آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

خدایا برای همه خوشبختی میخواهم....

آری فقط نتورک نه

**ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم**
**ابتدا مشورت سپس باور کنیم**
**ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم**
**نظر یادت نره**

آخرین نظرات
نویسندگان

دریافت
عنوان: خبر تهیه شده از باشگاه خبرنگارن جوان
حجم: 9.6 مگابایت

نظرات  (۲)

محمد امین جان شما پنج ماهه داری کار میکنی صاحب وبلاگ از بدو ورود شرکت ها به ایران مطلع هستن لطفا اطلاعاتتون و بالاتر ببرید اطلاعات کافی ندارید
  • محمد امین
  • من الان پنج ماهه که دارم کار میکنم
    شرکتی که توش کار میکنم 96 درصد محصولاتش ایرانیه
    دانشگاه علمی کاربردی ساخته
    دو تا تیم فوتبال داره
    داره بزرگترین استادیوم فوتبال جهان رو با ظرفیت 160 هزار نفر میسازه
    اگه باور نمیکنی خودت درموردش تحقیق کن...
    اونوقت شما برای این مردم چه دلیلی داری؟
    در ضمن کار رفت مجلس و مورد تصویب قرار گرفت و همینطور شورای نگهبان
    با عوض شدن طرح های درآمدی مشکل شرعی هم حل شد و الان خود وزارت روی کار نظارت داره.
    اگه شما موافق باشین میتونم اطلاعات بیشتری بهتون بدم
    و اگه شما اطلاعات مفیدی به بنده دادین و من رو قانع کردین من حاضرم از کار بیام بیرون
    از طریق ایمیل باهام تماس بگیرین
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.