آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛


فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و متلاشی شدن یک شرکت هرمی با تلاش کارآگاهان آگاهی خبر داد.  
سرهنگ "هرمزعشقی"   گفت: با کسب  گزارشات مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی بانام"نت ورک" که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز  فعالیت می کند، کارآگاهان آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  
 سرهنگ عشقی گفت: پس از یک سری تحقیقات میدانی، ماموران محل های فعالیت این شرکت را درشهرستان بندرانزلی شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.  
وی تصریح کرد: با اخذ مجوز قضایی از آپارتمانی که توسط این گروه اجاره شده بود بازدید و 10کوله البسه مربوط به اعضاگروه،20عددکتب آموزشی و 35جلدجزوات آموزشی کشف و 10 عضو این گروه توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شدند.  
عشقی گفت: این متهمان برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها با قانونی جلوه دادن فعالیت های خود،  اعتماد مشتریان را جلب می کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی معرفی و با قرار کفالت به زندان معرفی شدند، از شهروندان خواست، فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه انگیز را جهت سرمایه گذاری در این شرکت های صوری نخورده و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس درمیان بگذارند

منبع خبرباشگاه خبرنگاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.