب نمی دهد. تصور کنید اگر روش های مذکور را به کار ببرید بعد از یک سال چه تعداد مجموعه دارید که هر کدام می توانند به عنوان یک لیدر عمل کنند، بعد از دو سال چطور؟
۵- اولین کار شما این است که انگیزه و علت انجام این کار را از دوست خود جویا شوید.
ابتدا انگیزه ها و اهداف خود را در زندگی برای دوست خود بیان کنید و از وی بخواهید که اهداف و انگیزها های خود را برای شما بگوید و آنها را بنویسید تا همیشه انرژی لازم را جهت فعالیت داشته باشد. در حقیقت به این سوال که چرا وارد این تجارت شده پاسخ بدهد. نوشتن دلایل با جزییات، بسیار لازم و ضروری می باشد و باید حتما حتما انجام گردد. پس برای انجام این مرحله هر قدر که لازم است وقت صرف نمایید و بدون انجام کامل این مرحله به مرحله بعدی نروید. فراموش نکنید که دوستان شما تنها به خاطر اعتبار شما وارد این سیستم شده اند و در حقیقت هیچ دلیلی برای فعالیت کردن در این سیستم ندارند بنابراین اگر اهداف خود را کاملا مشخص نکنند همیشه باید آنها را هل بدهید.
۶- از دوست خود بخواهید تعیین کند که چقدر حاضر است در این سیستم فعالیت کند و در حقیقت بخواهید که زمان مشخصی را در طول هفته به این کار تخصیص دهد. ممکن است دوست شما بخواهد روزی یک و یا دو ساعت را به این کار اختصاص دهد. شما فقط برنامه زمان های خالی او را یادداشت کنید تا هم وی مسئولیتی را در قبال شما پذیرفته باشد و هم شما بتوانید برای او برنامه ریزی کنید. در حقیقت شما باید از دوست خود تعهد بگیرید و با این کار وی را متعهد به دستیابی به اهدافش نمایید.
ممکن است دوستانتان روش های ارائه شده از طرف شما جهت انجام این کار را نپذیرند و در جواب بگویند که ما روش خاص خود را در انجام این کار داریم و یا می گویند که ما اعتقادی به نوشتن اهداف یا لیست و چیزهای دیگر نداریم. این دوستان به اشتباه قصد دارند استراتژی های کارهای فعلی خود را برای این سیستم هم به کار برند اما همان طور که گفته شود هیچگاه استراتژی فوتبال برای تنیس یا شنا استفاده نخواهد شد. به دوست خود بگویید که اگر به من اعتماد نداری برای مدت کوتاهی مثلا یک ماه از روش های من استفاده کن و اگر به سود نرسیدی و نتیجه زحمات خود را نگرفتی از روش های خودت استفاده کن.

اولویت بندی لیست و مشورت با لیدر
۷- از دوست خود بخواهید که در ابتدا لیست خود را بنویسد. شما موظفید که در نوشتن و تنظیم لیست دوستتان به او کمک کنید.
دوست خود را وادار کنید تا همان طور که گفته شد لیست خود را بنویسد و سپس ستون های آن را کاملا پر کند. توجه کنید که دوست شما نام بسیاری از دوستانش را به دلیل این که وارد سیستم نخواهند شد در لیست نخواهد نوشت شما موظفید که دوستانتان را وادار کنید که نام تمام آنها را در لیست خود بنویسد. فراموش نکنید که شما تعداد زیادی از دوستان را می شناسید و در صورتی که دوستتان نام آنها را یادداشت نکرده برای نوشتن نام آنها اصرار کنید. فراموش نکنید که مشکل اساسی دوست شما در این مرحله این گمان است که وی افراد کمی را می شناسد که بخواهند وارد این تجارت شوند در واقع مشکل اصلی وی کم بودن افراد نیست و او می تواند افراد زیادی را به شرط دوری از این تفکر غلط به این سیستم معرفی کند. اما توجه کنید دوستانی که در ابتدا خود بیان می کنند که افراد زیادی را می شناسند افراد بسیاری بیشتری را معرفی خواهند کرد.
۸- پس از نوشتن لیست آن را برای دوست خود اولویت بندی کنید، به این صورت که در هر گروه یک یا دو نفر از افرادی که امتیاز اعتماد آنها ۵ است را انتخاب کنید و سپس به دوست خود بگویید تا آنها را برای جلسه طبق روش های مذکور دعوت نماید. توجه کنید افرادی که دارای تحصیلات گوناگون می باشند را به هیچ عنوان با هم دعوت نکنید زیرا هر کدام از دید خود و با توجه به تحصیلات سوابق و تجارب کاری خود به مساله می نگرند. باید افراد را تک تک به سیستم معرفی کرد.
همیشه در تماس های خود با زیرمجموعه هایتان قبل از سوال کردن آنها خودتان موفقیت ها و پورسانت هایی را که دریافت نموده اید به آنها اطلاع دهید و نشان دهید که به این کار ایمان دارید.

گلدکوئست

گلدکوئست
۹- پس از معرفی سیستم به افراد، شما باید پیگیر پیگیری های زیرمجموعه تان باشید.
از آنها نتیجه پیگیری هایشان را سوال کنید و آنها را در پیگیری ها راهنمایی کنید. معمولا پس از اینکه دوست شما ثبت نام Empowerism را انجام داد هنوز تمرکز کافی را برای شروع این کار دارا نیست. بنابراین باید با پیگیری های مستمر کم کم او را وادار نمایید که شروع به فعالیت نماید. بهتر است در آغاز حتما روزی یک یا دو بار به او تلفن کنید و با گفتن این موضوع که اگر کسی را جهت معرفی مد نظر دارد شما قصد همراهی او را دارید وی را جهت دعوت دوستانش ترغیب نمایید.
۱۰- معمولا پس از ورود هر فرد به این سیستم اگر ظرف مدت یک هفته فعالیت خود را آغاز نکند نسبت به این کار احساس بدی پیدا می کند و امید خود را از دست می دهد. بنابراین بلافاصله پس از ورود دوستانتان به این سیستم شروع به آموزش آنها نمایید و پیگیری های لازم را انجام دهید.
۱۱- بزرگترین مشکل هر فرد برای انجام این تجارت این مساله می باشد که فکر می کند انجام این کار بسیار دشوار و ناشدنی است اگر پس از چند روز دوست شما فعالیت خود را آغاز نکرد پس از تماس به او بگویید با توجه به سودآور بودن این سیستم اگر شروع به فعالیت نکنی سودی نمی بری. مانند رستورانی که اگر تعطیل باشد هر گز سودی عاید صاحب خود نخواهد کرد. با مثال های مختلف و تکرار مطالب گفته شده دوست خود را جهت شروع فعالیت ترغیب کنید.
۱۲- اگر پس از چند روز احساس نمودید که نظر دوست شما نسبت به این کار عوض شده یا احساس خوبی نسبت به انجام این کار ندارد و یا به هر بهانه دیگری مثل کمبود وقت، مشغله کاری یا مسئولیت زیاد از انجام این کار دوری می کند، به احتمال زیاد دوست شما طبق روش های خاص خود سیستم را به یک یا چند نفر معرفی نموده یا حداقل شروع فعالیت خود را به یک یا چند نفر از دوستانش رسانده و با واکنش های شدیدا منفی روبرو شده. مثلا به وی لقب فریب خورده، کلاه بردار یا یک فروشنده بی جیره و مواجب با یک کار پست و بی کلاس داده شده و از کرده خویش پشیمان است. بنابراین با یک لحن دوستانه ابتدا این مساله را از دوست خود بپرسید که آیا این کار را کرده یا نه و پس از آن که وی اقرار به انجام این کار نمود با بیان این مطلب که خود شما هم ابتدا این اشتباه را مرتکب شده اید (متاسفانه تقریبا تمام افراد پس از ورود در ابتدا این اشتباه را مرتکب می شوند بنابراین حرف شما دروغ نمی باشد) به وی یادآوری کنید که این مسئله را (واکنش افراد در مقابل روش غیر اصولی) از قبل به وی اعلام کرده بودید و از وی دعوت کنید که طبق روش درست شروع به فعالیت نماید.

«هر آموزشی هزینه ای دارد» آموزش ها موفقیت شما را تضمین می کند
۱۳- همیشه به دوست خود نشان دهید که در این سیستم بیشتر از او در حال فعالیت و تلاش هستید. در واقع هر چه زیرمجموعه های شما بیشتر رشد کنند شما باید بیشتر تلاش کنید تا اعضای گروه شما این حس را نداشته باشند که برای شما کار می کنند و نتیجه تلاش آنها فقط سود رساندن به شماست، زیرا در صورت ایجاد این حس در آنها، نه تنها آنها فعالیت نمی کنند و به سود نمی رسند شما هم به سود دهی نخواهید رسید. بنابراین با کار و تلاش خود این مطلب را نشان دهید که در این سیستم هر کسی فقط برای خودش کار می کند و از نتیجه تلاش خود سود خواهد برد. بنابراین شما موظفید در هر کاری قبل از اینکه از مجموعه های خود انجام کاری را طلب کنید خود آن کار را انجام دهید و همیشه خودتان قبل از زیرمجموعه هایتان اولین نفر باشید. توجه کنید که این مساله بسیار مهم و حیاتی می باشد مثلا قبل از اینکه به زیرمجموعه خود بگویید کاتالوگ تهیه کند خودتان یک کاتالوگ برای خودتان تهیه کنید. قبل از اینکه به زیرمجموعه های خود بگویید که پرزنت کردن را یاد بگیرند، خودتان آن را یاد بگیرید و به آنها شخصا آموزش دهید. قبل از اینکه خواندن این متن را از آنها بخواهید، خود این متن را بخوانید و حفظ کنید و بر آن مسلط شوید و همیشه با بیان این مطلب، دوستان خود را راهنمایی کنید.
۱۴- به زیرمجموعه های خود آموزش دهید که هر آموزشی هزینه ای دارد. شما موظف هستید آنها را آموزش دهید ولی وظیفه ندارید هزینه آموزش آنها را بپردازید. هر کس باید شخصا هزینه متن های آموزشی و همچنین کلاس های آموزشی را بپردازید و وظیفه شما تنها آموزش دادن می باشد. توجه کنید که اگر کسی حاضر نباشد برای آموختن هزینه ای بپردازد مطمئنا اهمیت یاد گرفتن را درک نکرده و بنابراین اگر این متن را هم در اختیار او قرار دهید مسلما آن را مطالعه نخواهد نمود.
به یاد داشته باشید در صورتی در این Business موفق می شوید که هر کدام از مجموعه های شما بتوانند پس از مدتی به تنهایی اعضای گروه خود را بدون نیاز به بالاسری ها گسترش دهند و مدیریت کنند. پس برای اینکه به این مرحله برسند احتیاج به آموزش و تمرین از سوی شما دارند، بنابراین شما باید ابتدا خود را تبدیل به یک لیدر کارآمد بکنید و سپس در زیرمجموعه های خود، افرادی را جهت لیدر شدن آموزش دهید. به آنها بگویید و نشان دهید که به دلیل داشتن زیرمجموعه های زیاد نمی توانید وقت کافی برای آنها بگذارید. مثلا اگر ۱۰۰ زیرمجموعه داشته باشید فقط می توایند برای هر نفر ۱ درصد از وقت خود را اختصاص دهید بنابراین زیرمجموعه های شما به اندازه ۱ درصد از سود شما سود خواهند کرد. بنابراین آنها برای اینکه به سود برسند خود باید شخصا به آموزش و تربیت زیرمجموعه های خود بپردازند و قبل از آن ابتدا خود باید تبدیل به یک لیدر گردند.
۱۵- هر شخصی وظیفه دارد برای کمک، آموزش و تمرین دادن زیرمجموعه های خود وقت کافی بگذارد و در حقیقت مانند یک کارمند برای آنها کار کند، اما به زیرمجموعه های خود آموزش دهید که همیشه از قرار گذاشتن با زیرمجموعه هایشان ابتدا از شما وقت بگیرند.
۱۶- هیچ گاه وظیفه هماهنگ کردن و تنظیم کردن قرارها و جلسات را به عهده نگیرید. در حقیقت زیرمجموعه های خود را وادار کنید که با هم در ارتباط باشند و همیشه با هم زمان بندی ها را انجام دهند.
۱۷- با تشکیل جلسات هفتگی و ماهانه با زیرمجموعه ها و بالاسری های خود به تبادل اطلاعات و بحث و تمرین پیرامون این Business بپردازید و ضمن تجسم آینده زیرمجموعه های خود همدیگر را تشویق به انجام و پیشرفت در این Business نمایید. توجه کنید که این جلسات جزء مهم ترین اجزاء این تجارت می باشند. همان طور که گفته شد استراتژی ما در این تجارت کشاورزی است. تجربه نشان داده که بعضی از افراد پس از شرکت در ۳ یا ۴ جلسه تازه تصمیم خود را جهت شروع به دعوت دوستان خود اتخاذ می کنند و شروع به فعالیت می کنند. توجه کنید که جلسات دوره ای و منظم (مثلا هفتگی) دارای بیشترین تاثیر می باشند.

«نکات منفی» بسیار سریع و تصاعدی رشد می کنند
۱۸- توجه کنید که یاد گرفتن معرفی سیستم برای افرادی که این کار را جدی گرفته اند بسیار لازم و ضروری می باشد، زیرا هر فردی حداقل باید بتواند شخصا توضیح دهد که چه کاری انجام می دهد. اگر کسی از شما بپرسد که این کار پر درآمد و جدید چیست؟ و شما بگویید من نمی توانم پاسخ دهم! زیرا توضیحات کار را بلد نیستم، آن شخص چه برداشتی خواهد نمود؟ فراموش نکنید تمام افرادی که در این سیستم سودهای کلان برده اند جلسات معرفی خود را شخصا برگزار نموده اند. البته حفظ و بازگو کردن مطالب پرزنت کافی نمی باشد و علاوه بر آن هر شخصی باید با تمرین و تلاش زیاد جلسات معرفی خود را به صورت موثر و تاثیرگذار برقرار نماید.
۱۹- دقت کنید که پس از آنکه افراد ادعای تسلط بر متن پرزنت را نمودند و درخواست کاتالوگ کردند به هیچ عنوان قبل از گرفتن امتحان پرزنت و اطمینان از میزان تسلط آنها به آنها کاتالوگی ندهید. بارها و بارها این اتفاق افتاده که افرادی بدون داشتن مهارت کافی کاتالوگ دریافت کرده و شروع به برگزاری پرزنت نمودند و بعد از چند جواب منفی به کلی ناامید شده و این تجارت را به عنوان یک تجارت غیر علمی کنار گذاشته اند، زیرا از نظر خود تمام تلاششان را برای انجام این تجارت انجام داده اند و نتیجه ای نگرفته اند و دیگر توضیح این مساله که به دلیل عجله خودشان و البته لیدر بالاسری که زودتر از موعد کاتالوگ را در اختیار آنان گذاشته به نتیجه نامطلوب رسیده اند امری محال و غیر ممکن است.
برای انجام هر کاری باید ابتدا دلیل انجام آن کار و انگیزه آن مشخص شود (Why) اگر به این سوال جواب مناسب و درست داده شود یعنی قصد درونی فرد مشخص گردد فرد انگیزه، زمان و انرژی لازم برای انجام کار را به دست خواهد آورد. سپس همیشه باید به ۲ سوال جواب داد؛ ابتدا چه کاری؟ (What) و سپس چگونه کار را انجام دهیم؟ (How) در جلسه معرفی و مرحله پیگیری سعی داریم همراه نشان دادن علت (Why) انجام این کار، خود نوع کار را نیز به دوستان معرفی و پیگیر و نحوه آموزش نیز نشان دادن نحوه انجام کار (How) می باشد و در جلسات آموزشی و تمرین، هدف ما یادآوری و تاکید بر (Why)، نشان دادن (What) و نحوه انجام کار(How) می باشد.
اگر کسی بدون داشتن جواب برای اولین سوال و یا دومین سوال وارد این تجارت شود هیچ گاه موفق نخواهد بود و شما نیز نمی توانید آموزش های لازم را در رابطه با نحوه انجام این تجارت به او بدهید. پس توجه کنید که اگر دوست تازه وارد خود را به نحو درست آموزش داده و استراتژی های لازم و همچنین نحوه صحیح این تجارت را به وی آموزش دهید و اطلاعات درست و کافی را در اختیار وی قرار دهید و در حقیقت دلیل انجام این تجارت را برای وی ملموس کنید، خود شخصا همیشه انگیزه لازم برای انجام این تجارت را خواهد داشت. مثلا بدون ایجاد دردسر لیست خود را خواهد نوشت، طبق روش شما دوستانش را دعوت خواهد کرد، در برگزاری جلسات نکات مهم را رعایت می کند و در نهایت به خوبی پیگیری را انجام می دهد. به هر صورت که شده کاتالوگی تهیه خواهد کرد و معرفی سیستم را یاد خواهد گرفت و سپس جلسات آموزشی و تمرینی خودش را شخصا برگزار می کند؛ یعنی خودجوش و محرک خواهد بود ولی اگر این کار را نکنید همیشه باید برای آموزش کاتالوگ و یا حتی برای حضور در جلسات آموزشی خودتان به وی التماس نمایید. به خاطر داشته باشید که نکات مثبت در این شبکه به سختی منتقل خواهند شد.
شما باید زمان زیادی صرف کنید تا بتوانید زیرمجموعه های خود را برای قبول روش های درست قانع کنید. در واقع رشد روش های درست و نکات مثبت در این سیستم بسیار کند می باشد. ولی در عوض نکات منفی بسیار سریع و تصاعدی رشد می کنند. در واقع اگر شخصی اشتباهی کند زیرمجموعه های مستقیم وی آن اشتباه را ۱۰ برابر بزرگتر انجام می دهند و به همین صورت آن اشتباه بزرگ خواهد شد. مثلا اگر شما در یک روز به هر دلیلی پرزنت خود را بی حوصله انجام دهید از آن زمان به بعد تمام پرزنتورهای شما بسیار بی حوصله و سریع پرزنت های خود را برگزار خواهند کرد. فراموش نکنید اگر روزی شخصی از زیرمجموعه های شما مرتکب خطایی شد بی درنگ به این مساله فکر کنید که شما کی، چرا و چگونه آن خطا را انجام داده اید و سعی کنید خودتان را اصلاح کنید و بدون هیچ ترس و خجالتی این مساله را با زیرمجموعه های خود در میان بگذارید. یکی از مزایای بزرگ این سیستم این نکته می باشد که یک لیدر همیشه می تواند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی از اول -صفر- شروع کند. زیرا اگر یک لیدر حداقل در هر سمت خود ۱۰ زیر مجموعه داشته باشد می تواند با هر کدام از آنها از صفر شروع کند بنابراین به عنوان یک لیدر هیچ گاه وقت خود را برای افرادی که انگیزه کافی ندارند و نمی خواهند در این سیستم رشد کنند، هدر ندهید.
Objections
۱- لیدزهایی که کمپانی در اختیار ما قرار می دهد روزی تمام شده و یا تکرار می شوند؟
کمپانی برای در اختیار گذاشتن لیدزها مدیریت خاصی را اعمال می کند. ابتدا متذکر می شوید که هر ۱۱ ثانیه یک نفر به جامعه اینترنتی ملحق شده و هر ۲ دقیقه ۱ نفر یک تجارت Online را شروع می کند که با این حجم عملا لیدزها به تعداد بسیار زیادی قابل دسترسی هستند. از طرفی لیدزهایی که برای یک فرد فرستاده می شوند همیشه به ثبت نام منجر نمی شوند. کمپانی در بازه های زمانی مشخص این لیدزهای هدر رفته را در اختیار افراد دیگر نیز قرار می دهد.
۲- این کار خروج ارز می باشد و لطمه زیادی به چرخه اقتصادی کشور می زند؟
اگر بخش “نکات جزوه” را مطالعه کنید متوجه می شوید که بابت ثبت نام هر فرد ۵ دلار و بابت پرداخت حق عضویت نیز ۵ دلار از کشور خارج می شود و بقیه سرمایه به داخل برگشت داده می شود (به صور پورسانت).
پس عملا هر فرد بعد از یک سال کار (۵*۱۲) دلار ارز خارج کرده که در برابر آن از خدمات و ابزارهای کمپانی و همچنین ۶۰۰ لیدز برخوردار شده است و با در نظر گرفتن احتمال موفقیت در جذب ۵۰ درصد از این ۶۰۰ لیدز این ۶۰ دلار هم تامین خواهد شد.
۳- این سیستم به زودی اشباع می شود.
واقعیت امر این است که هر نت ورکی اگر در کشوری به طور جدی پیگیری شود روزی اشباع می شود. منتها تعریف اشباع شدن یک نت ورک به معنی قطع ثبت نام ها نمی باشد بلکه رشد کندتر مجموعه را در بردارد. هر نت ورکی که به خوبی در کشوری (خصوصا ایران) بعد از ۳ یا ۴ سال پایه گذاری شود به مرحله اشباع نزدیک می شود ولی دقیقا آن امر مانند شکل یک موج سینوسی را به خود می گیرد. در یک مرحله ثبت نام ها کندتر می شود ولی در ادامه بعد از مدتی افرادی که سن شان به جایی رسیده که برای نت ورک آمادگی دارند وارد شده و باز رشد مجموعه سریع تر می شود. می توانید برای درک مطلب سیستم RSVP را نیز برای فرد تشریح کنید که عملا یکی از عوامل برای جلوگیری از اشباع شدن این سیستم می باشد.
۴- اگر Isend.info یک پاسخ دهنده خودکار به لیدزها می باشد و برای آنها تبلیغ می کند پس چه لزومی به کار و فعالیت از جانب ما می باشد؟
درست است که isend یک پاسخ دهنده ی کاملا خودکار و مبلغ از طرف ما برای لیدزهاست ولی در همه مواقع بهترین نتیجه را به ما نمی دهد چون در نهایت یک ماشین با متون از قبل طراحی شده است که نمی تواند مانند یک انشان با افراد (لیدزها) رابطه برقرار کند. از طرفی ما در ایران به علت کمبود اطلاعات در زمینه Internet Marketing و همچنین زبان انگلیسی در این قسمت نمی توانیم بسیار موثر ظاهر شویم ولی اگر در زمینه نت ورک مارکتینگ تمرکز کنیم و فعالیتمان را ادامه دهیم قطعا نتیجه عالی کسب خواهیم کرد.
۵- به علت هزینه پایین و بسیار مناسب ورودی این کار جدی گرفته نمی شود و در نتیجه افراد به طور جدی فعالیت نمی کنند.
در بدو ورود هر فرد ابتدا از جدیت و سختی کار با وی صحبت می شود و دید فرد را نسبت به کاری که باید انجام دهد وسیع تر می کنیم سپس به جای جلوه دادن هزینه ورودی کم (مناسب)، سود بسیار قابل توجه بعد از ۹ لول را برای وی مجسم می کنیم و به وی تاکید می شود اگر کار نکند به اندازه حداقل ۴۰ میلیون تومان ظرف ۹ ماه ضرر خواهد کرد. با گرفتن تعهد از وی و مشخص کردن اهداف اصلی او جدیت فرد در انجام فعالیتش در کار را بالا برده و به وی انگیزه فراوانی می بخشیم.
۶- از دیگر خدمات کمپانی آموزش می باشد، آموزش ها انگلیسی هستند و عملا کمتر کسی از آنها می تواند استفاده کند.
وقتی فردی در ایران ثبت نام Empowerism را انجام می دهد به محض ورود یک پکیج آموزشی کاملا حرفه ای در اختیار وی قرار داده می شود که خلاصه ای از متون ترجمه شده خود سایت می باشد. از طرفی مطالب آموزشی بسیار ارزشمندی در یک CD با پکیج آموزشی ارائه می شود و همچنین اگر وی تمایل بر کسب آموزش های بیشتر داشته باشد می تواند از CD های آموزشی دیگری که در آینده در اختیار وی قرار می گیرد استفاده کند و تمامی مطالب را به صورت فارسی در اختیار داشته باشد.
۷- مجلات آموزشی Excellence Magazine مدت زیادی است که در حال انتشار می باشد و عملا من نمی توانم به همه موارد آن دسترسی داشته باشم.
Empowerism در قسمت Training Center این امر را کاملا پوشش داده است با مراجعه به این قسمت در بخش Excellence Magazine شما می توانید تمامی شماره های منتشر شده این مجمله را در قالب فایل PDF در اختیار داشته باشید همین طور CD آموزشی ای که همراه پکیج ارائه می شود تمامی نسخ این مجله گردآوری شده است.

گلدکوئست
۸-آیا ۲۰ دلارها که سر هر دوشنبه پرداخت می شوند بابت یک فرد به طور مکرر هر دوشنبه پرداخت می شوند؟
خیر بابت ورود یک نفر فقط یک بار یک ۲۰ دلار در اولین دوشنبه بعد از ورود پرداخت خواهد شد.
۹- قانون تساوی وقت و زمان برای همگان به علت عدم وجود بحث تعادل و تقارن در این سیستم مطرح نیست و ممکن است فردی بدون هیچ گونه فعالیتی و با معرفی یک نفر و کار آن فرد به درآمد بالای برسد.
ابتدا قانون Activation را توضیح دهید. و در خاتمه متذکر شوید که فرد باید حتما این سه نفر را معرفی کند و آن ها نیز حق عضویت ماهانه را پرداخت کنند تا وی بتواند به طور کامل از ۹ لول خود پورسانت دریافت کند و این مستلزم یک کار زیاد و آموزش کامل می باشد.
۱۰- این سیستم یک MLM یا حالت مولتی لول ماکینگ است؟
در جواب این سوال ابتدا MLM را برای فرد تعریف کنید و درپایان سوال را به خود او برگردانید.
تعریف: MLM سیستمی که شما با ورود به آن دارای n دست می شوید، هر دست تا تعداد لول محدودی به شما پورسانت پرداخت می کند (مثلا ۸ لول) و بعد از آن دست شما سوخت شده و بابت آن هیچ گونه پورسانت دیگری دریافت نخواهید کرد.
۱۱- ۲۹۵۲۳ نفر تعداد خیلی زیادی است و من نمی توانم یک همچین مجموعه ای داشته باشم؟
در شرایط عادی یک فرد با معرفی تنها سه نفر و آموزش و پیگیری درست آنها و همین طور ادامه این پروسه برای آن سه نفر ظرف مدت نه ماه به این مرحله می رسد. در واقع این شما نیستید که باید ۲۹۵۳۲ نفر را وارد مجموعه کنید بلکه هر کس با وارد کردن ۳ نفر و انتقال کامل آموزش ها به این مرحله می رسد.
۱۲- من کاری که قرار باشه دیگران را نردبان ترقی خودم قرار دهم و برای رسیدن به اهدافم از آن استفاده کنم انجام نمی دهم.

خاصه در این Plan دقیقا بر عکس این امر اتفاق می افتد چون در سیستم های دیگر ممکن بود مجموعه شما عالی باشد ولی در Empowerism اگر شما به مجموعه هایتان کمک نکنید تا به سود برسند هیچ گاه، هیچ گونه پورسانتی دریافت نخواهید کرد در واقع این مانند یک هرم برعکس می باشد که در نوک پایینی آن شما قرار دارید که بار کل مجموعه بر دوش شماست و موظفید که اول مجموعه خود را به سود برسانید تا منجر به درآمدزایی شما گردد
۱۳- این کار کلاهبرداری است و نمونه های آن را قبلا دیده ام و یکی دو ماه دیگر جمع می شود.
این سوال موقعی مطرح می شود که پرزنت موثری انجام نگرفته باشد ولی به هر حال می توان گفت این کمپانی از سال ۱۹۹۸ میلادی در امریکا در چارچوب قوانین نت مارکتینگ مشغول به فعالیت است و بالای صد هزار نفر عضو پورسانت بگیر دارد. اگر قرار بود کلاهبرداری کند و یا بر خلاف قوانین عمل کند حتما با او برخورد می شد و کارش را متوقف می کردند. بعد از سود خودتان و یا در مورد گرفتن سود بالاسری هایتان می توانید برای وی مثال بزنید و شاهد عینی برای صحبتتان داشته باشید.
قانون ACTIVATION
چند نکته:
۱- تشریح سود کمپانی:
کمپانی بابت ورود هر فرد ۲۵ دلار دریافت می کند که ۲۰ دلار آن را به معرف پرداخت می کند و تقریبا ۱ دلار آن را هزینه جستجوی لیدزها بین ۱ تا ۱.۵ دلار نیز هزینه نگهداری سایت و پرسنل و… می شود. سود خالص کمپانی بابت ورود هر فرد تقریبا ۲ تا ۲.۵ دلار خواهد بود.
۲- سابقه کمپانی:
این کمپانی در اصل Life, Education Prosperity می باشد که اسم اینترنتی آن Empowerism است. دفتر آن در آتلانتا جورجیای امریکا پایه گذاری شده است. مدیر این کمپانی خانم جنت ویلسون می باشند که یکی از چهره های سرشناس و حرفه ای در زمینه نت مارکتینگ هستند سابقه کمپانی در عرصه اینترنتی بسیار درخشان و چشمگیر است شما می توانید با استفاده از موتورهای جستجو مانند Google در مورد این کمپانی اطلاعات مختلفی را کسب کنید. افراد زیادی از سراسر دنیا مدعی هستند که کمپانی و همچنین Plan آن بهترین نمونه نت مارکتینگ در دنیا می باشد.
۳- ساپورت: Support
قسمت پشتیبانی کمپانی توسط شرکت Live person به عهده گرفته شده است که از جدیدترین تکنولوژی های این کمپانی یعنی Secured Email استفاده می شود بدین معنی که بعد از انتخاب گزینه تماس با کمپانی به شما اجازه ایجاد یک حساب در شرکت مذکور داده می شود و بعد از آن شما از طریق این حساب ایجاد شده می توانید با کمپانی رابطه برقرار کرده و همین طور جواب هایتان را ظرف ۷۲ ساعت از همین طریق پیگیری کنید.
۴- قانون اکتیویشن: Activation
شما زمانی مجاز به دریافت پورسانت از اعضای گروهتان هستید که اولا حق عضویت ماه جاریتان پرداخت شده باشد ثانیا حداقل یک نفر را به طور مستقیم معرف بوده باشید.
اما این شرط فقط شما را شایسته به دریافت پورسانت از ۴ لول اولتان می کند اما اگر بخواهید از هر ۹ لول به طور کامل پورسانت دریافت کنید حتما باید ۳ نفر را به طور مستقیم معرف بوده باشید. شایان ذکر است که این ۳ نفر حتما باید حق عضویت ماه جاری را پرداخت کرده باشند.
۵- لیدز: Leads
افرادی در اینترنت هستند که با جستجو (Search) کردن و یا پر کردن فرم های مخصوص ابراز تمایل به شرکت در یک نت ورک مارکتینگ و یا Internet Marketing می کنند. Email این افراد توسط موتورهای جستجو و یا برخی از کمپانی های شناسایی و جمع آوری می گردد و در قالب مفهوم لیدز به افرادی که به دنبال گسترش نت ورک خودشان هستند فروخته می شوند. لیدزهای مرغوب قیمت بسیا بالایی دارند اما Empowerism با استخدام یک تیم مجرب و حرفه ای اقدام به جمع آوری این لیدزها می کند و هر ماه با پرداخت حق عضویت ماهانه ۵۰ لیدز را به جواب دهنده خودکار شما منتقل می کند.
۶- آی سند دات اینفو: Isend.info
یک جواب دهنده خودکار است که با استفاده از متونی که از قبل با هدف جلب افراد به سیستم Empowerism نوشته شده اند شروع به تبلیغ بر روی لیست Email موجود شما می کند. این ایمیل ها می توانند فقط شامل لیدزهای کمپانی باشند یا اینکه شما خودتان آنها را به طور دستی وارد لیست کرده باشید. مسلما هرچه تعداد ایمیل ها بیشتر باشد درصد ورودی گرفتن نیز بالا می رود. برای عضویت آزاد در Isend سالی ۹۷ دلار باید پرداخت کرد ولی تا موقعی که حق عضویت ما در Empowerism پرداخت می شود می توانیم از امکانات سایت مذکور نیز استفاده کنیم.
۷- اگزلنس مگزین: Excellence magazine
مجله ای تخصصی و حرفه ای می باشد که توسط تیم Empowerism چندین با در سال منتشر می شود و از نویسندگان و سخنرانان حرفه ای در زمینه Net Marketing که صاحب نام می باشند و همین طور از مدیر کمپانی خانم Janet Wilson مقالاتی را منتشر می کند. بر خلاف دیگر مجله های نت ورک این مجله عاری از هر گونه تبلیغات و مطالب اضافی و نامناسب می باشد. تمامی مطالب با دقت و وسواس خاصی انتخاب می شوند و در حجم بسیار مناسبی (تقریبا ۲۰ تا ۲۵ صفحه) به فرمت PDF منتشر می شود و در اختیار اعضای فعال قرار می گیرد.

 

PRESENTATION
باسمه تعالی
با سلام خدمت شما دوست عزیز
از این که تصمیم گرفتید تغییر مهم و آینده نگرانه ای در زندگی خودتان ایجاد کنید خوشحالیم؛ و امیدواریم با جدیت و پشتکار و یک کار تیمی موثر به اهدافتان برسید.
این جزوه حاوی متن معرفی کار از روی کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی می باشد. با استفاده از این جزوه و دیدن آموزش های لازم به همراه لیدرتان می توانید کار را به بهترین نحو برای افراد دیگر طبق برنامه های از قبل تعیین شده، معرفی کرده و آموزش دهید.
***متن معرفی حرفه (Presentation on text) net marketing***
در ابتدای جلسه ۱۰ تا ۲۰ دقیقه با شخص مورد نظر در مورد کار فعلی وی، نظرش در مورد انجام کاری متفاوت و وقت آزاد او برای انجام آن صحبت می کنیم. همچنین در مورد نت ورک مارکتینگ و میزان اطلاعات وی و اینکه اگر شنیده ورضایت به ورود به این سیستم ها را دارد چرا تا به حال شرکت نکرده؟ یا اگر کرده در حال حاضر چه نظری دارد؟ و محدوده اطلاعات کامپیوتری و اینترنتی وی تا معرفی این کار نیز کاملا بر اساس اطلاعات شخص انجام گیرد.
قابل توجه دوستان:
این جزوه برای آن دسته از دوستانی است که پرزنت شده اند و طبق تشخیص لیدر آماده تمرین معرفی کار (پرزنتوری) هستند. بدیهی است که هر نوع استفاده دیگری از آن به جهت معرفی و یا توضیح کار برای دوستان تازه وارد موثر نخواهد بود. از در اختیار گذاشتن این مطالب به دوستان خارج از مجموعه جدا خودداری کنید.
متن معرفی کار:
{قبل از باز کردن کاتالوگ} در مورد کاری می خواهیم صحبت کنیم که اساس آن بر پایه نت مارکتینگ (Net Marketing) است. نت مارکتینگ (Net Marketing) در واقع معرفی یک موقعیت کاری به صورت مستقیم و یا به صورت Online به افراد مختلف است. (اگر لازم شد می گوییم تلفیقی از اینترنت مارکتینگ و نت ورک مارکتینگ است) در مورد کمپانی ای می خواهیم صحبت کنیم که اساس کارش Net.M می باشد (این نکته را یادآور شوید که در انتهای جلسه معرفی با تامل و حوصله کافی به تمام سوالات پیش آمده پاسخ می دهید در طول مدت معرفی از پرسش و پاسخ پرهیز کرده و به بیان نکته به نکته این متن تهیه شده کفایت می کنید).
About Company
{صفحه اول را نشان می دهیم و می گوییم} این کمپانی (تلفظ: امپاوریسم) Empowerism می باشد که کارش را از سال ۱۹۹۸ در آتلانتا جورجیای آمریکا آغاز کرده و بیش از ۷ سال سابقه کار دارد {صفحه ۲ کاتالوگ را باز می کنیم} اسپانسر این کمپانی، Life Education prosperity Inc (تلفظ: لایف اجوکیشن پراسپریتی) است که در پرداخت پورسانت های به موقع در اینترنت ورک مارکتینگ سابقه درخشانی دارد. سایت کمپانی هم EMPOWERISM می باشد تمامی امکانات مزایا و نحوه سوددهی کمپانی در این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.
Perks Benefits
TURNKEY MARKETING SYSTEM
{روی صفحه سوم با کمی مکث ادامه می دهیم} خب امکاناتی که به آن اشاره شد شامل یک پاسخ دهنده خودکار به مشتری های بالقوه اینترنتی می باشد که خود کمپانی این اشخاص را در اینترنت جست و جو می کند و بعد از گرفتن مشخصات آنها هر ماه ۵۰ نفر از این افراد را تحت عنوان Leads (تلفظ: لیدز) به پاسخ دهنده خودکار شما می فرستد، همچنین یک سری متون از قبل طراحی شده هم برای این اشخاص فرستاده خواهد شد. کمپانی نیز از طرف شما برای آنها تبلیغاتی می فرستد تا آنها نیز جذب کار شده و در مجموعه شما عضو شوند.
لازم به ذکر است که تمامی این اعمال به طور خودکار انجام می شود و نیاز به فعالیت خاصی از طرف شما ندارد. (اگر شخصی در مورد لیدزها پرسشی داشت از قسمت اطلاعات تکمیلی پاسخ دهید).
Perks Benefits
POWER TRAINING SYSTEM
{در حین ورق زدن و نشان دادن صفحه ۴ می گوییم:} از دیگر امکانات آن، یک web page اختصاصی می باشد که به نام شما ثبت شده و می توانید تبلیغات این کار را از طریق این صفحه از قبل طراحی شده انجام دهید.
{امکانات زیر را باید بر اساس اطلاعات اینترنتی شخص مورد نظر بیان کنید تا اینکه جلسه معرفی گیج کننده و غیر قابل درک نباشد}
امکانات دیگری مانند:
– جدیدترین ابزارهای تبلیغات اینترنتی
– یک راهنمای جامع، کامل و قدم به قدم
– ثبت نام رایگان در موتورهای جست و جوی معروف مانند Google (تلفظ: گوگل) Altavista (تلفظ: آلتا ویستا) به طور یکجا
– فرستادن نامه های تشویقی به صورت خودکار به اعضای گروهتان
– ۳۵ نمونه سایت از قبل طراحی شده بسیار جذاب و حرفه ای برای استفاده در سایت شخصیتان
– دروس آموزشی بسیار حرفه ای که به صورت دوره ای برای شما ارسال می شوند.
– از همه مهمتر! یک پشتیبانی زنده وبه موقع در اختیار شما قرار می دهد که این پشتیبانی از طریق کمپانی Live person انجام می گیرد.
Perks Benefits
EXCELLENCE MAGAZINE
{در حین ورق زدن کاتالوگ و نشان دادن صفحه بعد می گوییم:} از طرفی یک مجله تخصصی در زمینه Net Marketing به نام EXCELLENCE MAGAZINE (تلفظ: اگزلنس مگزین) را منتشر می کند که در سال چند بار به صورت نشریه الکترونیکی (با فرمت PDF) در اختیار شما قرار می گیرد و حاوی اطلاعات و روش های کاملا به روز در زمینه Net marketing و همچنین مقالات ارزنده ای از نویسندگان بزرگی مانند اسپنسر جانسون و برایان تریسی می باشد.
صفحه مربوط به هزنیه ثبت نام:
{با کمی مکث و نگاه به مخاطب و نشان دادن صفحه هزینه ثبت نام، ادامه می دهیم:} و اما تمامی امکاناتی که به آنها اشاره شد به مدت یک ماه با پرداخت تنها ۲۵ دلار در اختیار شما قرار می گیرد.
اما کمپانی بابت مبلغی که به آن پرداخت می کنید یک جایگاه نیز به شما می دهد، که به تناسب آن دارای سه دست مجازی بدین شکل می شوید و شما نیز می توانید این موقعیت ها را در اختیار ۳ نفر دیگر قرار دهید.
{صفحه مربوط به دریافت ۲۰ دلارها Fast Start Monuses و معرفی سه نفر:}
کمپانی بابت ورود هر کدام از این افراد که خود شما معرف آنها بوده اید مبلغ ۲۰ دلار پورسانت به شما پرداخت می کند. این افراد نیز دقیقا مانند شما هر کدام به تناسب جایگاه خودشان درای سه دست مجازی می شوند. در واقع شما با اولین معرفیتان وارد سیستم سوددهی شده و مجاز به دریافت پورسانت می شوید. برای دریافت پورسانت نیاز به هیچ گونه تعادل یا تقارنی ندارید به طور مثال اگر شما فقط یک نفر را معرفی کنید ۲۰ دلار یا اگر فقط دو نفر معرفی کنید ۴۰ دلار و اگر سه نفر معرفی کنید ۶۰ دلار پورسانت دریافت می کنید. تعداد افرادی را که شما می توانید به صورت مستقیم به سیستم معرفی کنید نامحدود می باشد و در اولین دوشنبه بعد از ورود این پورسانت ها به حساب شما واریز می شود.
با فرض اینکه شما تا اینجا فقط سه نفر را معرفی کرده باشید ۶۰ دلار پورسانت دریافت کرده اید. برای استفاده مجدد از امکانات یاد شده برای ماه های بعد و همچنین عضویت در سیستم سوددهی شرکت و برخورداری از پشتیبانی کمپانی یک حق عضویت ۲۰ دلاری پرداخت می شود که البته در ادامه توضیح می دهیم که این مبلغ از پورسانت های گرفته شده به صورت خودکار تامین می شود و هیچ کس مجددا پولی به صورت مستقیم پرداخت نمی کند. پس عملا حق عضویت ماه بعد شما پوشش داده شده است و می توانید به پرداخت ۲۰ دلار از پورسانت خودتان از سیستم سوددهی و امکانات کمپانی برای ماه بعدی هم استفاده کنید. اعضای گروه شما نیز به همین ترتیب آنها هم ۳ نفر خودشان را معرفی می کنند و حق عضویت ماه بعدشان از پورسانت هایشان به طور خودکار توسط کمپانی برداشت می شود.
Empowerism Comp Plan
{با نشان دادن صفحه بعد:} از نفراتی که به صورت مستقیم معرفی کرده اید علاوه بر ۲۰ دلار که قبلا به شما پرداخت شده ماهانه مبلغ ۷ دلار پورسانت دریافت می کنید و از بقیه اعضای گروهتان نیز هر ماه مبلغ ۱ دلار بابت حق عضویتی که آنها پرداخت می کنند پورسانت دریافت می کنید؛ پس می بینیم که با معرفی ۳ نفر برای همیشه حق عضویت ماهانه هر فرد پوشش داده می شود چون هر ماه از هر کدام از این سه نفر ۷ دلار دریافت می کنید که باعث پرداخت حق عضویت ماهانه می شود.
Your Level
{با نشان دادن صفحه بعد} فرض کنید که ۳ جایگاه اول را یک لول بگوییم، این ۹ جایگاه که در یک خط قرار دارند نیز (لول ۲) و همین طور به ترتیب تا لول ۹ که مجموعا از این نه Level از اعضای گروهتان، می توانید بابت حق عضویتی که آنها پرداخت می کنند پورسانت دریافت کنید.
با یک بررسی ببینیم که این نه لول طی چه مدت زمانی پر می شوند و چه مقدار درآمد از آنها می توان کسب کرد.
Lets Put It This way
{با نشان دادن صفحه بعد و کمی مکث! به شکلی که کنجکاوی شنونده را برانگیزد با آرامش ادامه می دهیم} فرض کنیم در یک حالت کند، شما سه نفر را ظرف مدت یک ماه معرفی کنید و فرد دیگری را هم تا آخر کار معرفی نکنید. این سه نفر هم همین طور کند کار کنند و یک ماه طول بکشد تا آنها هم سه نفرهای خودشان را معرفی کنند و فرد دیگری را معرفی نکنند:
کلا اگر هر فردی که وارد گروه شما می شود طی یک برنامه یک ماهه سه نفر خودش را معرفی کند و تا آخر کار هم هیچ کس دیگری را معرفی نکند درنتیجه مجموعه با همین حالت بسیار کند اما تصاعدی پیش می رود تا جایی که شما فقط در این لول (اشاره شود به لول نه) مبلغ ۲۹۵۲۳ دلار دریافت کرده اید و این درحالی است که شما در لول اول خودتان ۸۱ دلار پورسانت دریافت کرده بودید اما اگر بخواهیم مجموع پورسانت های دریافتی در این نه لول را محاسبه کنیم کلا ۴۴۴۹۳ دلار دریافت کرده اید. (در صورت لزوم و صلاح دید این نکته را نیز اضافه کنید که اگر این مبلغ را تقسیم بر ۹ کنیم درآمد متوسط ماهانه ما به دلار به دست می آید که برابر ۴۹۴۳ دلار می شود.) اما از ماه نهم به بعد شما مبلغ ۲۹۵۲۳ دلار به صورت ماهانه بابت پرداخت حق عضویت اعضای گروهتان دریافت می کنید که به طور مادام العمر به شما پرداخت می شود.
eMoney
{قبل از نشان دادن صفحه بعد می گوییم:}
اما پورسانت های پرداختی چگونه به دست شما می رسند؟
{صفحه بعد را نشان داده و می گوییم:}
کمپانی چندین روش برای دریافت پورسانت در اختیار شما قرار می دهد، E-gold- Int Gold – Pay Pal که E-gold مطمئن ترین وساده ترین روش دریافت پورسانت از کمپانی در ایران می باشد. E-gold یک بانک اینترنتی می باشد که عضویت در آن به صورت رایگان انجام می گیرد. این بانک از سال ۱۹۹۶ مشغول فعالیت در عرصه اینترنت می باشد و از معتبرترین کمپانی های مالی و اعتباری Online به شمار می رود که روزانه حجم بسیار زیادی اعتبار را جا به جا می کند. برای نقد کردن E-gold راه های مختلفی وجود دارد:
– ترنسفر از حساب خودتان به شرکت های ایرانی و دریافت همزمان معادل ریالی آن
– واریز موجودی E-gold به یک حساب ارزی
– یک راه دیگر هم برای نقد کردن سریعتر پورسانت ها وجود دارد و آن فروش E-gold به اعضای گروهتان برای انجام ثبت نام های جدید و یا فروش آن به بالاسری هایتان می باشد.
Geo Trust
{صفحه بعد را نشان داده و می گوییم:}
همان طوری که می دانید مهمترین موضوع در زمینه تجارت الکترونیک امنیت تبادلات مالی و اعتباری می باشد. Geo Trust با ارائه گواهینامه بین المللی ۱۲۸SSl و بیمه و Secure کردن EMPOWERISM کلیه مبادلات مالی و اطلاعاتی این کمپانی را در برابر حملات اینترنتی وهکر ها تضمین می کند.
{در اینجا می توانید صفحه TEAMWORK را مقابل شخص پرزنت شونده قرار دهید و سپس به پرسش های پیش آمده وی پاسخ دهید.}

RSVP & MVP
{توصیه اکید: از توضیح دادن این قسمت در انتهای پرزنت بدون مشورت با لیدر و احراز تایید از او شدیدا پرهیز شود توصیه می شود که این قسمت در جلسه پیگیری برای شخص پرزنت شونده گفته شود.}
{در جلسه پیگیری می توانید صفحه TEAMWORK را مقابل شخص پرزنت شونده قرار دهید و سپس به پرسش های پیش آمده وی پاسخ دهید. پس از اتمام سوالات صفحه TEAMWORK را ورق زده و می گویید: و اما سود کمپانی به همین جا ختم نمی شود از طرفی…}
Revenue Sharing Value Plan (تلفظ: ری ون یو شرینگ ولیو پلان)
وقتی که در ماتریس ۹* ۳ عضو فعال باشید، می توانید خرید RSVP (تلفظ: آر اس وی پی) هم انجام دهید. محصول RSVP در واقع (Leads) لیدزهای اضافی می باشد. نوع محصول RSVP بدین شکل می باشد ۲۵ دلار برای ۵۰ لیدز، ۵۰دلار برای ۱۰۰ لیدز، ۱۰۰ دلار برای ۲۰۰ لیدز و ۲۰۰ دلار برای ۴۰۰ لیدز. فرضا یک خرید ۲۰۰ دلاری انجام می دهید سپس ما در یک ستون یک در اِن (xn1) قرار می گیرید. از این تاریخ به عبد هر کس در هر کجای دنیا یک خرید RSVP انجام دهد (اعم از ۲۵، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ دلاری) بعد از شما قرار می گیرد و شما یک مرحله به بالا می روید این عمل آن قدر تکرار می شود تا شما به ابتدای ستون صف برسید و خرید بعدی که انجام شود شما از ستون خارج شده و به انتهای ستون بر می گردید این عمل را یک cycle (تلفظ: سایکل) یا یک دور زدن چرخه می گویند. با هر چرخه پولی که شما خرید کرده اید ۲ برابر می شود به طول مثال اگر یک خرید ۲۰۰ دلاری انجام داشته باشید پس از cycle به ۴۰۰ دلار تبدیل می شود کمپانی در این سیستم دو روش برای دیافت سود در اختیار ما می گذارد. دریافت های ۲۰۰ دلاری و ۴۰۰ دلاری اگر ۲۰۰ دلاری را انتخاب کرده باشید از ۴۰۰ دلار، ۲۰۰ دلار به شما پرداخت می شود و ۲۰۰ دلار دیگر هم بر می گردد و ای حرکت آن قدر تکرار می شود تا اینکه جمعا ۲۰۰۰ دلار دریافت کرده باشید. و اگر انتخاب شما ۴۰۰ دلار باشدهمان سهم شما دوباره cycle می زند تا ۸۰۰ دلار برسد و دو قسمت ۴۰۰ دلاری می شود که یک ۴۰۰ دلار به شما پرداخت و دیگری در چرخه قرار می گیرد در هر cycle همان مقدار لیدزی که به شما داده شده بود نیز مجددا به شما داده می شود شما چه خرید ۲۵ دلاری یا ۵۰ دلاری، ۱۰۰ دلاری ویا ۲۰۰ دلاری انجام دهید کلا ۲۰۰۰ دلار به شما بر می گرداند اما خرید شما به شرطی در این ستون حرکت دارد که شما در ماتریس ۹×۳ ثبت نام و حق عضویت ماهانهتان را پرداخت کرده باشید.
Marketing Value Plan (تلفظ: مارکتینگ ولیو پلان)
وقتی در ماتریس ۹* ۳ عضو شده و فعال باشید همچنین در RSVP نیز طی ۳۰ روز گذشته حداقل یک خرید کرده باشید میتوانید در این PLAN نیز شرکت کنید دو نوع خرید داریم: ۱۰۰ دلار که کلا ۲۰۰۰۰ ایمیل در اختیار شما قرار می دهد (طی ۳ cycle ) فرض کنید یک خرید ۲۰۰ دلاری می کنید مانند RSVP خریدهای بعد از شما در زیر خرید شما قرار میگیرند وقتی یک cycle می زنید و خرید ۲۰۰ دلاری ۵۰۰ دلاری و خرید ۱۰۰ دلاری کلا ۲۵۰ دلار بر می گرداند در هر خرید ۴ کد در اختیار شما قرار می گیرد شما می توانید در هر زمینه ای که میخواهید تبلیغ کنید متنی را آماد کنید و همراه این کد به کمپانی بفرستید بسته به نوع خرید این تبلیغات به ۵۰۰۰ نفر یا ۱۰۰۰۰ نفر فرستاده می شود. ۷۵ درصد از سود ماتریس MVP (تلفظ: ام وی پی) به cycle زدن «خریدها» در همین ماتریس اختصاص داده می شود و ۲۵ درصد دیگر برای کمک به ماتریس RSVP اختصاص داده می شود. البته درصد بالا از کل مبلغ در نظر گرفته شده برای cycle زدن می باشد و سود کمپانی مجزا از این درصدها می باشد ۵ درصد سود نیز به افراد بی خانمان و فقیر Tsunami (تلفظ: تسونامی) اختصاص داده می شود.

(ادامه دارد…)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.