آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

امام جمعه لامرد هشدار داد:

پولدار شدن در بازاریابی شبکه ای سرابی بیش نیست/ در سال های قبل دوبار جیب لامرد را زدند

امام جمعه لامرد با اشاره به شرکت های بازاریابی شبکه ای افزود: توسط این شرکت ها جیب لامرد را دو بار زده اند یک بار آن 10 سال پیش بود و بار دوم دیگر نیز دو سال قبل.

لامـــــرود - حجت الاسلام علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه های نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: ساخت برخی از مساجد چشم و هم چشمی است، مشاهده می شود مسجد مقابل مسجد ساخته می شود این در حالی است که در برخی از شهرهای استان فارس مسجد به اندازه نیاز وجود ندارد.

 

 

امام جمعه لامرد با اشاره به شرکت های بازاریابی شبکه ای افزود: توسط این شرکت ها جیب لامرد را دو بار زده اند یک بار آن 10 سال پیش بود و بار دوم دیگر نیز دو سال  قبل.


شهیدی خطاب به کسانی که در این نوع بازاریابی کار می کنند عنوان کرد: ذهنیت پولدار شدن در این راه سرابی بیش نیست، اگر پشت گوشتان را دید پولتان را خواهید دید!

 

وی بیان تاکید کرد: مسائل سیاسی هرگز نباید باعث شود که ما سیاستی غیر از سیاست امیرالمومنین (ع) و امام زمان (عج) را در پیش بگیریم.

 

حجت الاسلام شهیدی ماه های رجب، شعبان و رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و بیان داشت: اگر به دنبال خودسازی نباشیم مسیر برای معصیت خود به خود هموار خواهد شد.

 

امام جمعه لامرد با اشاره سالروز ترور شهید حاج خلیل نعیمی دبیر کاردان سفارت ایران در عراق گفت: این شهدا سرمایه های ما هستند، خانواده شهدا سختی ها بسیاری را تحمل کرده اند و هیچ گاه گلایه ای نداشته اند.

لینک منبع:سایت لامرود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.