آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

کشور آمریکا مهد پیدایش دسیسه های هرمی است و ارگان ها و سازمان های مختلفی متولی مبارزه با دسیسه های هرمی هستند.

ایران هشدار-کشور آمریکا مهد پیدایش دسیسه های هرمی است؛ این مسأله باعث شده است تا این کشور در وضع قوانین مربوط به دسیسه های هرمی پیشگام باشد. در آمریکا ارگان ها و سازمان های مختلفی متولی مبارزه با دسیسه های هرمی هستند که در بین آن ها کمیسیون تجارت فدرال و کمیسیون بورس و اوراق بهادار مهمترین شان هستند. این دو ارگان علاوه بر وضع قوانین، نظارت های مستمری را در حیطه اختیارات خود انجام می دهند. شرکت گلدکوئست در سال 2008 توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا محکوم شده است. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که نظام حقوقی کشور آمریکا به گونه ای است که هر ایالت برای خود قوانین جداگانه ای دارد اما هدف گیری تمامی این قوانین یکسان است و در جهت برخورد با دسیسه های هرمی وضع شده است. برای مثال در قانون ایالت تگزاس هر طرحی که شرایط ذکر شده زیر را داشته باشد، ممنوع و غیر قانونی است:
هر طرحی که به وسیله آن شخص از معرفی اشخاص دریافت پورسانت کند نه از فروش محصول به وسیله شخصی که به طرح معرفی شده است؛ یعنی دو ملاک نشان دهنده غیرقانونی بودن طرح است: 1-الزام خرید یا سرمایه گذاری برای ورود به طرح 2-شرط حفظ جایگاه در طرح، خرید ماهیانه بیش از حد توان فروش بازاریاب است.
با همه این ها مهمترین ارگان در کشور آمریکا برای برخورد با دسیسه های هرمی کمیسیون تجارت فدرال است. این کمیسیون به موجب قانونی که تحت عنوان (فعالیت ها یا اقدامات غیر عادلانه یا فریبنده در تجارت) نامیده می شود علیه دسیسه های هرمی اقامه دعوی می کند. این قانون به کمیسیون اجازه می دهد که در دادگاه فدرال علیه یک دسیسه هرمی طرح شکایت کند و خواستار توقیف اموال چنین دسیسه ای شده و آن را وادار به جبران خسارت مشتریان کند.

نظرات  (۲)

مهران جان یکی دو تا مقاله بخون 
بعد از اونم به سایت ایذان هشدار سر بزن تا ببینی حرفا رو تایید میکنه
بعد از اونم تعداد کل فعالان بازاریابی شبکه ای تو آمریکا بعد از هفتاد سال دوازده میلیون نفره از اونا هم بگذریم کتاب های این افراد بیشتر جنبه ی انگیزشی روانشناسی داره همینطور سمیناراشون نه جنبه ی اقتصادی و تحلیل اقتصادی  در مورد آخر هم بگم هفت ایالت خود آمریکا قوانین ممنوعیت هر نوع بازاریابی شبکه ای داره چه صحیح و چه غلط که علتشم درک این مطلبه که نیروی کار باید مولد باشه نه مقلد یعنی در چذخه ی تولیدی وارد بشه نه خدمات شما هم لطف کن اول مطالعه بکن بعد نظر بنویس ممنون
کاملا درست این مضوع برای شرکت های پیرامیدیه یا هرمیه. اگه یکم فکر کنی اینهمه نتورکر که تو آمریکا هستن مثل برایان تریسی رندی گیج و ... اینهمه کتاب نوشتن سمینار میزارن اینا غیر قانونین ؟؟؟؟
نمیدونم چه هدفی داری ؟؟ ولی با گزاشتن این مطالب باعث میشی کسانی که اطلاع ندارن دچار اشتباه بشن .
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.