آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: جوانان به‌سمت و سوی بازاریابی شبکه‌ای نروند، چون سرنوشت و سرانجام این کار مشخص است.

در مدت اخیر بحث « بازاریابی شبکه‌ای» در شهرستان به اوج خود رسیده است و تعداد زیادی از جوانان را جذب خود کرده است.

در هفته های گذشته، در شبکه‌های مجازی و محافل عمومی در رابطه با شرعی بودن این کار تبادل نظرات مختلفی صورت گرفت، که بعضا این مجادله‌ها تبدیل به نزاع شده بود.به همین دلیل موافقان و مخالفان « بازاریابی شبکه‌ای» به عالمان دینی شهرستان به ویژه حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امام جمعه شهرستان بسیار مراجعه کردند و خواستار روشنگری در این مطلب شدند.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در رابطه با شرعی بودن بازاریابی شبکه‌ای افزود: به دلیل وجود بیکاری در شهرستان تعداد زیادی از جوانان جذب بازاریابی شبکه‌ای شدند، اما این کار بر اساس فتوا و نظر 9 نفر از مراجع عظام تقلید جایز نیست.

وی گفت: بعضی‌ها متاسفانه نظر شورای نگهبان در رابطه با مساله بازاریابی شبکه‌ای را درست متوجه نشده‌اند، در حالی که شورای نگهبان کار بازاریابی شبکه‌ای را تایید نکرده است.

امام جمعه خرمشهر افزود: من برای این کار با علم و تحقیق نظر مراجع عظام تقلید را بیان کردم و خودم نظر ندادم، و در هر صورت این کار بر اساس عالمان دین جایز نیست.

وی با بیان اینکه در بیان این فتوا چیزی نصیب من نمی‌شود و فقط نظر شارع مقدس اسلام را بیان می‌کنم، گفت: توصیه پدرانه من به همه جوانان این است که به‌سمت و سوی بازاریابی شبکه‌ای نروند، چون سرنوشت و سرانجام این کار مشخص است.

منبع خبر باشگاه خبرنگاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.