آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

دولت چین به منظور حفظ بازار اقتصادی کشورش از آسیب های فعالیت های هرمی، اقدام به تدوین آئین نامه ای در جهت اعلام ممنوعیت فعالیت های هرمی در این کشور نموده است.

ایران هشدار-دولت چین به منظور حفظ بازار اقتصادی کشورش از آسیب های فعالیت های هرمی، اقدام به تدوین آئین نامه ای در جهت اعلام ممنوعیت فعالیت های هرمی در این کشور نموده است. در این آئین نامه ابتدا فروش هرمی و مصادیق آن تعریف شده است و سپس بخش صنایع و تجارت شورای دولتی و سازمان امنیت ملی مسئول تحقیق و بررسی در زمینه فعالیت های هرمی تعیین شده است و در انتها نیز جریمه هایی برای مرتکبین و ترغیب کنندگان به این فعالیت ها وضع شده است.
بر طبق بند 7 این آئین نامه کلیه فعالیت های زیر با عنوان فعالیت هرمی شناخته می شود:
1- فعالیتی که در آن مجریان، افراد را تشویق به عضوگیری به شیوه هرمی نموده و در ازاء افراد جذب شده به صورت مستقیم و غیر مستقیم به افراد پاداش می دهد.
2- فعالیتی که در آن مجریان از افراد برای مشارکت در طرح حق عضویت دریافت می کنند و یا افراد را مجبور به خرید کالا می نمایند.
3- فعالیتی که معیار مشارکت دادن افراد در طرح، وارد کردن تعداد مشخصی از افراد توسط عضو جدید می باشد.
4- فعالیتی که جذب افراد به شیوه هرمی صورت می پذیرد و پرداخت پاداش نفرات اول براساس پول پرداختی و فعالیت نفرات پائین تر در هرم است.
جریمه تعیین شده برای مرتکبین هر کدام از فعالیت های قید شده در بالا 500 هزار یوآن تا 2 میلیون یوآن می باشد؛ علاوه برآن تمامی اموال و دارایی های غیر قانونی آن ها توقیف می شود.
افراد ترغیب کننده دیگران برای رسیده به این فعالیت ها نیز علاوه بر توقیف تمام دارایی های غیر قانونی شان، موظف به پرداخت 100 هزار تا 500 هزار یوآن جریمه می باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.