آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

1-اطلاعات هویتی و سایر مشخصات خود را در زمان ثبت نام به طور صحیح وارد نموده و بعد از دریافت کد واحد بازاریابی شروع به فعالیت نمایید. مسئولیت ثبت اطلاعات نادرست بر عهده بازاریاب خواهد بود.
2-اطلاعات مربوط به کد کاربری و رمز عبور خود را در اختیار سایر بازاریابان قرار ندهید هرگونه مسئولیت در خصوص ثبت درخواست خروج، انجام سفارش، محل تحویل کالا و... بر عهده بازاریاب خواهد بود.
3-تحت تأثیر تبلیغات کذب و دروغین اقدام به خرید مازاد بر نیاز خود و خرید غیر واقعی نکنید؛ ثبت سفارش خرید صرفاً با انگیزه دریافت پورسانت به چند بازاریاب خواهد بود.
3-بعد از بررسی قیمت و کیفیت کالای مصرفی و شرایط طرح درآمدی شرکت، سفارش خود را انجام دهید.
4-تمامی تراکنش های مالی بین بازاریاب و شرکت از طریق سیستم بانکی کشور انجام می گیرد، انتقال وجه به صورت دستی خلاف مقررات می باشد؛ همچنین از دسترس قرار دادن اطلاعات حساب و کارت بانکی خود به سایر بازاریابان خودداری کنید. پورسانت استحقاقی شما نیز توسط شرکت به حساب شخصی شما واریز می شود.
4-امکان بازخرید کالا در صورت عدم امکان فروش برای شما وجود دارد. اما باید بدانید که کالای شما می بایست شرایط بازخرید را داشته باشد و همچنین آگاه باشد که مبالغ قانونی از مبلغ فاکتور اولیه کسر خواهد شد.
5-در زمان تحویل کالا از صحت و سلامت کالای خریداری شده مطمئن شوید و از دریات کالاهای معیوب و یا مغایر با سفارش خودداری کنید.
6-امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه ای برای شما وجود ندارد؛ قبل از ثبت درخواست خروج لغو قرار داد از شرکت اولیه و گذشت 15 روز امکان ثبت مان و دریافت کد واحد برای بازاریابان در شرکت جدید وجود ندارد.
7-تنها شرکت ها و شعب ذکر شده در سایت نتورک مارکتینگ مجوز رسمی فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای را دارا می باشند.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.