آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

این آئین نامه که آئین نامه ممنوعیت طرح های هرمی نامیده شده است، برای موضوعات مرتبط با طرح های هرمی تهیه شده است و فعالیت های خاص مرتبط با طرح های هرمی را ممنوع کرده است و مجازات هایی را برای آن تعیین کرده است که در مقاله فوق به طور خلاصه به آن اشاره می گردد.


ایران هشدار - در بخش 3 این آئین نامه طرح هرمی به این صورت تعریف شده است: یک طرح اگر مشخصات زیر را دارا باشد، طرح هرمی نامیده می شود :

1- مشارکت کننده زمان شروع فعالیت باید حق مشارکت در طرح پرداخت کند.
2- در جهت مستحق دریافت پورسانت شدن، باید جذب مشتریان احتمالی افزایش یابد.
مشارکت کنندگان در طرح هرمی بر طبق تعریف این آئین نامه کسانی هستند که: الف- توزیع کنندگان جدید را با هدف دریافت حق عضوگیری وارد طرح می نمایند. ب- حق جذب برای ورود توزیع کنندگان جدید تعیین می نمایند. ج- کسانی که صرفاً توزیع کنندگان را معرفی می نمایند.
یعنی در واقع هم کسانی که به طور مستقیم توزیع کنندگان را وارد می نمایند و منفعت مالی و غیر مالی می برند و هم کسانی که واسطه هستند و به طور غیر مستقیم از ورود توزیع کنندگان جدید منفعت می برند، جزء مشارکت کنندگان در طرح محسوب می شوند.
بر طبق تعاریف ارائه شده در این آئین نامه پرداخت حق جذب (عضوگیری) که افراد را تحریک به معرفی افراد جدید می نماید و معرفی توزیع کنندگان به منظور دریافت این حق، جرم محسوب می شود و مشمول مجازات تعیین شده در محاکم قضائی هنگ کنگ می باشد.
در بخش پنجم این آئین نامه که مربوط به مجازات های تعیین شده برای جرائم مربوط به فعالیت در طرح های هرمی است، مجازات مشارک در این طرح به صورت زیر تعریف شده است:
شخصی که آگاهانه طرح های هرمی را ترویج می دهد یک مجرم محسوب می شود و این فرد شخصی است که: الف- مشارکت در طرح هرمی دارد. ب- می داند منفعتی که از مشارکت در طرح به دست آورده است تماماً از معرفی مشارکت کنندگان جدید در طرح منتج شده است. ج- تلاش در اغواء و یا اغوای اشخاص دیگر برای مشارکت در طرح داشته است. این فرد طبق نظر محاکم قضائی مجرم شناخته شده است و در کیفر خواست جریمه یک میلیون دلاری و زندانی به مدت 7 سال برای او تعیین شده است.
همچنین در بخش 7 این آئین نامه عنوان شده است که اگر شخصی محکوم به ارتکاب جرم براساس آنچه در این آئین نامه ذکر شده است، شود؛ دادگاه می تواند علاوه بر احکام تعیین شده در قانون، شخص را ملزم به پرداخت خسارت به میزان منطقی به اشخاصی کند که متحمل زیان مالی ناشی از این جرم شدند.
همچنین اگر تخلفات نام برده شده توسط اعضای یک شرکت مانند منشی، راهبر یا مدیر عضو شرکت با رضایت و یا اغماض صورت گرفته باشد، این اشخاص نیز مطابق آئین نامه تنبیه خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.