آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

پلن تجاری این شرکت یک ساختار باینری و تعادلی دارد که مختص شرکت‌های هرمی است. در این شرکت پرداخت پورسانت‌ها منوط به ایجاد تعادل در Legهای چپ و راست است.

ایران هشدار-شرکت هرمی Nuheights به آدرس اینترنتی www.Nuheights.biz

شرکت هرمی Nuheights همان شرکت هرمی کوئست است که در قالب و شکل جدید مشغول به فعالیت است. در واقع شرکت گلدکوئست با همان محصول قبلی و همان پلن دودویی (باینری) اما با نامی جدید شروع به فعالیت کرده است.

متأسفانه همان ادعاهای قبلی فعالیت در زمینۀ تجارت الکترونیک و اخذ مجوز از سازمان‌های اقتصادی و بین‌المللی از راه کارهای بر ملاء شده­ای است که این شرکت از آن‌ها استفاده می‌نماید و تأسف انگیزتر اینکه اطلاعات همان کاربران قبلی که در شرکت گلدکوئست مشغول به فعالیت بودند به این سایت انتقال پیدا کرده است و اعضا به همان شیوه و ساختار فعالیت خود را تحت نام جدید Nuheights انجام می‌دهند.

پلن تجاری این شرکت یک ساختار باینری و تعادلی دارد که مختص شرکت‌های هرمی است. در این شرکت پرداخت پورسانت‌ها منوط به ایجاد تعادل در Legهای چپ و راست است. برای مثال فرد برای دریافت پورسانت از این شرکت باید دارای 300BV در دست چپ و 300BV در دست راست خود باشد تا واجد صلاحیت برای دریافت پورسانت شود. دریافت 30 دلار حق عضویت اجباری برای شرکت در طرح تجاری شرکت از دیگر مشکلات این شرکت غیر قانونی است.

همچنین بازاریابان این شرکت برای دریافت پورسانت‌های خود مجبور هستند، افراد جدیدی را به شرکت معرفی نمایند و طلب خود را از حق عضویت مشتریان جدید شرکت دریافت نمایند به این صورت که برای نقد شدن پورسانت‌ها باید از پول الکترونیک یا همان e-card استفاده شود. بازاریابان با فروختن e-card به مشتریان جدید پورسانت‌های خود را دریافت می‌نمایند. از دیگر ترفندهای این شرکت پرداخت پاداش‌ها به صورت امتیاز از خرید محصولات خود شرکت است و پاداش نقداً به بازاریابان تعلق نمی‌گیرد.

در خاتمه به خوانندگان محترم جهت عضویت در این­گونه شرکت­ها، هشدار داده می­شود؛ که شرکت هرمی Nuheights در واقع همان شرکت کوئست است و هرگونه فعالیت در آن جرم محسوب شده و مطابق با مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.